מרלין תקשורת משיקה פלטפורמת פרסום לשוק הפרטי
חברת מרלין תקשורת המתמחה בפרסום מפולח למודעות טקסטואליות משיקה שירות חדש לשוק הפרטי בתחום המודעות הממומנות.
במסגרת השירות יכול כל אדם פרטי, בעל עסק או חברה לפרסם מודעת טקסט שתופיע כקישור ממומן וזאת ללא הצורך שיהיה ברשותו אתר אינטרנט פעיל.
לחיצה על המודעה של אותו מפרסם, תפתח חלון בו יפורט השירות או המוצר אותו המפרסם מציע, כמו לדוגמא: דירת 4 חדרים בחיפה, או מכונית יד שנייה באילת, וזאת מבלי להיכנס לאתרי לוחות.
יוני ספיר, מנכ"ל מרלין תקשורת, על השירות החדש: "עד היום מפרסם אשר לא היה ברשותו אתר לא יכול היה לפרסם בשיטת ה-PPC (תשלום פר הקלקה). התכונה החדשה של "קישור ממומן ללא אתר" פותחת עבור מפרסמים אלה ערוץ פרסום חדש לחלוטין שבאמצעותו יזכו לחשיפה ולתנועה מרובה מרשת האתרים של מרלין תקשורת".
עוד מוסיף ספיר, כי השירות החדש פותח צוהר בפני השוק הביתי לפרסם מוצרים למכירה- דירות, מכוניות, מוצרים יד שנייה ועוד, במנוע הפרסום של מרלין שיפיץ מיידית את מודעת המפרסם לדפי רשת מתאימים ברחבי האינטרנט.
"מהלך שיווקי זה של מרלין תקשורת מרחיב למעשה את קהל היעד של המודעות הממומנות בישראל מכמה מאות אלפי עסקים לכמה מיליוני צרכנים פרטיים, מסכם ספיר.

מה אנחנו מאחלים לכם לשנה החדשה?
מאחלים לכם שנה עם הרבה תשואה - לא רק במדדים, אלא גם בחיים עצמם; מאחלים לכם שנה שבה תתכוננו לרע, תתכוננו
למפולת - אבל תקוו לטוב...
מאחלים לכל הקוראים שנה טובה. מאחלים לעם שנה טובה. מייחלים כמובן לחזרת החטופים, לסיום המלחמה, לחזרת החיילים בשלום. מאחלים לכם מהמקום שלנו, כאתר פיננסי, הצלחה פיננסית.
מאחלים
לכם שנה עם הרבה תשואה - לא רק במדדים, אלא גם בחיים עצמם.
שהרווחים שלכם יגיעו לא רק מהמסחר וההשקעות, אלא גם מהזמן עם המשפחה ומההשקעה בעצמכם.
ההשקעה בעצמכם היא הכי משתלמת. תלמדו, תתאמנו, תקראו, תבלו - כל אחד שישקיע בדרך שלו. זו השקעה עם תשואה נהדרת.
שנה שבה תלכו עם הכתבות, הכלכלנים והאנליסטים שמספקים תובנות נכונות - ושלא תתפתו לכל הייפ חולף.
כי בסוף, אין תחליף למשמעת השקעות. מי שרודף אחרי אופנות מגלה לא פעם שהן חולפות מהר מדי. מי שמחזיק באסטרטגיה יציבה - חוצה גם את הסערות.
- שוק שורי לא מת מזקנה: וול סטריט ממשיכה לשעוט, ומה עם ישראל?
- המניות שיבלטו היום בבורסה ואיך כדאי למשקיעים לפעול?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נאחל לכם שהתיק שלכם מתאים לסיכון שלכם, שתשנו טוב בלילה גם כשסוער בחוץ ושתייצרו רווחים עודפים. שתדעו לבחור את העוגנים שלכם, את התכנים והמידע שמייצרים לכם ערך.