אסון לעובדי מעריב: המעבר לרמת החי"ל

אם הידיעה ב-News1 נכונה, אתם עלולים לסבול קשות. למה ומדוע?
דבורית שרגל | (55)

משומה ב-News1 חושבים שזה יקל על מישהו (חוץ מעל הכיס של זקי רכיב, וגם זה לכאורה), המעבר לרמת החי"ל. אבל ככה זה כשהמערכת שלך (של News1) נמצאת בפתח תקוה. תפיסת הזמן והמרחב משתנה.

אז בואו, עובדי מעריב, ואספר לכם את האמת על רמת החי"ל.

מאיפה גם את ז ה אני יודעת? כי משרדי רייטינג היו שם בזמני, בימים בהם המגזין היה שייך לתמי מוזס ולעופר נמרודי. כשנה או שנתיים אחרי הפרידה עברה המערכת מראול ולנברג לבית מעריב. ועכשיו, מסכנים, יעשו עובדי רייטינג את כל הדרך חזרה.

ובכן הקשיבו, עובדי מעריב היקרים. הנוחות תהיה רק למי שגר ברמת החי"ל. כל מי שגר בתל אביב מרכז, או צפון, שלא לומר דרום, יקלל את יומו.

התחבורה הציבורית מזעזעת. פעם בחצי שעה/שעה אוטובוס. קו 28 הולך לישון בשבע בערב. בלילות היינו חוזרים במונית. המוניות (תודה למוניות המשוחרר) לא ששות להגיע לשם. לעתים היינו מחכים רבע/חצי שעה עד שמונית הייתה מגיעה. נחשו מי רבה עם הכי הרבה נהגי מוניות (אז עוד לא הייתי מקוטנעת). רוצה לומר: רכיב יצטרך להשקיע הון במוניות. אבל מה אני מבינה בכלכלה. ד"ר רכיב הוא בעל הממון, לא אני, והוא בטח עשה את החישובים הדרושים.

וחניה? חה. הצחקתם. הון תועפות זה עולה. ואם מחפשים חניה חופשית? נו נו. בהצלחה. בקיצור, מסכנים יהיו בעיקר העובדים הצעירים והדלפונים ומשוללי כלי התחבורה, שבמקום להגיע ברגל לבית מעריב יצטרכו להתנייד בזוועות של דן. בעלי כלי הרכב יוכלו ליהנות מהפקקים המלבבים (למרות המנהרה). מי שגר ברישון - ימות. כל הערים והכפרים האחרים - נסו ותיהנו.

לקשת, ואני מניחה שלעוד גופים, יש הסעות מתל אביב לגולת רמה"ח. מאחר שמעריב ידוע בת"ש שלו, בטח ידאגו להסעות לעובדיו. אני ממש לגמרי ולחלוטין ובוודאות משוכנעת בכך.

לעובדים, אגב, מומלץ להביא אוכל מהבית, אם הם לא רוצים להשקיע את משכורתם הדלה בשלל המסעדות המפתות בסביבה. פיתה עם חומוס? חה.

אני את שלי אמרתי. לבי לבי איתכם.

תגובות לכתבה(55):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 20.
    אורן 29/01/2011 20:39
    הגב לתגובה זו
    בדיוק לפני חצי יובל, כך זה נראה http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/jan/27/wapping-news-international-1986
  • אורן 29/01/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    http://archive.hoffmanphotos.com/
  • 19.
    ברזל 38 29/01/2011 19:51
    הגב לתגובה זו
    ופתחו הרבה חנייה לאחרונה.
  • 18.
    ספי ריבלין 29/01/2011 17:12
    הגב לתגובה זו
    זה לא שהציעו לך לחזור
  • מבוגר 30/01/2011 09:36
    הגב לתגובה זו
    עדיף להיות נשיא מצרים
  • velvet 29/01/2011 18:23
    הגב לתגובה זו
    גם אם היו מרבעים את משכורתי לא הייתי עושה את זה. אפילו אם היו מציעים לי להחליף אותך, שזה הכי אטרקטיבי.
  • 17.
    עובד במעריב 29/01/2011 16:01
    הגב לתגובה זו
    בחייאת וולווט, מה זה הנאום הפינוקי הזה? מלבד העורכים (?במילא מקבלים מוניות) שהכתבים יהיו בשטח ולא יבזבזו את הזמן בשיחות בטל במסדרונות. עובדים אחרים שלא ממש צריך, להוציא לפנסיה מוקדמת. אלו שכבר מגיעים לאיזור שילמדו מהקולגות שלהם ב"קשת" חריצות מהי. ובנוגע לאוכל, מי צריך ג'ירף שיש קפה נחמד וזול בתוך המערכת (מה עדיף אולימפוס?). זה הזמן לצמצם את המערכת ולאייש באנשים הכי מוכשרים בתחום. מי יגיע למעריב בימים כאלו? מעכשיו זה האחריות של אבי משולם. הוא לא יכול יותר להסתתר מאחרי נמרודי, רכיב או יואב גולן. דרוש שינוי תוכן, ולא רק שינוי כתובת. קדימה המפקד!
  • 16.
    יאיר 29/01/2011 15:09
    הגב לתגובה זו
    זו סתם טעות שהתקבעה עם השנים: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%9E%D7%AA_%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9C
  • 15.
    אני 29/01/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    לא רק לעיתונאים. לפעמים סיפור טוב מגיע ממישהו שנכנס מהרחוב רמת החיל היא עונש גדול. אין חניה חופשית. בתחבורה ציבורית זה לוקח שעות, ומונית מצפון תל אביב עולה כ-50 שקל. מהמרכז הרבה יותר. בשעות מסויימות הפקקים בלתי נסבלים, והחניה יקרה. בנין מעריב הוא אכן מכה, אבל יש היום הרבה בניינים זמינים במקומות יותר נגישים בעיר. בקיצור, עוד החלטה שלא נהגתה על כל האספקטים שלה
  • דן דן 29/01/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
    כרטיס פיס מהדוכן בקליבך, התנחם בשיפוד ב"פרגיות", קיבל צרבת ועלה למערכת מעריב להתלונן על אחוז המים בטחינה. בדרך הוא סיפרו לקלמן על גלנט
  • 14.
    עובדת ברמת החיל 29/01/2011 13:02
    הגב לתגובה זו
    אני לא בתחום העתונות אבל אם המקום החדש טוב או לא זה רק לפי ההתנהלות של ההנהלה. התחבורה סבירה הרבה יותר מפעם, כולל שפע מוניות. לא מעטים מתניידים על אופניים או קורקינטים חשמליים (תלוי בנקודת המוצא). הרבה מקומות חנייה כולל לא מעט חינמיים. מסעדות בכל מיני דרגות כספיות ואיכותיות כולל סידורים להנחות משמעותיות מהמעסיקים (בעלות מאוד מאוד סבירה למעסיקים). סביבת עבודה, מבחינת זיהום אויר למשל, הרבה הרבה יותר נעימה שמשפיעה על הבריאות הפיזית והנפשית. שפע של אנשים איכותיים באזור כולל מפגשים בינזוגיים. שפע של מקומות בילוי לשעות העבודה ולאחר העבודה. לא כל מי שעובד בבית מעריב גר בסביבת הליכה בהכרח. כמו תמיד, יהיו כאלה שזה יקל עליהם וכאלה שזה יקשה עליהם. הרוב יסתדרו די דומה למה שהיה עד עכשיו. בהצלחה.
  • 13.
    פישמן 29/01/2011 11:39
    הגב לתגובה זו
    ואני לא זוכר שדובר אז על אסון בקנה מידה כזה גדול
  • velvet 29/01/2011 11:51
    הגב לתגובה זו
    מכירה את רמת החי"ל,ואומרת מה שיש לי להגיד על המקום. ולבר - כן, אני מאוד מפונקת. מאוד. ובגלל שאני שונאת את מעריב, אני מספרת על רמת החי"ל. כל כך הרבה שכל ישר והיגיון מזמן לא ראיתי.
  • עקיבא 29/01/2011 13:48
    את לא סיפרת על רמת החייל, את הודעת לעובדי מעריב שאסון מתרגש על פתחם וזה פאתטי ומביך. למה לא הסברת לעובדי גלובס כמה זה נורא לעבור ממקום נוח בתל אביב לראשון לציון רחמנא רחמנא? מכיר לפחות מיליון אנשים שמעדיפים את רמת החייל על כל השפע של הסביבה מאשר את קרליבך המעופש. אולי תמשיכי להתרכז בהגהות, בזה את באמת באמת מצטיינת
  • 12.
    לא מאמין 29/01/2011 11:31
    הגב לתגובה זו
    תודה שגילית את כל האמת על רמת החייל. מה עובדי מעריב היו עושים בלי האמת שלך? פאתט...
  • 11.
    בר ר. 29/01/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
    עושה רושם שהשנאה שלך למעריב פשוט העבירה אותך על דעתך. לקרוא למעבר לבניין אחר אסון זה מעיד על משהו עמוק עמוק לא בסדר אצלך או על סתם חיים כל כך מפונקים שדבר כזה הוא אסון...
  • 10.
    משנים מקום - משנים מזל?? (ל"ת)
    אבישי 29/01/2011 09:01
    הגב לתגובה זו
  • מי זו מזל 29/01/2011 09:20
    הגב לתגובה זו
    זו שעוברת בין המסדרונות עם העגלה ומחלקת לעובדים המיוזעים באפלות וקסס?
  • גילי 29/01/2011 18:31
    וסנדוויצ'ים צרבתיים במסדרונות?
  • 9.
    אבל 29/01/2011 07:22
    הגב לתגובה זו
    אם לוקחים בחשבון את יציאת המערכת ושאר הבניין מן המשרדים הישנים, הטחובים, המטונפים שבהם נמצא העיתון היום. את העובדה שלא נתרוצץ שם כמו במבוך עכברים חשוך, אז אתם לא חושבים שזה יהיה שיפור משמעותי?
  • velvet 29/01/2011 07:50
    הגב לתגובה זו
    מכל הלב. שלחו תמונות לכש-, אוקיי?
  • עיתונאי 29/01/2011 11:46
    את באמת חושבת שמישהו מאמין לך שליבך עם עובדי מעריב והפוסט הארסי הזה הוא לא עוד פוסט שמחה לאיד לעוד כלי תקשורת שלא חשב שאת מספיק טובה כדי להתקדם מעמדת עורכת זוטרה לעורכת בכירה? לא הפנמת אחרי כל השנים בתקשורת שאת האחראית היחידה לתדמית הגרועה שלך. מה שאת נותנת הוא מה שאת מקבלת ויום אחד הרוע הזה יחזור אליך בגדול. אל תגידי שלא הוזהרת. "פסיק בשולי עולם התקשורת" גדול! גדול! גדול! לגזור ולהשתמש.
  • גילי 29/01/2011 08:57
    מה שולווט מבקשת לומר זה - ביי ביי מעריב, אתה בדרך לפח המיחזור של ההיסטוריה... אבל לא נעים לה
  • 8.
    מידק 29/01/2011 06:54
    הגב לתגובה זו
    סתם לידיעה כללית - הכתב של NEWS1 גר בתל אביב. שני תיקונים: המערב=>המעבר, ז ה=>זה
  • velvet 29/01/2011 08:07
    הגב לתגובה זו
    התייחסתי למערכת News1 בכל מקרה דבריו לא מבוססים על שום מציאות המוכרת לאזרחי הסביבה ולעובדים שם
  • המערב - צודק. ז ה - מכוון לגמרי. (ל"ת)
    velvet 29/01/2011 07:49
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    קורא 29/01/2011 02:41
    הגב לתגובה זו
    בתור מישהו שעובד ברמת החי"ל, ממש אין פקקים נוראיים בכניסה, למעשה, כל בוקר אני נוסע לשם וזה לגמרי סביר. מה שכן, למי שאין רכב זה באמת סיוט. אני בטוח שתהיה חניה לעובדים.
  • אשרי המאמין. "אני בטוח שתהיה חניה לעובדים" :) (ל"ת)
    velvet 29/01/2011 07:48
    הגב לתגובה זו
  • קורא 29/01/2011 21:41
    לתשעים אחוז מהבניינים ברמת החי"ל יש חניה שמצורפת. אף אחד לא שוכר בניין ללא חניה.
  • 6.
    אסף 29/01/2011 01:50
    הגב לתגובה זו
    התחבורה הציבורית העקומה של דן עדיין לא עלתה על הצורך בקו שנוסע ממרכז ת"א לרמת החייל ישר ומהר. במקום זה יש את קו 20, שמתחיל בכרמלית, וכבר באיזור דיזנגוף מלא עד אפס מקום. ואז יש לו לעבור גם חצי רמת גן, קניון איילון ורק אז - הלוקיישן הנכסף. כל זה בצפיפות איומה, כי כשקו מגיע פעם בחצי שעה - מה הסיכוי שבשעות הבוקר הוא יהיה דליל? והנסיעה? כשלושת-רבעי שעה ממרכז העיר. סיוט.
  • ק 29/01/2011 16:12
    הגב לתגובה זו
    לכל האנשים המבוגרים שמתלוננים פה על אוטובוסים: אתם כבר לא בכיתה ט', זה הזמן לקנות אוטו. אפשרי גם למעוטי יכולת, וסוג של בייסיק בחיים של אנשים מבוגרים. תודה. לגבי חניה: גם דלק עולה כסף, וגם מוסכים, וגם ביטוח. החיים לא זולים. וחוץ מזה, מן הסתם אם מעריב עוברים לבניין גדול ברמת החייל, יהיו שם כמה מאות חניות לעובדים. קצת קומון סנס.
