ארומה ישראל מרחיבה פעילות בתחום הפקת תקליטים
רשת בתי הקפה "ארומה ישראל" אשר נכנסה לפני כשנה לתחום המוסיקה עם השקת המותג "Aroma music Bar", מעמיקה את פעילותה בתחום לכדי הפקת תקליטים לזמרים ישראלים. בימים אלו הקימה הרשת חברה משותפת עם איש העסקים בני מנשה, שכיהן ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל המסחרי של חברת התקליטים "הד ארצי". החברה תתמקד בפיתוח המותג "ארומה מיוזיק בר" למכירת להיטים, הפקות משותפות עם חברות התקליטים המייצגות אמנים שונים ומכירת תוכן סלולארי.
עד כה הושק באופן בלעדי, תחת המותג "ארומה מיוזיק בר", תקליט האוסף של הזמר אביב גפן, וניתנה חסות ראשית למופע של הזמרת לורן היל.
הסנונית הראשונה של הרשת בתחום הפקות תקליטים הנה תקליט חדש של השמר ארקדי דוכין, אשר יושק לאחר החגים. התקליט יכלול שירי COVER לשירים של זמרים ידועים, אשר נבחרו על ידי ארקדי עצמו. בין השירים הנבחרים: "איפה את אהובה?" של יהורם גאון; "אין מדינה לאהבה" של צביקה פיק; "שלח לי מלאך" של משינה; ועוד שירים של סשה ארגוב ויהודה פוליקר.
בשלב הראשון יופץ התקליט באופן בלעדי בסניפי ארומה ישראל ולאחר 3 חודשים יצא גם לחנויות המוסיקה. היקף ההשקעה במהלך - כמיליון שקל וההשקה תלווה בקמפיין פרסום באופן עצמאי.
נזכיר, כי מותג Aroma Music Bar מבוסס על המודל של מותג Hear Music שהקימה רשת הקפה "סטארבקס" בארה"ב, הנחשב כיום לבעל היקף מכירות הדיסקים הגדול ביותר בארה"ב. עד היום הושקו בו בבלעדיות דיסקים של אמנים כגון בוב דילן ולאחרונה אף של פול מקרטני. נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק ושותף בארומה ישראל ציין: "ארקדי דוכין מהווה את אחד היוצרים המובילים בנוף המוסיקה בישראל ואנו גאים שהוא הראשון להשיק תחת הלייבל "ארומה מיוזיק בר". בימים אלו אנו בוחנים שיתופי פעולה נוספים להפקות מקור ושיתופי פעולה ייחודיים שיושקו ברשת".