יורב הראל יחליף את יוני סער כמנכ"ל פרומרקט
קבוצת פרומרקט עוברת שינויים ארגוניים בדרג ההנהלה הבכיר, עם החלטתו של מנכ"ל הקבוצה ומבעליה, יוני סער, לפרוש מתפקיד המנכ"ל. במקומו יכהן בתפקיד יורב הראל, מי שכיהן בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל הקבוצה. הראל יצורף לגרעין בעלי השליטה בחברה.
הראל, (33), שימש לפני הצטרפותו לפרומרקט כמנכ"ל אולפני הטלוויזיה "מימד" ואף כיהן כיועץ מיוחד לועדת המכרז של ערוץ 2. לפני כן, כיהן כמפיק הראשי של האולפנים וכמפיק בכיר ב"טדי הפקות". לקבוצת פרומרקט הצטרף הראל לפני כשנתיים ועבר הכשרה ממושכת במטרה להכשירו לניהול הקבוצה, תהליך שהסתיים השבוע בשינוי ארגוני גדול במבנה החברה.
קבוצת פרומרקט הינה הקבוצה הגדולה בישראל בתחום השיווק החוויתי והאלטרנטיבי. מחזור הקבוצה הוא למעלה מ-120 מיליון שקל והיא משמשת כסוכנות הבית של חברות כמו סלקום, בנק הפועלים, קוקה-קולה, תנובה, פרוקטור אנד גמבל, עלית, טמבור, נביעות, בנק הפועלים, פסגות אופק, יס ואחרים.
הקבוצה אחראית בתחום האירועים והפסטיבלים למרבית הפרוייקטים הגדולים בשוק כמו כפר המוזיקה בניצנים, ארועי "ווליום כנרת", ועידת המשקיעים של בנק הפועלים, "ביוטי סיטי" של סופרפארם ועוד. לקבוצה למעלה מ-100 עובדים קבועים והיא עובדת עם מרבית הלקוחות שלה על בסיס קבוע.
קבוצת פרומרקט הוקמה ב-1989 על ידי יוני סער, שהיה קודם לכן סגן עורך מגזין "העיר", והיא כוללת 4 חברות מרכזיות: אירועים, קידום מכירות, תקשורת וייעוץ שיווקי, תערוכות-חנויות ומרכזי מבקרים. כמו כן, שותפה החברה בחברת C לתוכן שיווקי ובחברות שיווק באמצעות הסלולאר, חברת מערכי המכירות UPSALE ועוד.
יוני סער: "לאחר 17 שנה בניהול והובלת הקבוצה אני מאמין כי נדרש דם חדש שיוכל לקחת את הקבוצה למקומות חדשים. השינוי בשוק התקשורת והשיווק הוא עצום. מגמת השימוש בשיווק אלטרנטיבי על פני השיווק המסורתי, קרי הפרסום, מתעצמת משנה לשנה ואנו נסיים את השנה בגידול דו סיפרתי. תוכניות העבודה של פרומרקט לעתיד, בכדי להמשיך ולהוביל את השוק, דורשות כניסה לתחומים נוספים כמו שיווק מפה לאוזן, שיווק באמצעות האינטרנט, פיתוח תחום השיווק באמצעות בידור ותרבות ועוד. כל אלו יחד עם פעילות ענפה בתחום התוכן השיווקי מחייבים אותנו להיערך מחדש".
יורב הראל: "פרומרקט היא חברה טובה והפיכתה מטובה למצוינת היא משימה כבדה וגדולה. אחרי שנה וחצי בתחום ומעבר חד מעיסוק בתחום הטלוויזיה לסוגיו, אני מאמין כי תחום השיווק האלטרנטיבי לסוגיו השונים הוא אחד התחומים המרתקים שקיימים. מגוון הפעילות של פרומרקט מאפשר לנו להיות חוד החנית בעבור חברות מחפשות לזרוק הצידה את משרדי הפרסום שלהם ולהתחיל לעשות שיווק אמיתי, נכון, אישי וקולע לעידן החדש ולסוג הצרכנים החדשים".
במקביל למינוי יורב הראל למנכ"ל הודיעה היום (ב') הקבוצה גם על שורת מינויים נוספת ושינוי מבני שיאפשר לה לטפל בצורה הדוקה יותר בלקוחות ואף להתרחב בכמות הלקוחות והפרוייקטים.
בתוך כך, מונו 3 סמנכ"לים בכירים: יניב פרנקו - סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב; צחי ראובני - סמנכ"ל לקוחות; ורו"ח שרה קוהלי - סמנכ"ל לתחום הכספים. כמו כן, קובי יגאלי, מפיק ותיק, התמנה לסמנכ"ל האירועים של החברה ועדי ברונר לסמנכ"ל לקוחות וחברות בנות.