תדיראן CARRIER יוצאת בקמפיין לחורף 2007
היקף ההשקעה בקמפיין הוא כמליון שקל
חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, יוצאת השבוע, בקמפיין פרסום תדמיתי, בהשקעה של מליון שקל.
לדברי רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier: "הקמפיין מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתו חיזוק המותג תדיראן Carrier".
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הסלוגן: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", ויכלול: פרסום בעיתונות הארצית, מקומונים, מגזינים ותשדירי רדיו.