ישראלי אמיתי לא משתמט: רמי יהושע בקמפיין התנדבותי
רמי יהושע הבעלים של משרד הפרסום יהושע TBWA הוא הפרסומאי שעומד מאחורי הקמפיין החברתי שסיסמתו ''ישראלי אמיתי לא משתמט''.
הקמפיין, בהיקף של כ-5 מליון שקל מלווה בקמפיין יחסי ציבור שיובל ע''י צבי וילדר הבעלים של משרד ''וילדר יחסי ציבור'', גם כן בהתנדבות.
הקמפיין עולה בשני מישורים: מישור פרסומי שיכלול טלויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, רדיו, אינטרנט ושילוט אוטובוסים וקמפיין יחסי ציבור מאת "וילדר יחסי ציבור" שיכלול סדרת ראיונות בתכניות בטלויזיה, כתבות בעיתונות ובאתרי אינטרנט.
הקמפיין, מיוזמתו של יהושע , בא להתריע בפני תופעת העלייה במספר המשתמטים משירות צבאי, כאשר מטרתו המוצהרת היא "להחזיר את הכבוד והגאווה לנוער" , להתגייס לצה''ל ולמנוע את המגמה של ''אני משתמט מצה''ל- שיחקתי אותה!''.
עוד נמסר, כי הקמפיין הוא קמפיין שאין לו כל קשר לשלטונות צה''ל, למוסדות המדינה, המימון שלו לא בא מהממסד, אלא מתרומות של אנשי עסקים מובילים במשק וכלי התקשורת שנרתמו גם כן.
כחלק מהמישור הפירסומי שיקיף למעלה מ-1000 אוטובוסים עם שילוט, טלויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט, יופיעו גם אמצעי קד''מ כגון צמידים לידיים עם הכותרת ''מתגייסים אחד למען השני'', פלאיירים ועוד.
ההחלטה של רמי יהושע וצבי וילדר להרתם לנושא בהתנדבות מלאה נובעת גם מסיבות אישיות לצד האידאולוגיה. בימים אלה התגייס בנו של רמי יהושוע לצה''ל ובנו של צבי וילדר יתגייס בעוד מספר חודשים.