"ביפ ביפ" של וורנר ברד'רס מקדם את הקמפיין של פז-גז
פזגז יוצאת בקמפיין להחדרת מוצרי חשמל לבנים מבוססי גז בהשקעה של 2.5 מליון שקל באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.
הקמפיין יושק תחת הסלוגן: "לכביסה יבשה בחצי מהזמן", ובשלב הראשון תפרסם החברה את מייבש הכביסה הפועל על גז.
לצורך הקמפיין רכשה פזגז מוורנר ברד'רס (WB) את הזיכיון לדמות Road Runner (הדמות בעלת הטון המפורסם: Beep-Beep), כדי להמחיש את המהירות אותה מנסים בפזגז לקדם כיתרון הבולט של מייבש הכביסה של RINNAI.
מר יוגב גברי, מנהל פיתוח עסקי פזגז: "לצורך הקמפיין הכנו באנימציה מלאה סרט פרסומת מצויר על פי חוקי וורנר ברד'רס. עלילת הסרט היא סיפור אהבה בין ה-Road Runner ובין המייבש המהיר של רינאיי, בבחינת מצא מין את מינו".
תמהיל המדיה יכלול סרט פרסומת בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9, פרסום בעיתונות הארצית וקמפיין אינטרנט עם מיני- סייט מיוחד (גם הוא באנימציה מלאה) שהוכן להשקה.