"ביפ ביפ" של וורנר ברד'רס מקדם את הקמפיין של פז-גז

החברה משיקה קמפיין בשווי 2.5 מיליון שקל להחדרת מוצרים לבנים מבוססי גז מתוצרת RINNAI, חברת מוצרי הגז מיפן
משה בנימין |

פזגז יוצאת בקמפיין להחדרת מוצרי חשמל לבנים מבוססי גז בהשקעה של 2.5 מליון שקל באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.

הקמפיין יושק תחת הסלוגן: "לכביסה יבשה בחצי מהזמן", ובשלב הראשון תפרסם החברה את מייבש הכביסה הפועל על גז.

לצורך הקמפיין רכשה פזגז מוורנר ברד'רס (WB) את הזיכיון לדמות Road Runner (הדמות בעלת הטון המפורסם: Beep-Beep), כדי להמחיש את המהירות אותה מנסים בפזגז לקדם כיתרון הבולט של מייבש הכביסה של RINNAI.

מר יוגב גברי, מנהל פיתוח עסקי פזגז: "לצורך הקמפיין הכנו באנימציה מלאה סרט פרסומת מצויר על פי חוקי וורנר ברד'רס. עלילת הסרט היא סיפור אהבה בין ה-Road Runner ובין המייבש המהיר של רינאיי, בבחינת מצא מין את מינו".

תמהיל המדיה יכלול סרט פרסומת בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9, פרסום בעיתונות הארצית וקמפיין אינטרנט עם מיני- סייט מיוחד (גם הוא באנימציה מלאה) שהוכן להשקה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה