אסם יוצאת במהלך מיתוג מחדש של "מנה חמה"

משקיעה 5 מיליון שקל במהלך של תוכן שיווקי המתמקד בקהל צעיר בגילאי 15-10. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
משה בנימין |

אסם מודיעה היום (ד') על מיתוג מחדש של "מנה חמה", כך בעצם יורד המסך על הסלוגן המצחיק, שהיה עד היום מזוהה עם המותג: "מה נחה מה?".

המטרה: להגדיל את צריכת הצעירים ב-25%

החברה יוצאת במהלך מיתוג מחדש של "מנה חמה", ופונה לקהל צעיר בגילאי 10-15. המהלך נעשה באמצעות פרויקט תוכן שיווקי, ונאמד בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל.

מסקרים שערכה החברה עולה כי "מנה חמה" הינו מוצר אהוד בקרב גילאי 10-15 והם הצרכנים המרכזיים של המותג. כמו כן, עלה מהסקרים כי ל"מנה חמה" תדמית הנתפסת כ"קולית" וכייפית. מטרת המהלך הינה להגדיל את תדירות הצריכה בגילאי 10-15 ב-25%.

המהלך התקשורתי: "חם או סתם"

מהלך המיתוג מחדש הנו מהלך של º360 שיתפרש על מדיות וערוצים רבים. המהלך יושק תחת השם: "חם או סתם" ויכלול קמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "גיתם BBDO", תחת הסלוגן: "מנה ח-מה שתבחרו".

הקמפיין, שיעלה לאוויר בתחילת ינואר, יכלול סרט פרסומת בערוצי טלוויזיה וקמפיין אינטרנט באתרים מובילים לצעירים, וכן יכלול תוכן שיווקי, במסגרתו תשודר פינה קבועה בתכניתו של גיא פינס "ערב טוב" שתסקר מדי שבוע את מה ש"חם" ומה ש"סתם". בנוסף, יתוקשר המהלך החדש ברשתות השיווק ובנקודות המכירה. לדברי סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינרית באסם: "ההחלטה לשנות את הסלוגן "מה נחה מה" המזוהה כל כך עם המותג, ל"מנה ח-מה שתבחרו", נובעת מהרצון להעניק לצעירים את הבמה, ולבחור בעצמם את מה שטוב בעיניהם - החל מהאוכל עצמו וכלה בתחומים שונים ומגוונים".

חווית מותג בשיתוף הצרכנים הצעירים

במקביל לקמפיין, יוקם אתר אינטרנט בשיתוף וואלה, המכיל תכנים הנקבעים, נערכים ונכתבים על ידי מערכת כתבים צעירים בגילאי 14-20. האתר יספק לגולשים הצעירים תכנים במגוון נושאים המעניינים אותם: ספורט, סלב'ס, אופנה, מוסיקה, טלוויזיה, בידור, פוליטיקה, גאדג'טים ו"לוקר אישי" שיכלול מגוון נושאים רלבנטיים, ויאפשר לגולשים להביע את דעתם ולבחור מה "חם" ומה "סתם".

לדברי יואלי: "הבחירה להשקיע באתר תוכן לצעירים הגדול בישראל, נובעת מהעובדה שהקהל הצעיר מנהל את חייו באינטרנט, והוא מוטה טכנולוגיה ובעל סף ריגוש גבוה ביותר".

לא טבעי - לא קונה

אנשי השיווק של אוסם מבינים כמובן את אחד הכללים הידועים בפנייה לגילאים הצעירים: הילדים אולי אוהבים את המותג, אך מי שיבצע בסופו של דבר את הקנייה תהיה האמא, ואם כבר פונים לאמא אז חייבים לדבר על טרנד הבריאות ולייצר ערך מוסף בדמות רכיבים טבעיים.

בהתאם לגישה זו, הפניה לאמהות נעשית באמצעות סדרת הטעמים מרכיבים טבעיים בלבד שהושקה לאחרונה - ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. בסדרה ניתן למצוא קוסקוס עם ירקות, פסטה עם עגבניות ופתיתים בטעם עוף, ואסם מתעתדת להשיק מוצרים נוספים בסדרת מנה חמה מרכיבים טבעיים בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה