אחרי ניוטון ודה וינצ'י - קמפיין חדש לנביעות עם מיכאלאנג'לו

בקמפיין בשווי 3.5 מיליון שקל ממשיכים שלמור אבנון-עמיחי את השפה התקשורתית שניכסו למותג נביעות
משה בנימין |

נביעות מגייסת עוד צייר/פסל אומן לקמפיינים שלה, והפעם מיכאלאנג'לו בקמפיין חדש לנביעות פלוס. עלות הקמפיין 3.5 מיליון ש"ח.

הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי תחת המסר רעיון גדול מנביעות, מים מינרלים עם פלוס גדול, ואת השפה שנבנתה בשני הקמפיינים הקודמים, עם הרעיונאים הגדולים ניוטון ודה וינצ'י.

הקמפיין מופק על-ידי שלמור אבנון-עמיחי שעמדו מאחורי "ניוטון" ו-"דה-וינצ'י", ויעלה בטלויזיה, שילוט חוצות, רדיו ואינטרנט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה