סקאל דיוטי פרי בשת"פ אסטרטגי עם אורנג'

יוצאות בקמפיין משותף להשקת מבצעים, הנחות והטבות של מכשירים סלולאריים של סמסונג, הנמכרים בנקודת המכירה של אורנג' בסקאל דיוטי פרי
אפרת אדיר |

חברת "סקאל דיוטי פרי" יוצאת במסע פרסום משותף עם חברת Orange להשקת מבצעים, הנחות והטבות על מכשירים סלולאריים של סמסונג.

במסגרת פתיחת נקודת מכירה של orange, לפני כ-3 חודשים, בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל דיוטי פרי, החליטו השתיים להציע ללקוחות באופן קבוע במשך השנה הקרובה, מבצעים והנחות של מכשירי סלולאר, במטרה להוות את נקודת המכירה הזולה ביותר של מכשירים סלולאריים, בדיוטי פרי.

הקמפיין יעלה למשך תקופת החגים, בתקציב של חצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי. הקמפיין כולל שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות, פוסטרים בנקודות המכירה וכן מסע קידום מכירות רחב בדיוטי פרי נתב"ג.

במסגרת הקמפיין, תחשוף סקאל את מבצעי orange על מכשירי סמסונג, ביניהם: מכשיר E250 ב-99 דולר; מכשיר Z240 ב-149 דולר; ומכשיר Z720 ב-299 דולר.

לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של סקאל דיוטי פרי: "מדובר בנקודת המכירה האטרקטיבית ביותר בארץ וכמדיניות, החלטנו שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות מאחוזי הנחה משמעותיים של מותגים סלולאריים נחשבים ומובילים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה