מרלין תקשורת משיקה פלטפורמת פרסום לשוק הפרטי
חברת מרלין תקשורת המתמחה בפרסום מפולח למודעות טקסטואליות משיקה שירות חדש לשוק הפרטי בתחום המודעות הממומנות.
במסגרת השירות יכול כל אדם פרטי, בעל עסק או חברה לפרסם מודעת טקסט שתופיע כקישור ממומן וזאת ללא הצורך שיהיה ברשותו אתר אינטרנט פעיל.
לחיצה על המודעה של אותו מפרסם, תפתח חלון בו יפורט השירות או המוצר אותו המפרסם מציע, כמו לדוגמא: דירת 4 חדרים בחיפה, או מכונית יד שנייה באילת, וזאת מבלי להיכנס לאתרי לוחות.
יוני ספיר, מנכ"ל מרלין תקשורת, על השירות החדש: "עד היום מפרסם אשר לא היה ברשותו אתר לא יכול היה לפרסם בשיטת ה-PPC (תשלום פר הקלקה). התכונה החדשה של "קישור ממומן ללא אתר" פותחת עבור מפרסמים אלה ערוץ פרסום חדש לחלוטין שבאמצעותו יזכו לחשיפה ולתנועה מרובה מרשת האתרים של מרלין תקשורת".
עוד מוסיף ספיר, כי השירות החדש פותח צוהר בפני השוק הביתי לפרסם מוצרים למכירה- דירות, מכוניות, מוצרים יד שנייה ועוד, במנוע הפרסום של מרלין שיפיץ מיידית את מודעת המפרסם לדפי רשת מתאימים ברחבי האינטרנט.
"מהלך שיווקי זה של מרלין תקשורת מרחיב למעשה את קהל היעד של המודעות הממומנות בישראל מכמה מאות אלפי עסקים לכמה מיליוני צרכנים פרטיים, מסכם ספיר.
מנוע הפרסום המפולח למודעות טקסטואליות של מרלין תקשורת פועל בכמה מאות אתרים ישראליים מובילים, ביניהם YNET, נענע, גלובס, ערוץ הספורט, Bizportal ועוד. בין הלקוחות המפרסמים של החברה נמנים: בנק המזרחי, אורנג', סלקום, ישראייר, איסתא, YES טלוויזיה בלווין, מיצובישי, בריטיש אירוויס, ביה"ס לאנגלית וול-סטריט, אוניברסיטת תל-אביב, איזיפורקס, תמיר-פישמן השקעות ועוד אלפי עסקים קטנים ובינוניים.