אולסייל מעבירה את תקציב הפרסום למקאן אריקסון

התקציב ל-2008, נאמד בכ- 8 מיליון שקל, וטופל עד כה ע"י GPS, מקבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי
משה בנימין |

חברת אולסייל - אתר הסחר האלקטרוני, תעביר לקראת השנה החדשה, את תקציב הפרסום למקאן-אריקסון. התקציב השנתי של אולסייל לשנת 2008 נאמד ב-8 מיליון שקל.

יאיר שמש, מנכ"ל חברת אולסייל, מסר כי: "התקציב עבר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון שבבעלותה חברת הבת מקאן דיגיטל, הנחשבת היום למובילה בפרסום ממוקד באינטרנט".

כמו כן, במשך השנתיים האחרונות, רכשה מקאן אריקסון לקבוצת "ריטייל ישראל" את המדיה. ריטייל ישראל הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מחזיקה 50% מחברת אולסייל ומפעילה את רשתות האופנה ml, ml men ורשת mam'z".

לדברי שמש: "אתר אולסייל הוא מקור תנועה מאסיבי באינטרנט שיוכל להשתלב ולמכור מדיה באמצעות מקאן דיגטל, הקשורה לקבוצה."

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, פרסמה חברת אולסייל בשנת 2007 בהיקף של 5 מיליון שקל והתקציב לשנת 2008 יגדל ל - 8 מיליון שקל (מחירי מחירון).

אתר אולסייל נמצא בבעלות יאיר שמש וקבוצת ריטייל ישראל (50% לכל צד). אולסייל נחשב לשחקן מוביל בתחום הסחר האלקטרוני, בעיקר במוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה