תדיראן CARRIER יוצאת בקמפיין לחורף 2007

היקף ההשקעה בקמפיין הוא כמליון שקל
משה בנימין |

חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, יוצאת השבוע, בקמפיין פרסום תדמיתי, בהשקעה של מליון שקל.

לדברי רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier: "הקמפיין מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתו חיזוק המותג תדיראן Carrier".

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הסלוגן: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", ויכלול: פרסום בעיתונות הארצית, מקומונים, מגזינים ותשדירי רדיו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה