ציון דרך: MyBrandz בניהולו של ערן גפן השיקה בניו יורק את מוצר ה-FanGager

המערכת מתממשקת לכל נכסיו החברתיים של המותג על מנת לאתר ולעודד אנגייג'מנט איתו. בין לקוחות החברה נמנים אמריקן אקספרס, האח הגדול ועוד
משה בנימין | (1)

חברת MyBrandz השיקה אמשיו יורק את מוצר ה FanGager, מערכת CRM לניהול והפעלת מעריצי מותג בפייסבוק ובטויטר.

המערכת מתממשקת לכל הנכסים החברתיים של מותג על מנת לאתר ולעודד אנגייג'מנט איתו. הפלטפורמה מאפשרת למנהלי מותג להפעיל את המעריצים שלהם בפייסבוק והעוקבים בטויטר, לתת להם ערך ולנהל אותם דרך ממשק אחד.

המוצר הושק לפני כחודש בהשקה רכה ותוך זמן קצר מנהלת החברה מעל למיליון פאנז בפייסבוק עבור מותגים שונים. החברה חתמה עם כעשרה לקוחות בישראל ביניהם: אמריקן אקספרס, חדשות 2, נוקיה, מאקו - האח הגדול, רד בול, אורנג' ועוד.

הטכנולוגיה של החברה מתחברת לכל סוגי הרשתות החברתיות ומציעה ממשק פתוח API אשר על בסיסו נבנתה חנות אפליקציות יחד אם חברות טכנולוגיה מישראל ומהעולם, אשר מפתחות במיוחד בשבילה. האפליקציות מאפשרת למותגים לערב את הצרכנים בצורה עמוקה יותר לדוגמא: קבוצות מיקוד בפייסבוק, משחקי טריוויה, סקרים, הפניה לאתר החברה ועוד. עבור כל הפעולות הגולשים צוברים ערך מצטבר לאורך זמן כגון נקודות, דירוג, באדג'ים ופרסים וירטואליים ואמיתיים.

בימים אלו הקימה חברה בת בארה"ב תחת השם FanGager אשר מרכזת את מאמץ השיווק לשוק הבינ"ל. לדברי ערן גפן, מנכ"ל החברה "עד היום כל המותגים עסקו בצבירת מעריצים בפייסבוק, אנחנו שואלים מה עכשיו? לכן בנינו מערכת טכנולוגית המאפשרת להגדיל את המעורבות של המעריצים וגם לתת להם ערך".

לרגל השקת המערכת מכריזה מייברנדז על שירות מיוחד בחינם המאפשר לכל אחד לסרוק עמודי מותג בפייסבוק ולקבל את מידת האנגייג'מנט שלו ביחס למותגים אחרים בפייסבוק. זו היא הפעם הראשונה בה ניתן לראות לא רק כמה פאנז יש למותג אלא עד כמה הם באמת אקטיביים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עידו 13/01/2011 11:46
    הגב לתגובה זו
    יאללה קיבלתם קומוניקט והיה לכם קשה לעברת אותו?
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.