יוטיוב צירפה את ישראל לתוכנית פיילוט למשרדי פרסום

לפי גיל יונס, מנהל מחלקת הקשרים עם סוכניות פרסום בגוגל ישראל, יבחרו לבסוף לפילוט 3-4 משרדי פרסום
הראל עילם - אתר 140 |

ישראל צורפה היום לרשימה קצרה של 6 מדינות מסביב לעולם בהן יוטיוב מפעילה תוכנית פיילוט למשרדי פרסום בינלאומיים. התוכנית מציעה למשרדי הפרסום המשתתפים בה הדרכות תקופתיות, ייעוץ ותמיכה טכנית. משרדי הפרסום יקחו גם חלק במחקרים מקומיים ויקבלו עמלות מדיה. במהלך החודש הקרוב, גוגל ישראל תפגש עם ראשי משרדי הפרסום המובילים בארץ על מנת לבחור את המשרדים שישתתפו בפיילוט שימשך לאורך כל 2011.

לפי גיל יונס, מנהל מחלקת הקשרים עם סוכניות פרסום בגוגל ישראל, יבחרו לבסוף לפילוט 3-4 משרדי פרסום. החברה הולכת לבחור את משרדי הפרסום לפי מספר פרמטרים, ביניהם חדשנות בתחום הקריאטיב, עבודות קודמות בתחום הוידאו המקוון וחלקו של הפרסום בוידאו בתמהיל. יונס אינו פוסל שהחברה תעבוד גם עם משרדי פרסום קטנים שיראו מחויבות עמוקה לפיילוט ומוכנות להשקיע תקציב וכוח אדם בנושא.

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ומנהל אזור דרום אפריקה ויוון, אמר: "על פי הערכות e-marketer מדצמבר 2009, הצמיחה החזקה ביותר בפרסום המקוון בארה"ב תגיע מהפרסום בוידיאו אשר יעלה מ- 6% מעוגת הפרסום המקוון ב- 2010 ל- 15% ב- 2014. הפרסום בוידיאו עדיין מהווה חלק קטן מעוגת הדיספליי ואנו רואים בשיתוף הפעולה הנוכחי הזדמנות אדירה להציע למפרסמים בישראל ערוצים יעילים לפרסומות וידיאו ושימוש בפורמטים, המייצרים מעורבות אמיתית בקרב הגולשים ופלטפורמה משלימה לטלוויזיה".

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה