MAM'Z מתרחבת: משקיעה 4 מיליון שקל ב-5 סניפים חדשים

הרשת, שנרכשה לאחרונה על-ידי אבי מלכה, הבעלים של ML תמנה אחרי ההתרחבות 10 סניפים
משה בנימין |

רשת האופנה MAM'Z לצעירים, שנרכשה לאחרונה ע"י איש העסקים אבי מלכה, פותחת 5 סניפים חדשים,בהשקעה של 4 מליון שקל.

החנויות החדשות משתרעות בממוצע על שטח בין 80 מ"ר ל-150 מ"ר והם נפתחות במרכזי קניות וקניונים, שבהם ריכוז רב של אוכלוסיה צעירה ומוקדי בילוי ובידור לצעירים.

הרשת, שפונה לקהל צעיר, חובב מועדונים וטרנדים, תשיק במסגרת ההתרחבות, קונספט חדש לנראות החנויות. הסניפים יעוצבו כלופט בסגנון דירת רווקים, כאשר כל החנויות דומות, אך לא זהות. כל סניף יעוצב בנגיעות שונות ודקורציה בסגנון אחר. בכל חנות יופיעו מוטיבים הלקוחים מעולם וחווית דירות הרווקים הבינלאומית.

לדברי אבי מלכה, מנכ"ל ובעלי חברת Mamz: "כחלק מערכי המותג במקוריות, אינדיבידואליזם וייחודיות, הקולקציות מיוצרות בכמויות מוגבלות וסדרתיות, המתחלפות כל שבוע. המטרה היא להגיע למגוון רחב של דגמים עם פריטים בודדים ובכך לבדל את MAM'Z מרשתות אחרות, אשר משווקות אלפי פריטים מאותו דגם.

רשת MAM'Z הוקמה בשנת 2004, והפעילה חמישה סניפים המשתרעים על כ-80 מ"ר בדיזנגוף סנטר בת"א, בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון הנגב בבאר שבע, בקריית שמונה ובעפולה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה