הסכם חסות ב-200 אלף דולר בין קרוקר ל"גריז"
חברת קרוקר חתמה על הסכם לפיו היא תהיה מעניקת החסות הראשית לתוכנית ריאליטי הכשרונות החדשה "גריז" מבית רשת.
במסגרת החסות המסתכמת בכ-200 אלף דולר תלביש קרוקר את כל משתתפי התוכנית ותעצב ליין מיוחד של פרטי אופנה שעוצב למשתתפי "גריז" כמו: שמלות ערב, חגורות, חצאיות, טייצים ועוד. הליין המיוחד שיעוצב לתוכנית ישווק כסדרה מוגבלת ב-3 סניפי הדגל של הרשת.
לדברי אתי לוי, מבעלי רשת קרוקר ישראל: "הערכים שמייצגת התוכנית כמו: אופנה, לייף סטייל, השקעה וניצחון הם הערכים המובילים את חברת קרוקר והם גם הערכים שאנו רוצים לשדר לצופים".
עוד מסרה לוי כי השת"פ הינו פלטפורמה לפעילויות נוספות שתערוך קרוקר בהשראת התכנית כמו: חלונות ראווה בהשראת "גריז", קולקציה במהדורה מוגבלת ועוד.
תוכנית הכישרונות החדשה "גריז" תחל את שידוריה בתחילת ינואר 2008, ובמסגרתה יבחרו השופטים והצופים מי יככב בגרסה הישראלית של המחזמר "גריז", שעתיד לעלות בישראל בשנה הבאה.
חברת קרוקר ישראל נמצאת בבעלות דויד ואתי לוי. החברה מונה 30 סניפים ומגלגלת מחזור מכירות הנאמד בכ-100 מיליון שקל בשנה. קרוקר מהווה כיום 40% משוק הג'ינסים בישראל.