הולמס פלייס מעלימה את שייפ במהלך איחוד מותגים
הולמס פלייס ישראל מאחדת מותג עם רשת "שייפ". זאת לאחר שמועדוני שייפ בישראל עברו שיפוץ בסכום של 5 מיליון דולר. כך הותר השבוע לפרסום מהנהלת הולמס פלייס ישראל, זאת לאחר שמהלך זה מתנהל מאחורי הקלעים כבר קרוב לשנה. המהלך צפוי להתרחש ב-1 בינואר 2008.
מאז הוקמה הרשת בישראל, בשנת 1998, הייתה שייפ חברת הבת של הולמס פלייס ישראל, כאשר הרעיון המקורי של מקימי הרשת בישראל היה להציע שלושה פתרונות עיקריים: מועדוני פרימיום, למעמד סוציואקונומי גבוה, מועדוני כושר קצביים לצעירים ומועדונים משפחתיים.
רשת הולמס פלייס העולמית, לא אישרה להנהלת הרשת בישראל עד כה לקרוא למועדונים לצעירים הולמס פלייס, מכוון שהם לא ענו במלואם על חוקי המותג הנוקשים של הולמס פלייס העולמית, שהיו חוקי הפרימיום בלבד, המציבים סטנדרטים גבוהים מאוד. לכן הוקמה חברת הבת שייפ.
לפני כשנה הוחלט בהנהלת הולמס פלייס על ביצוע השקעות שיאפשרו לבצע איחוד מותגים עתידי תוך עמידה בחוקי המותג העולמיים. רשת הולמס פלייס השקיעה 5 מיליון דולר בשיפוץ מועדוני הכושר של שייפ. בין היתר נקנה ציוד משוכלל וחדיש, שופצו והורחבו המועדונים ושודרגו השירותים הניתנים במקום.
החל מתחילת ינואר 2008 יהפכו מועדוני שייפ לחלק בלתי נפרד מהולמס פלייס. על פי המתכונת החדשה, הולמס פלייס תציע שלושה סוגים של מועדונים שיפעלו ברחבי הארץ: מועדוני פרימיום היוקרתיים של הולמס פלייס, מועדוני "אנרג'י" המיועדים לקהל צעיר ומועדוני "פאמלי" המיועדים למשפחות, שהראשון שבהם כבר הוקם במודיעין.
תוך כדי השקת איחוד המותגים תציע הולמס פלייס שלושה סוגי כרטיסים שונים עבור מנוייה. הכרטיס הראשון, world wide, הוא מנוי כלל –עולמי המאפשר כניסה למועדוני הרשת ברחבי הארץ והעולם. הכרטיס השני, "פלטיניום", מאשר כניסה לכלל המועדונים בישראל. כרטיס שלישי, "סילבר", מאפשר כניסה לכל מועדוני אנרג'י בישראל. בשייפ מאמינים שהניסיון הבינלאומי של קבוצת הולמס פלייס, המאמנים המקצועיים, ציוד הכושר המתקדם, מגוון החוגים הרחב והיחס האישי, יגרמו לשייפ להתקדם ולהתייעל עוד יותר.