ביטוח "שומרה": דה-מרקר העתיק מאתנו את קונספט החמסה

חברת הביטוח "שומרה" מוסרת שהיא נדהמה לגלות שהמגזין הכלכלי "דה מרקר" בחר להשתמש לקמפיין שלו בקונספט, בסלוגן ובסמל החמסה הדומים מאוד לאלו של "שומרה"
משה בנימין |

בחברת הביטוח "שומרה" הופתעו לגלות שהמגזין הכלכלי "דה מרקר" בחר להשתמש לקמפיין הפרסום שלו לפרויקט EASY START בקונצפט, בסלוגן ובחמסה המפתיעים בדמיונם לאלו בהם משתמשת "שומרה" בקמפיין הפרסום לפוליסת הדירה של החברה - שומרה D.

קמפיין הפרסום של "שומרה" שגובש על ידי סטודיו שי ברנשטיין, מציב את צילום של חמסה יחד עם הסלוגן "לתלות חמסה זה טוב אבל בנוסף צריך גם שומרה D". יצוין כי קמפיין הפרסום של "שומרה" עלה לראשונה לפני כשנה ומוטיב החמסה והסלוגן הופצו בעשרות אלפי עותקים כברושורים ופוסטרים.

גם בכרזת הקמפיין של "דה מרקר", שעוצבה על ידי משרד הפרסום "מקאן-אריקסון", מוצב צילום של חמסה במרכז המלווה בסלוגן דומה "חמסה זה טוב לעסק, אבל חמסה כפול 20,000 זה הרבה יותר שווה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה