תקציב לקסוס נפרד מקבוצת פובליסיס: עובר לטיפול משרד הפרסום צדר:יריב

המשרד בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב מקבל לידיו את תקציב הרכב שטופל בשנים האחרונות על-ידי אריאלי ואז גלר-נסיס. התקציב מוערך בכ-4.5 מיליון ש'
משה בנימין | (14)

משרד הפרסום צדר:יריב קיבל לידיו את תקציב לקסוס המוערך בכ-4.5 מליון שקלים. התקציב טופל בשנים האחרונות בפרסום אריאלי ועם מיזוגו לקבוצת פובליסיס טופל התקציב על-ידי גלר נסיס. מלקסוס נמסר כי החלפת משרד הפרסום נובעת מבחינה מחודשת של האתגרים השיווקיים לשנת 2011. ספי בר, מנכ"ל לקסוס: "לקסוס עומדת בפני אתגרים חדשים, גדולים וחשובים בשנת 2011, ביניהם השקת דגם Lexus CT200h, רכב היוקרה הקומפקטי ההיברידי הראשון בעולם אשר מהווה את חדירתה של לקסוס לסגמנט הקומפקטיות. אנו מודים לפרסום אריאלי מקבוצת פובליסיס על הליווי המקצועי לאורך 5 השנים ועל כך שהיו שותפים למהלך ההחדרה המוצלח של לקסוס בישראל אשר זכה במקום ה-1 בתחרות האפי ומאחלים בהצלחה לצדר:יריב בדרכנו החדשה והמשותפת".

המהלך להצבת התקציב במשרד פרסום חדש מגיעה עם כניסתו של בר (39) לתפקידו כסמנכ"ל השיווק של לקסוס בתחילת השנה. בר הגיע מכנרת-זמורה-ביתן שם כיהן כסמנכ"ל שיווק וניהל גם את רשת צומת ספרים. בר מודה כי הבחירה בצדר:יריב נדמית כסוג של הימור שכן הם לא הבחירה האוטומטית הטבעית לתקציב מסוג זה. עם זאת אומר בר כי צדר:יריב היו אלו שהפתרון האסטרטגי שלהם היה המתאים ביותר לצרכים של לקסוס.

העברת התקציב נחתמה סופית בשבוע שעבר לאחר פרזנטציה אסטרטגית וקראיטיבית שהוצגה בפני אנשי לקסוס על-ידי צדר:יריב. השיחות סביב התקציב מתנהלות כבר כחודש ומשרדים נוספים מהעשירייה הראשונה היו בתמונה.

אסי יריב, מנכ"ל משותף ובעלים במשרד הפרסום אומר לאייס: "אנחנו מאוד נרגשים וגאים להיות חלק מהקבוצה האיכותית שמטפלת בלקסוס. זה מותג שעשה בארץ בית ספר לשיווק ואנחנו מקווים להמשיך את ההצלחה ולקחת את המותג לשיאים חדשים".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    וואו כל הכבוד תמשיכו ככה (ל"ת)
    מעריץ 28/01/2011 21:50
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    נמסיס 26/01/2011 14:19
    הגב לתגובה זו
    עכשיו רק חסר להם איזה "אחוזת ראשונים" והם חוזרים לעשיריה....
  • 11.
    זו השנה של גלר נסיס...קודם פוגל, עכשיו תורם. (ל"ת)
    24/01/2011 20:51
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מוריס 24/01/2011 17:44
    הגב לתגובה זו
    נשאר להם איזשהו לקוח??
  • 9.
    זוהר 24/01/2011 09:07
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף ! סחתין עליכם. וכל הכבוד
  • 8.
    שולמנית 23/01/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
    שולמן שר מלינסקי אתם תותחייי על אוהבת אתכם ההיא
  • 7.
    בהצלחה תותחים! (ל"ת)
    דני 23/01/2011 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מפרגן 23/01/2011 15:59
    הגב לתגובה זו
    גם משרד זעיר במונחי הברנז'ה יכול לעשות כזו סערה בענף. שאפו ענק לצדר ויריב על השאפתנות וההתמדה. שזו רק תהיה ההתחלה.
  • 5.
    מקווה שזו תהיה השנה שלכם חבר'ה (ל"ת)
    אולי ב-2011 23/01/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אורי 23/01/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד, אחלה קריאייטיב, אחלה שירות! מפרגן מכל הלב!
  • 3.
    למרות שהם נראים כמו 2 רואי חשבון (ל"ת)
    שיחקו אותה 23/01/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
  • כותה התגובה הנ"ל הנו רואה חשבון שפוטר לאחרונה (ל"ת)
    03/02/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    GIGI MEDIA GROUP 23/01/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
    ברוכתינו על והצליחו
  • 1.
    אדי 23/01/2011 13:28
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד, יצא לי לעבוד איתם בעבר.