מדיה חברתית: שטראוס נותנת ללקוחות בפייסבוק לבחור את הגלידה שתעבור לייצור

שטראוס עולה בקמפיין בפייסבוק באמצעות גריי אינטראקטיב במסגרתו יבחרו הלקוחות איזה טעם יעבור ליצור המוני. הלוגו של פייסבוק יוצמד לאריזה
משה בנימין |

חברת שטראוס מצטרפת לגל המהלכים במדיה החברתית ויצאה בפעילות משלה בה ניתנה לאוהדי העמוד של קרמיסימו בפייסבוק היכולת להחליט, עבור כלל ציבור צרכני המותג, אלו מעשרת טעמים ישנים יוחזר בחורף הקרוב.

לדברי שרון בר אורן, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס: "לראשונה בישראל חברה מסחרית מאפשרת לאוהדיה בפייסבוק להשפיע על בחירת מוצר בייצור המוני. כמו כן, לראשונה בארץ שחברה מסחרית קיבלה את האישור מהנהלת פייסבוק העולמית להשתמש בלוגו הרשמי שלה על גבי האריזה של מוצר מסחרי. את הלוגו של פייסבוק ילווה כיתוב המציין "הטעם נבחר על ידי אוהדי קרמיסימו בפייסבוק".

במקביל להשתתפות הגולשים בבחירת הטעמים, מעלה היום גלידת שטראוס לעמוד של קרמיסימו סרטון אינטרנטי בו מודה מייסד פייסבוק מרק צוקרברג (המגולם ע"י שחקן) באופן אישי לאוהדי קרמיסימו על מעורבותם ומביע בצורה גלויה את אהבתו הגדולה לגלידה ובפרט לטעם קרמיסימו קרמבו.. את הסרטון הפיקה עבור גלידת שטראוס חברת גריי אינטראקטיב שגם יזמה, הפיקה את הקמפיין וניהלה את עמוד הפייסבוק.

בסקר שהעלתה החברה לעמוד המותג הוזמנו 9,000 גולשים לבחור שניים מתוך עשרה מן טעמים שיוצרו במהלך השנים האחרונות. האוהדים של קרמיסימו בחרו באופן מובהק את החזרתה של גלידת הקרמבו, ומיד אחריה את הטעם מוס שוקולד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה