מותג הנעליים "סטיב מאדן" מרחיב פעילות בישראל
חברת "י.א.שיווק והפצת מוצרי ספורט בע"מ", המשווקת הבלעדית של נעלי REPLAY בישראל, ובעלת הזיכיון של נעלי STEVE MADDEN, מרחיבה את פעילותה בארץ, ומשיקה 4 חנויות חדשות של המותג "סטיב מאדן" בהשקעה כוללת של כ-1.2 מיליון דולר.
חנות קונספט נוספת של המותג, לאחר זו שנפתחה בקניון רמת אביב, תיפתח בנמל ת"א בחודש הקרוב ובהשמך ייחנכו 3 סניפים נוספים בקניון שבעת הכוכבים הרצליה, ברחוב שנקין בת"א ובקניון הקיריון בקריות. עד סוף 2008 צפויה הרשת לפתוח 3 חנויות נוספות.
המותג STEVE MADDEN פונה לקהל נשים בגילאי 50-16 ומציע מגוון רחב של נעליים, החל מנעליים ליום יום וכלה בנעלי ערב. כיום, משווק המותג ב-110 נקודות מכירה ברחבי ארצות הברית, כמו גם ב-1,370 נקודות מכירה
במרכזי הקניות המובילים בארה"ב, כדוגמת בלומינגדיילס, מייסיס ו-נורדסטרום. בשנת 2001 נכנסה החברה לקטגוריית נעלי גברים וכיום היא משווקת גם משקפי שמש, חגורות, שמלות, מעילים ותיקים.

נהגי מוניות בנתב"ג מאיימים לשבות בערב החג: ההתנגדות לאובר עולה מדרגה
ארגון נהגי המוניות הכריז על שביתה לקראת ראש השנה במחאה על כוונת משרד התחבורה להכניס את אובר לפעילות חוקית בישראל. רשות שדות התעופה נערכת לעומסים ולפתרונות תחבורתיים
שוב מאבק בין נהגי המוניות למשרד התחבורה, והפעם סביב היוזמה לשילוב שירות הנסיעות של אובר בישראל. ערב ראש השנה, כשבנתב"ג צפויים לעבור קרוב ל-86 אלף נוסעים ב-516 טיסות נכנסות ויוצאות, עשרות נהגי מוניות צפויים לפתוח בשיבוש תחבורתי כחלק מ"שביתה איטלקית" מקומית במחאה על כוונת המשרד לאפשר לאפליקציית Uber לפעול בישראל.
השיבוש צפוי לכלול אי הגעה של נהגים לנמל התעופה, מה שעלול לפגוע בזמינות שירותי המוניות במקום. עם זאת, מדובר ביוזמה של הארגון הקטן מבין שלושת הארגונים המייצגים את נהגי המוניות. שני הגופים המרכזיים, התאחדות נהגי המוניות בראשות כפיר בן זינו, והתאגדות נהגי המוניות מפורום העצמאים בהסתדרות בראשות זהר גולן, חלוקים ביניהם על אופי המאבק.
בן זינו, המייצג כ-5,000 נהגים, הודיע כי הארגון בראשותו יחל בצעדי שיבוש כבר מהערב, אך לא יחריף אותם בצורה שתקשה על הציבור בתקופת החג. לדבריו, אם לא יתקבל מענה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יישקל מהלך של הקמת מפלגה חדשה שתאגד נהגי מוניות ונציגי תחבורה ציבורית. מנגד, זהר גולן סבור כי שביתה אינה מוצדקת בשלב זה, וטוען כי ראוי לפעול רק לאחר שייגמרו כל האמצעים האחרים. לפי דבריו, הארגון יכנס דיון אחרי החג לגיבוש מהלכים אפשריים, אך מדגיש כי אם יוחלט על שביתה, היא תכלול את כלל הארץ ולא תתמקד רק בנתב"ג.
ברשות שדות התעופה נערכים למחסור במוניות באמצעות הפעלת קווים חלופיים של שאטלים ישירים ממרכז השדה לערים המרכזיות. בתיאום עם רכבת ישראל, נבחנת אפשרות להרחיב את תדירות הרכבות שיוצאות מהשדה, כולל במהלך ימי החג. ברשות מבקשים מהציבור להיערך בהתאם ולהעדיף שימוש בתחבורה ציבורית או הגעה ברכב פרטי.
- ועדת המחירים ממליצה על הפחתת תעריף בסיס במוניות והוספת תוספת לנסיעות ארוכות
- נסיעה במונית ב-300 שקל מנתניה לנתב"ג - ולמה אין אובר בישראל?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
היערכות זו נמשכת גם לימי החג עצמם, מאחר שגם בהם עלול להימשך המחסור במוניות. הרשות שוקלת להפעיל שירות אוטובוסים גם בחג עצמו, אם יתברר שהביקוש עולה על ההיצע.