רשת ניקולטי מגדילה את תקציב הפרסום ב-25%

המותג האיטלקי הבינלאומי יפרסם ב-2008 בהיקף של 3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום פריור
משה בנימין |

רשת ניקולטי, המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות, הגדילה ב25% את תקציב הפרסום וחתמה על הסכם פרסום שנתי ל-2008 בהיקף של 3 מליון שקלים אותו ינהל משרד הפרסום פריור.

מאיר עובדיה מנכ"ל הרשת: "למרות התחרות הגדולה שיש בענף ויבוא זול מסין, הקונים הפוטנציאליים מעדיפים את האיכות והאחריות הניתנת להם אצלנו, ולאור הנתונים הללו, ראינו לנכון לחדד את המסר הזה באמצעות הקמפיינים בשנת 2008".

מאיר עובדיה, מוותיקי ענף הריהוט בישראל, היבואן והבעלים שלמערכות הישיבה של ניקולטי בארץ, הקים את "מאיר קלאסיק",למערכות ישיבה וסלון כבר לפני כ30 שנה. בתחילת שנות ה-90 החליט עובדיה להגדיל את עסקי הריהוט שלו בארץ באמצעות יבוא מסודר של קו רהיטים ייחודי של אחד השמות הבולטים בעולם עיצוב הבית - ניקולטי. כיום מונה הרשת 25 סניפים בישראל ו-30 זכיינים פרטיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה