דומינוס פיצה עולה בקמפיין חורף: תשקיע 2 מיליון שקל

זאת לרגל השקת הפיצה החדשה "פיצה D- CRUST".
משה בנימין |

רשת דומינוס פיצה מעלה קמפיין חורף גדול, לרגל השקת פיצה חדשה - פיצה D- CRUST, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.

הקמפיין יעלה החל ממחר (ה') למשך חודשיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-9 תחת הסלוגן: "דומינוס די- קראסט חוויה מעוררת חושים אצלכם תוך 30 דקות". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן. במקביל, תעשה הפצה רוויה ודיוור ישיר למיליון בתי אב, פרסום באינטרנט ופעילויות קד"מ נוספות.

אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינוס פיצה": "במהלך הקמפיין הקייצי נוכחנו לביקוש גדול בקרב צרכנינו, למוצר המבוסס על בצק דק. לאור ההצלחה הגדולה של קמפיין הקיץ, החלטנו גם בקמפיין החורפי להמשיך ולחדש על בסיס הבצק הדק".

גרינברג מוסיף "בקמפיין הנוכחי, אנו יוצרים חוויה חדשה עבור הלקוח, המבדלת אותנו משאר החברות הפועלות בתחום. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת, שמנו למטרה לחדש כל הזמן, לייצר ולחזק חוויה ייחודית אצל כל אחד מלקוחותינו.

רשת דומינוס פיצה, הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,300 סניפים הפרוסים ביותר מ- 60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות.

דומינוס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית. החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.

בימים אלה מונה הרשת 23 סניפים המפוזרים מהקריות ועד אילת וסניף אינטרנט

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה