ציון דרך: MyBrandz בניהולו של ערן גפן השיקה בניו יורק את מוצר ה-FanGager
חברת MyBrandz השיקה אמשיו יורק את מוצר ה FanGager, מערכת CRM לניהול והפעלת מעריצי מותג בפייסבוק ובטויטר.
המערכת מתממשקת לכל הנכסים החברתיים של מותג על מנת לאתר ולעודד אנגייג'מנט איתו. הפלטפורמה מאפשרת למנהלי מותג להפעיל את המעריצים שלהם בפייסבוק והעוקבים בטויטר, לתת להם ערך ולנהל אותם דרך ממשק אחד.
המוצר הושק לפני כחודש בהשקה רכה ותוך זמן קצר מנהלת החברה מעל למיליון פאנז בפייסבוק עבור מותגים שונים. החברה חתמה עם כעשרה לקוחות בישראל ביניהם: אמריקן אקספרס, חדשות 2, נוקיה, מאקו - האח הגדול, רד בול, אורנג' ועוד.
הטכנולוגיה של החברה מתחברת לכל סוגי הרשתות החברתיות ומציעה ממשק פתוח API אשר על בסיסו נבנתה חנות אפליקציות יחד אם חברות טכנולוגיה מישראל ומהעולם, אשר מפתחות במיוחד בשבילה. האפליקציות מאפשרת למותגים לערב את הצרכנים בצורה עמוקה יותר לדוגמא: קבוצות מיקוד בפייסבוק, משחקי טריוויה, סקרים, הפניה לאתר החברה ועוד. עבור כל הפעולות הגולשים צוברים ערך מצטבר לאורך זמן כגון נקודות, דירוג, באדג'ים ופרסים וירטואליים ואמיתיים.
בימים אלו הקימה חברה בת בארה"ב תחת השם FanGager אשר מרכזת את מאמץ השיווק לשוק הבינ"ל. לדברי ערן גפן, מנכ"ל החברה "עד היום כל המותגים עסקו בצבירת מעריצים בפייסבוק, אנחנו שואלים מה עכשיו? לכן בנינו מערכת טכנולוגית המאפשרת להגדיל את המעורבות של המעריצים וגם לתת להם ערך".
לרגל השקת המערכת מכריזה מייברנדז על שירות מיוחד בחינם המאפשר לכל אחד לסרוק עמודי מותג בפייסבוק ולקבל את מידת האנגייג'מנט שלו ביחס למותגים אחרים בפייסבוק. זו היא הפעם הראשונה בה ניתן לראות לא רק כמה פאנז יש למותג אלא עד כמה הם באמת אקטיביים.
- 1.עידו 13/01/2011 11:46הגב לתגובה זויאללה קיבלתם קומוניקט והיה לכם קשה לעברת אותו?