גם כנסיית השכל בסלולר: חוברת לסוני אריקסון

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ג') הציגו אנשי סוני אריקסון את המהלך השיווקי בשיתוף להקת כנסיית השכל להשקת הסלולרי החדש - W910
משה בנימין |

חברת סוני אריקסון הודיעה היום (ג') על השקתו של מכשיר סלולרי חדש - W910. החלק המעניין בהשקת המותג הוא בחירתה של סוני אריקסון בלהקת כנסיית השכל, כזו שתעזור להם לנגוס בנתח השוק, באמצעות תכנים מוסיקליים.

שיתוף הפעולה המדובר בין הלהקה לסוני מזכיר שיתופי פעולה קודמים כדוגמת משינה וסלקום, כאשר השאלה המתבקשת היא האם החיבור בין הכנסייה לסוני יתקבל באותם קיטונות בוז כמו שספגה משינה בזמנה, ומה יהיה על הדימוי שלה בעיני הקהל.

מה כלול בחבילה ?

המתכונת שבה תהנה סוני אריקסון משירותי הלהקה (או ההיפך) היא הזנתו של אלבום מוסיקה מלא (11 רצועות) לתוך המכשיר החדש, באופן שיימצא על כרטיס הזיכרון של המכשיר. בנוסף, מכיל כרטיס הזיכרון שני קליפים שצולמו במסגרת ההופעות, ערכת נושא ותמונות מתוך ההופעות החיות שנערכו לאחרונה ברעננה ובקיסריה.

את מסיבת העיתונאים בחר מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה, יבואנית סוני אריקסון לישראל, לפתוח בפיסקה ששמענו בשבוע האחרון בכנס ה"הישרדות" של מקאן דיגיטל מפיו של כריס אנדרסון, שם הוא הציג את הלהקה האחרונה שרשמה שיאי מכירות איפשהו בתחילת המילניום (Nsync) ומשם היסטוריית מכירות המוסיקה פנתה לכיוון חדש וקודר מאוד.

לדברי ברקן: "תעשיית המוסיקה משתנה ואנחנו רוצים להיות שם ולהוביל". עוד הוא הוסיף, "נאבקנו בסוני אריקסון העולמית כדי להכניס מוסיקה ישראלית, ולא סתם אלא אלבום שלם".

החברה לא פסלה שילובים עתידיים במהלך 2008 עם להקות מוסיקה ואף העלתה את הרעיון לשילוב משחקים במכשיר.

החברה הציגה את עיקרי האסטרטגיה שלה כשילוב בין מוסיקה, צילום, אינטרנט ועיצוב. במקביל להגדרתם את עצמם כשחקן מרכזי הם התעקשו להדגיש, כי הם אינם מתכוונים להפוך לספקי תוכן סלולרי ו/או להתחרות במפעילי הסלולר הקיימים בתחום התוכן.

ברקן ענה לשאלות ביזפורטל ואמר: "אנחנו ממוקמים בטווח האמצעי ומעלה של רמות המכשירים וצופים נתח שוק של יותר מ-20% למכשיר החדש".

שאול מזרחי: "התקליט מת! - אנחנו מחפשים אפיק הכנסה חדש"

לא פחות חשוב מהשקת המכשיר החדש של סוני אריקסון, היה חלקה של כנסיית השכל במהלך וכל ההשלכות הקשורות בו.

לדברי שאול מזרחי, איש הבארבי ומנהל הלהקה בשנה האחרונה: "הפרויקט קרץ לנו מאוד וזהו מהלך אסטרטגי ייחודי. מכירות המוסיקה בצניחה דרסטית וחסרת תקדים ואנחנו מברכים על הפלטפורמה שניתנה לנו ע"י סוני אריקסון כדי להגיע לקהל חדש".

עוד הוא הוסיף, כי "המכשיר פחות מעניין אותנו - אנחנו מעונינים להגיע לקהל, ואנחנו לא רואים זאת כהתמסחרות אלא כאפיק הכנסה נוסף שמכניס לנו הרבה יותר ממכירות התקליט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה