אתוסיה עולה בקמפיין פרסום חדש בשווי מיליון שקל
חברת אתוסיה, המתמחה במתן פתרונות איוש לחברות הייטק, ביוטק ושוק ההון יוצאת בקמפיין פרסום ייעודי חדש תחת הסיסמה: "יש לנו דרכים משלנו לבנות לך קריירה". עלות הקמפיין היא כמיליון שקל.
על הקמפיין הייעודי אחראי משרד הפרסום G-SPOT והוא כולל פרסום במספר סוגי מדיות, וביניהן: שילוט חוצות באזורי תעשיית ההייטק ברחבי הארץ, אתרי אינטרנט פיננסיים, אתרים בתחום גיוס כוח אדם, מגזינים מקצועיים בתחום ההייטק ואתרי רשתות חברתיות.
לדברי אייל סלומון, מנכ"ל החברה: "קמפיין הפרסום של אתוסיה מבטא את חזונה של החברה לכוון ולייעץ למועמדים בבניית הקריירה, ובמקביל לסייע למעסיקים בטיפוח המשאב האנושי הקיים בחברתם". אתוסיה הוקמה בשנת 2001 ולה שני סניפים מרכזיים בתל אביב ובחיפה. החברה מתמחה במתן פתרונות איוש לשוק ההייטק, ביוטק ושוק ההון. בין לקוחות החברה: מייקרוסופט, DSPG, RAD, טקסס אינסטרומנטס ועוד.