  • מבוגר 30/01/2011 09:34
    ק', אתה באמת סתום, אם אתה לא מבין שלקנות אוטו זה הפתרון הגרוע ביותר בעיר ענקית כמו גוש דן
  • אסף 29/01/2011 17:08
    מה אתה אומר... אוטו משומש (מי בכלל מדבר על חדש) שלא יבלה כל יומיים במוסך זה יותר מעשרת אלפים שקל, כשבדרך כלל לא קונים משהו שעולה פחות מכמה עשרות אלפים. עכשיו תוסיף לזה את כל התחזוקה שלו - הדלק המתייקר, הטיפולים במוסכים וכמובן - החניה. היה לי פעם אוטו, ולאור העובדה שאני גר בבניין נטול חניה במרכז ת"א - לתחזק אותו בתנאים הללו היה סיוט של ממש, וגם יקר מאוד. עיתונאי מעריב לא ממש מרוויחים סכומים שמאפשרים להם הוצאה של עוד יותר מאלף שקל בחודש (וזה מלבד ההשקעה הראשונית). עכשיו תשווה את זה עם עלות של חופשי חודשי - 215 ש"ח לחודש, שהמעסיק ממילא משלם. מה כבר ביקשנו? תחבורה ציבורית שתהיה יעילה מספיק.
  • 5.
    עידוק 29/01/2011 01:40
    הגב לתגובה זו
    הנסיעות המתישות לרמת החי"ל, באוטובוס (שלקח כ-40 דקות ממרכז ת"א), במוניות (יקר לאללה) ובמכונית (בהצלחה עם למצוא חניה) היו אחד הגורמים לעזיבתי את כלכליסט.
  • 4.
    אייל 29/01/2011 01:34
    הגב לתגובה זו
    "המערב לרמת החי"ל"
  • כנראה שאין עורכים בבית (ל"ת)
    ביזי 29/01/2011 01:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אייל 29/01/2011 00:55
    הגב לתגובה זו
    אבל רק למי שגר במרכז ת"א. לכל השאר, פקקי הכניסה למרכז ת"א לא שונים בהרבה מאלו של רמה"ח. אבל כן, התחבוצה הריבורית מזעזעת.
  • "התחבוצה הריבורית" זה מצוין! (ל"ת)
    velvet 29/01/2011 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עינת מירון 29/01/2011 00:52
    הגב לתגובה זו
    נכון? יש עוד כמה וכמה קווי אוטובוס שמגיעים לאזור בשעות שונות, בית החולים אסותא שנפתח במקום הביא לאינפלציה בתנועת המוניות אל ומהמקום ומבחינת אוכל... המון אפשרויות שחלקן, אם ירצה בעל הבית, יוכנסו לתוך כרטיס תןביס שמספק הנחות שוות על האוכל. נכון, חניה עדיין היא ענין בעייתי אבל נפתחו במקום חניונים. כלכליסט שעובדים באזור לא נראה לי ככ סובלים אבל אולי לא יודעת באמת. בסופו של דבר הבנין העצום והלא יעיל בקרליבך הוא נוסטלגיה יקרה, במיוחד לי.. לא יודעת כמה מהכתבים שעובדים שם היום בילו ימים ולילות כמוני במערכת ובמסדרה ובדסק לפני 20 שנה אבל אין ספק שהמערכת כולה צריכה להתייעל ורמת החייל היא היום מרכז תעשייה גדול עם פסיליטיס שבקרליבך כבר אין.
  • velvet 29/01/2011 07:47
    הגב לתגובה זו
    העובדים במעריב, אבל אני מניחה שאת חושבת שגם הם התפתחו בשלוש השנים האחרונות (זה באשר לאוכל). כן, יש יותר קווי אוטובוסים להגיע. התדירות של רובם חצי/שעה. וכמו שכתב עידוק, יהיה לעובדים זמן איכות בדרכים.
  • גילי 29/01/2011 08:53
    מפארק הירקון ממש עד צומת ראול ולנברג ורח' הברזל. נסיעה ארוכה אבל סוף סוף עובדי מעריב יוכלו להיכנס לכושר
  • תןביס. במעריב. יקרה. ממש (ל"ת)
    אייל 29/01/2011 01:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיל 29/01/2011 00:37
    הגב לתגובה זו
    אני מניח שמי שעולמה הקט מורכב מבעיות קיומיות כמו שגיאות כתיב, מעבר של מערכת שלמה לאיזור אחר בעיר מכונה "אסון". אחלה חיים יש לך. פאתטית.
  • כן, גיל, זכויות עובדים זה מה זה פאתט (ל"ת)
    עידוק 29/01/2011 02:43
    הגב לתגובה זו
  • גיל 29/01/2011 08:44
    דיברתי על ההפרזה בכותרת. אם זה אסון, איך היא תקרא לסגירה של מעריב? לקריסת הבניין ברעש האדמה הצפוי? בעיה.
  • צדק לכל 29/01/2011 07:06
    היכן למקם את מקום העבודה. לפחות זה יהיה קרוב לביתה של ראש הממשלה הבאה ואפשר יהיה לחסוך את דמי המונית אליה הביתה כשנלך להפגין שאין לנו חניה.