נכנסת חזק לשוק הפרסום: פייסבוק חתמה על הסכם ייצוג ושיווק בארץ עם נענע10

הפעילות צפוייה להתחיל במהלך הרבעון הראשון של 2010. האתר נענע10 יקיים הדרכות וסדנאות למפרסמים על אפשרויות הפרסום ברשת החברתית, תוך פגישת נציגי פייסבוק שיגיעו לארץ
יונתן גורודישר |

הרשת החברתית הפופולרית פייסבוק נכנסת לשוק הפירסום הישראלי לאחר שחתמה על הסכם ייצוג ושיווק עם אתר נענע10, הנמצא בבעלותם של 013 נטויז'ן מקבוצת IDB (50%) וערוץ 10 (50%).

לפי ההסכם שנחתם השבוע, ישווק נענע10 את כלל מוצרי פייסבוק למפרסמים הישראלים. בקרוב צפוי נענע10 להציג את כלי הפרסום החדשים של פייסבוק במקביל לשיווקם במדינות שונות ברחבי העולם.

בנוסף, נענע10 צפוי לקיים הדרכות וסדנאות למפרסמים הישראלים על אפשרויות הפרסום ברשת החברתית. הפעילות צפוייה להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2010 ותכלול בין היתר משלחת של נציגי פייסבוק שיגיעו לישראל לפגישות עם מפרסמים מובילים ומשרדי פרסום.

בתגובה להסכם שנחתם אמר מנכ"ל נענע10, גיא אליאב, כי "זו זכות להציג את פלטפורמת הפרסום של פייסבוק לשוק הישראלי. בשבועות הקרובים הצוות בנענע10 יעסוק בהכנות להשקה הרשמית של פלטפורמת פייסבוק בישראל ויציג בפני מפרסמים את הפתרונות היעילים ביותר לקמפיינים שלהם. "

בלייק צ'נדלי , סגן נשיא ב-Facebook העולמית אמר כי "הגולשים והמפרסמים בישראל חשובים לנו... מדובר כאן בהזדמנות פז עבור חברות לפנות ללקוחותיהם דרך הפייסבוק. אנחנו מצפים מהצוות בנענע10 לעזור לחברות ישראליות לתכנן באפקטיביות ובהצלחה את הקמפיינים שלהן."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בלקהוק  (לוקהיד מרטין)בלקהוק (לוקהיד מרטין)
TOP10

10 החברות הביטחוניות הגדולות בעולם, ובאיזה מקום החברות הישראליות?

זינוק במיקומים של אלביט, התעשייה האווירית ורפאל, מה המקום שלהם בדירוג ומה צפוי בהמשך?



אדיר בן עמי |

מכון שטוקהולם למחקרי שלום (SIPRI) פרסם את הדוח השנתי שלו על 100 החברות הביטחוניות הגדולות בעולם. כן, מכון שלום מדרג חברות ביטחוניות, במטרה בעיקר להציף את היקף השוק הביטחוני. זאת תעשייה ענקית עם כסף גדול, כוח פוליטי, לוביסטים, ומיליוני עובדים ברחבי העולם. 

הדוח מבוסס על נתוני שנה שעברה והוא מלמד על עלייה של 5.9% בהכנסות ממכירות נשק, מוצרים ושירותים צבאיים, שהגיעו ל-679 מיליארד דולר - הרמה הגבוהה ביותר אי פעם. העלייה נובעת ממתחים גיאופוליטיים מתמשכים, כולל המלחמות באוקראינה ואצלנו, שמגבירים את הביקוש למערכות נשק מתקדמות.  החברות הישראליות מציגות צמיחה חדה בהכנסות המונעת על ידי הזמנות חירום, השקעות במגננה וחשיפת היכולות הצבאיות לעולם בשנתיים של המלחמה. 

מתוך 100 החברות, 77 רשמו עלייה בהכנסות, כאשר 42 מהן הגיעו לצמיחה דו-ספרתית. הגידול הכולל מהווה עלייה של 26% לעומת 2015, ומשקף מעבר ממגמת ירידה פוסט-מלחמה קרה לעידן של מרוץ חימוש מחודש.


הטופ 10 העולמי - חמש חברות אמריקאיות, שלוש סיניות, רוסית אחת ובריטית אחת

1לוקהיד מרטין (ארה"ב) - 64.7 מיליארד דולר. ענקית התעופה האמריקאית מובילה את הדירוג בזכות מכירות מטוסי ה-F-35 ומערכות טילים מתקדמות, ונשארת הספקית הגדולה ביותר של הפנטגון.

לוקהיד F35



2RTX (ארה"ב) - 43.6 מיליארד דולר. לשעבר ריית'יאון, מתמחה במערכות הגנה אווירית, מנועי מטוסים וטילים מונחים, ונהנית מביקוש גובר לאור המתיחות עם סין.