נכנסת חזק לשוק הפרסום: פייסבוק חתמה על הסכם ייצוג ושיווק בארץ עם נענע10
הרשת החברתית הפופולרית פייסבוק נכנסת לשוק הפירסום הישראלי לאחר שחתמה על הסכם ייצוג ושיווק עם אתר נענע10, הנמצא בבעלותם של 013 נטויז'ן מקבוצת IDB (50%) וערוץ 10 (50%).
לפי ההסכם שנחתם השבוע, ישווק נענע10 את כלל מוצרי פייסבוק למפרסמים הישראלים. בקרוב צפוי נענע10 להציג את כלי הפרסום החדשים של פייסבוק במקביל לשיווקם במדינות שונות ברחבי העולם.
בנוסף, נענע10 צפוי לקיים הדרכות וסדנאות למפרסמים הישראלים על אפשרויות הפרסום ברשת החברתית. הפעילות צפוייה להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2010 ותכלול בין היתר משלחת של נציגי פייסבוק שיגיעו לישראל לפגישות עם מפרסמים מובילים ומשרדי פרסום.
בתגובה להסכם שנחתם אמר מנכ"ל נענע10, גיא אליאב, כי "זו זכות להציג את פלטפורמת הפרסום של פייסבוק לשוק הישראלי. בשבועות הקרובים הצוות בנענע10 יעסוק בהכנות להשקה הרשמית של פלטפורמת פייסבוק בישראל ויציג בפני מפרסמים את הפתרונות היעילים ביותר לקמפיינים שלהם. "
בלייק צ'נדלי , סגן נשיא ב-Facebook העולמית אמר כי "הגולשים והמפרסמים בישראל חשובים לנו... מדובר כאן בהזדמנות פז עבור חברות לפנות ללקוחותיהם דרך הפייסבוק. אנחנו מצפים מהצוות בנענע10 לעזור לחברות ישראליות לתכנן באפקטיביות ובהצלחה את הקמפיינים שלהן."
הרשת החברתית ממשיכה לצבור תנופה בישראל, כשסקר TIM שנערך לחודש נובמבר ממקם את האתר במקום השלישי מבחינת שיעור חשיפה שבועי, אחרי גוגל ו-וואלה. לפי הסקר, פייסבוק נהנית משיעור חשיפה של 61.2%, תוך שעקפה את אתר Ynet, לו שיעור חשיפה של 58.4%. בעולם, פייסבוק ניצבת במקום הרביעי, מיד לאחר אתרי גוגל, מיקרוסופט ויאהו.