כסף גדול באינטרנט: השפית הילה אלפרט וקנור בקמפיין של 5 מיליון שקל

המהלך המושקע באמצעות מק'אן דיגיטל כולל גם השקת אתר אינטרנט בכיכוב השפית תחת סדרת "לאכול בצבעים"
משה בנימין |

בהמשך להשקת סדרת המרקים המצליחה "לאכול בצבעים" מבית קנור, משיקה יוניליוור קמפיין אינטרנט בכיכובה של הבשלנית הידועה הילה אלפרט תחת השם "לאכול בצבעים עם הילה אלפרט". במהלך הכולל הושקעו כ- 5 מיליון ש"ח.

במסגרת הקמפיין, שנעשה באמצעות חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל, הוקמו באתר קנור 5 מטבחים, כל אחד בצבע אחר (בהתאם לסדרת המרקים) כאשר בכל אחד מהם מציגה הילה אלפרט, באמצעות סרטונים קצרים, מתכונים צבעוניים ממטבחה המיוחד, בהתאם לצבע המטבח. בנוסף, מציע האתר מתכונים כתובים נוספים על פי הצבעים השונים.

בטי קולבק-אהרון, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור: "מהלך האינטרנט מציע לצרכן בבית דרכים פשוטות ומהנות ליישום נושא האכילה בצבעים, באמצעות הצגת אופן ההכנה של מתכונים בצבעים שונים, טעימים ופשוטים להכנה. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה בין קנור לבין הילה אלפרט יוכיח עצמו ויסייע בהטמעת יתרונותיה של תזונה צבעונית ומגוונת".

בנוסף לקמפיין האינטרנט עולה סדרת "לאכול בצבעים" בגל שני של סרטי טלוויזיה אשר יעלו בערוצים 2 ו- 10 במשך כשלושה שבועות.

קנור הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח של כ- 46% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול ומחזיק בנתח שוק של 65% מתחום מרקי הבישול (נילסן, דצמבר 07).

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. בין המותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה