רגב קויצקי מקבל את תקציב הפרסום של סונול

התקציב עליו התחרו 4 משרדים, נוחת לבסוף בידיו של רגב קויצקי. היקף התקציב מוערך בכ-מיליון דולר
משה בנימין |

הנהלת סונול בחרה במשרד הפרסום רגב קויצקי להובלת האסטרטגיה הפרסומית של החברה. היקף תקציב הפרסום של סונול לשנת 2008 עומד על כמיליון דולר.

תקציב הפרסום של סונול, הכולל את החברה עצמה ואת רשת חנויות הנוחות שלה – "SO GOOD". על התקציב התחרו ארבעה משרדי פרסום.

יורם כהן, סמנכ"ל השיווק והקמעונאות של סונול, מסר: "סונול נמצאת בתהליך של שינויים אסטרטגיים מקיפים הבאים לידי ביטוי בתנופת צמיחה והתחדשות. סונול נמצאת בעיצומו של מהלך מיתוג מחדש של תחנותיה ברחבי הארץ, עד סוף השנה נמתג 90 תחנות וננהל קרוב ל- 70 חנויות ברשת חנויות הנוחות של סונול, SO GOOD". עוד הוסיף כהן, "אנו רואים במשרד הפרסום רגב קויצקי שותפים לדרך החדשה בה נמצאת סונול ומאמינים ביכולתם לתמוך בתנופת הצמיחה של החברה ולעזור לסונול לפרוץ קדימה ולבסס מעמדה כמובילה בתחומה".

משרד הפרסום רגב קויצקי, הוקם לפני כ-11 שנה. כיום מונה המשרד כ-30 עובדים ונמצא בעשירייה השנייה של משרדי הפרסום. המשרד זכה לאחרונה בשני תקציבים חדשים - בנק אוצר החייל וגינדי השקעות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה