התוכן השיווקי הטוב ביותר בחודש פברואר: עוד ניצחון להישרדות

הריאליטי של ערוץ 10 מנצח בזכות (ולטובת) התוכן השיווקי של המותגים Gillette, Oral B ו- Crest
משה בנימין |

חברת Effect-TV מפרסמת היום (ג') את מדד איכות התוכן השיווקי לחודש פברואר 2008 ומכריזה על נצחונה של הישרדות כתוכנית שמבצעת את החדרת התוכן השיווקי הטוב ביותר, עם המותגים Gillette, Oral B, Crest.

Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" מפרסמת מדי חודש את מדד התוכן השיווקי המוצלח של החודש לפי מדד ה BCE – Branded Content Evaluation בכלל הקטגוריות.

*הנתונים בטבלה מתייחסים לתכניות עם הציונים הטובים ביותר מתוך תכניות שנדגמו במהלך חודש פברואר בערוץ 2 10 ו 3 (HOT) ** הנתונים משקפים את הפעילות בטלוויזיה בלבד

שורדים בעזרת ערכות התרעננות - התוכן השיווקי הטוב ביותר

ערכת התרעננות של "Gillette, Oral B, Crest" בתכנית "הישרדות" במקום הראשון גם בחודש פברואר, מופיעה פעילות התוכן השיווקי של מותגי :P&G "Gillette, Oral B, Crest" - המהווים את ערכת ההתרעננות בתכנית הישרדות.

ההסבר לזכייה על-ידי הסוקרים: האינטגרציה שנוצרת בין המציאות הייחודית של המתמודדים על האי לבין המאבק והרצון לזכות במותגים "בסיסיים" אלו, יוצרת נחשקות רבה למותגים ומעצימה את חווית הזכיה בפרס והשימוש בו. פעילות זו כוללת ציונים גבוהים בכל מרכיבי הנראות, שמע ואינטגרציה והיא הפעילות הזוכה במדד BCE לחודש פברואר.

קטגוריות מובילות: הריאליטי מוביל

מתוך התכניות שנבדקו ניתן לראות כי בחודש פברואר שומרות תוכניות הריאליטי על המקום הראשון אך הפער מצטמצם מעט (לאחר שעברו את תוכניות הבישול בחודש ינואר) ואילו תוכניות הבישול והטלנובלות מגדילות את הפער מתוכניות הדרמה ובידור והאירוח בציון האיכות הממוצע לז'אנר.

בכמות המותגים לעומת זאת, אנו רואים שינויים רבים יותר כאשר חלה עלייה בכמעט כל סוגי הז'אנרים, למעט תוכניות הריאליטי והדרמה ובידור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה