הדירוג של יפעת חוזר: מק'אן אריקסון צמחו ב-24% בהיקף פעילות של 225 מ' שקל
אחרי אינספור מחלוקות, ויכוחים וחוסר הסכמה בדבר דירוג משרדי הפרסום (לפי היקף פעילות) חזר למרכז הבמה הדירוג של יפעת בקרת פרסום, ולפיו מ'קאן אריקסון הוא, כצפוי המשרד הגדול בישראל עם היקף עבודה של 255 מיליון שקל וגידול של 24% במהלך השנה האחרונה.
אדלר חומסקי אשר לאחרונה מחפשים את הדרך החוצה מן הבורסה לניירות ערך נמצאת במקום ה-2 עם היקף פעילות של 201 מיליון שקל וגידול של 13% במהלך השנה האחרונה. את ראש החץ המשולש מרכיבים באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי עם 176 מיליון שקל (כל משרד) וצמיחה של 6% לבאומן ו-10% לשלמור.
גיתם במקום ה-5 דווקא רשם קיטון של 2% בהיקף הפעילות ולמרות זאת שמר על מיקומו הגבוה בדירוג עם 122 מיליון שקל. צניחות נוספות נרשמו ליהושע TBWA עם ירידה של 18% וגלר נסיס עם ירידה של 7%.
מחוץ לעשירייה הראשונה ובמרחק של 5 מיליון משם נמצאים זרמון גולדמן, אריאלי ויורו עם פעילות בהיקף של 51 מיליון שקל. יורו היה זה משלושתם שרשם גידול נאה של 34%.
במקום ה-15 עם הכפלה מרשימה של היקף הפעילות בגידול לא שכיח של 119% נמצאים ברוקנר-נטע-יער עם 39 מיליון שקל.
ענבר מרחב שקד, עם עלייה מרשימה של 70% בפעילות, חלקו את מקומות 16-18 יחד עם פוגל לוין (ירידה של 41%) ושמעוני פינקלשטיין עם עלייה קלה של 8%. שלושתם עמדו על 38 מיליון שקל. את הרשימה סגרו דרורי-שלומי ורגב-קויצקי עם פעילות של 30 מיליון שקל.
בדירוג הקטגוריות בלטו הרכבים הפרטיים והבנקים בהוצאה לפרסום במחצית הראשונה של 2008 עם עליות של 49% ו-54% (בהתאמה) והוצאה כספית של 94 מיליון שקל ו-76 מיליון שקל. במקום הראשון נמצאת עדיין קטגוריית רשתות השיווק עם 164 מיליון שקל.
לשם ההמחשה בצמיחת קטגוריית הרכב ניתן לראות את המותג מיצובישי אשר הוציא בחציון ה-1 של 2007 100 א' שקל לפרסום ובאותה תקופה ב-2008 הוציא 3 מיליון שקל.