הגולשים מחו"ל משחקים ב"קווסט" של במבה

למעלה מ-300,000 משחקים של המשחק "קווסט" שהשיקה אסם לקידום במבה שוחקו בידי גולשים מחו"ל
משה בנימין |

במבה של אסם יוצאת מגבולות הארץ והופכת בינלאומית, לפחות במשחקים באינטרנט. השבוע מעלה אסם, באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי אידיאולוג'יק, את השלב האחרון בקמפיין שעלותו הכוללת כחצי מיליון שקל.

המשחק האינטרנטי "קווסט" שהשיקה אסם רושם הצלחה בינלאומית ראויה לציון. מנתוני אסם עולה כי במהלך החודש וחצי האחרונים למעלה מ-300,000 משחקים של "קווסט" שוחקו בידי גולשים מחו"ל, זאת בנוסף ללמעלה מ -1.2 מליון משחקים ששוחקו ע"י גולשים בארץ. השבוע מעלה אסם את השלב האחרון של המשחק, שבלעדיו לא ניתן לסיים אותו. היקף ההשקעה של אסם במהלך שיווקי זה כחצי מיליון שקל.

מנתוני חברת אסם עולה כי במשחק "קווסט" שיחקו, עד כה, כ-266,138 גולשים שונים, אשר שיחקו, ביחד, למעלה ממיליון שש מאות אלף משחקים.

בנוסף, המשחק לווה בפורום מיוחד בו הגולשים יכלו לתת עזרה ורמזים לגולשים אחרים על מנת שיוכלו לעבור לשלבים מתקדמים יותר. מהנתונים של אסם עוד עולה כי היו 495,124 כניסות לפורום המשחק. בנוסף, נמצא כי הילדים ישבו בממוצע על כל כניסה כ- 35 דקות.

מנהלת מותג במבה באסם, חגית שלו, מסרה: "אנו שמחים על התגובות המוצלחות שעורר המהלך השיווקי שבחרנו לחיזוק מותג הבמבה. הרעיון שעמד מאחורי מהלך שיווקי זה נולד מתוך קשר רציף ויומיומי עם הגולשים באתר אשר הביעו צורך גובר מצידם למעורבות.

עוד הוסיפה שלו, "המהלך יצר עניין ותגובות נלהבות, ובעקבות הצלחה זו אנו צופים למשחק המשך בתחילת שנת 2008".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה