ישראלים ו-SMS סיפור אהבה? עכשיו גם בתרומות
מחברת יוניסל שהתנדבה לנהל את קמפיין התרומות ב- SMS לשירותרום של האגודה למען החייל נמסר, כי סך התרומות שהתקבלו עד כה באמצעות הודעות SMS עומד על כ-300 אלף שקלים, סכום הגבוה בכ-400% מהשנה שעברה. לדברי אביטל גוברין, מנהלת תחום אחריות חברתית ביוניסל: "לאחרונה ניהלנו מספר מבצעי התרמה עבור עמותות וארגונים ביניהם "לתת" ו"פתחון לב" וכעת השירותרום. בכל המבצעים הללו, היינו עדים לעלייה משמעותית בתרומות באמצעות הודעות sms".
גם באירופה ובארה"ב ניכרת מגמה של עלייה בשימוש במדיום הסלולרי עבור גיוס תרומות. מפעילים סלולריים וחברות שעוסקות בתוכן ובפרסום סלולרי נרתמות לקמפיינים כאלה ברחבי העולם כולו.
גופים העוסקים במתן סיוע לחולים, בחקר מחלות, בסיוע לנזקקים, בסיוע במקרים של אסונות טבע, ארגוני צדקה, ארגונים ירוקים ואחרים - כל אלה יוצאים מדי שנה במבצעים לגיוס תרומות באמצעות הודעות טקסט.
בשנה האחרונה בוצעו מספר קמפיינים כאלה ביניהם: גיוס תרומות למען מימון מציאת הילדה הבריטית הנעדרת מדלן מקאן, גיוס למען נפגעי השריפות בקליפורניה, גיוס למען הנזקקים בדארפור, מבצע גיוס רחב היקף של הצלב האדום, מערכת תרומות ה-SMS של אמנסטי, גיוס תרומות באמצעות הודעות טקסט למען נפגעי הוריקן קתרינה ועוד.