דוקטור בייבי יוצאת בקמפיין פרסומי חדש

הקמפיין יושק באמצעות משרד הפרסום טוש הפקות בהשקעה של כ-250 אלף דולר
משה בנימין |

דוקטור בייבי, חברת מוצרי התינוקות יוצאת בקמפיין פרסומי-תדמיתי לשנת 2008 שיעלה באמצע דצמבר בהשקעה של כ- 250 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טוש הפקות, יושק תחת הסלוגן: "אהבה, משפחה, חיים", ויכלול קטלוג חדש ומהודר שיושק בתערוכה מקצועית למוצרי תינוקות שתיערך באמצע דצמבר.

דוקטור בייבי, נחשבת כיום לאחד מהשחקנים המרכזיים בענף התינוקות בישראל. מוצרי החברה נמכרים כיום בכל החנויות והרשתות המובחרות למוצרי תינוקות בישראל ולאחרונה אף באוסטרליה, אירופה ודרום אפריקה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה