
ה BYD Atto2 בישראל -התחרות מתגברת בג'יפונים הקטנים
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Atto2 הקרוסאובר הקטן במשפחת Atto.
חשמלי מלא במחיר 149.0 אש"ח, וטווח 430 ק"מ
גירסת פלאג אין ל Atto2 צפויה להצטרף בשבועות הקרובים
'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל הודיעה על תחילת השיווק של ה BYD Atto2.
ה BYD Atto2 הוא קרוסאובר בסגמנט B-Suv אולם מידותיו ממקמות אותו בקצה העליון של הסגמנט.
למי שפספס, לצד הסגמנט הלוהט של הקרוסאוברים C-SUV בו מככבים דגמים חשמליים לצד דגמים היברידיים, פלאג אין ובנזין, מתפתחת תחרות חדשה ועזה על ליבו של הלקוח בסגמנט שנקרא לו B+SUV . אם בסגמנט B-SUV נמצא קרוסאוברים קומפקטיים דוגמת סיאט ארונה, פיג'ו 2008 וקיה סטוניק, בסגמנט B+ נמצא כבר קרוסאוברים שנושקים במידותיהם לסגמנט C-SUV, בעיקר בהתייחס לבסיס הגלגלים של הרכב, אותו מרחק בין הגלגלים הקדמיים לאלו האחוריים. בסיס הגלגלים מעיד לא מעט על המרווח הפנימי.
ה BYD Atto2 מציג תכנון מתקדם של היצרנית העושה שימוש בפלטפורמה החשמלית העדכנית של החברה me-Platfor הכוללת טכנולוגיית CTB (Cell To Body) בה הסוללה מוטמעת בשלדה ומסייעת גם ליציבות וגם לקשיחות השלדה.
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
- אריה הים של BYD מסתער על אקספנג G6 וטסלה מודל Y
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עם אורך כולל של 4.31 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.675 מטר ובסיס גלגלים של 2.62 מטר, ה BYD Atto2 הוא דוגמא מצוינת לצמיחה במידות הקרוסאוברים הקטנים, והוא יתחרה ראש בראש עם דגמי ג'אקו 5, MG ZS, דגמי צ'רי FX וטיגו 4, ואחרים המציגים מימדים דומים וגדולים יחסית.
העיצוב החיצוני נאה ומזכיר בחזית את ה Atto3 הפופולרי, עם מראה 'זקוף' הודות לגג גבוה יחסית. כמקובל, יחידות תאורה משולבות לד הן בחזית והן בחלק האחורי, והתוצאה נאה ומכובדת.
פנים הרכב ממשיך את הקו העיצובי של דגמי BYD החדשים עם צג לוח מחוונים בגודל ''8.8, ומולטימדיה בגודל ''12.8 כולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. כמקובל בדגמי BYD גם ל BYD Atto2 יכולת OTA לטובת עדכוני גירסה ללא צורך במרכז שירות.
- ארגון מנהלי התחבורה - נדרשת מדיניות ארוכת טווח
- משרד התחבורה מקדם תשתית לשוק רחפנים מסחרי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- נחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
בתחום האבזור מצויד ה BYD Atto2 בגג פנורמי כולל וילון חשמלי, חישוקי ''17, ריפודי עור ויגן, ידית היולוכים מאחורי ההגה, מושבים קדמיים חשמליים, מערכת סאונד עם שמונה רמקולים, אפליקציה לשליטה בתפעול הרכב, שקעי טייפ C מקדימה ומאחור, טעינה אלחוטית מצלמת דרך מובנית ועוד.
ל Atto2 הנעה קדמית ומנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. התאוצה הרשמית מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות והמהירות המירבית 160 קמ"ש. ה BYD Atto2 מצויד בסוללת בלייד של BYD בקיבולת של 64.8Kwh המאפשרת טווח נסיעה של 430 ק"מ בתקן WLTP. טעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw, וטעינה מהירה DC בהספק של עד 155Kw.
עוד לזכות ה BYD Atto2 פונקציית V2L המאפשרת הוצאת חשמל החוצה מהרכב באמצעות מתאם ייעודי עם הספק מקסימלי של 3.3Kw, ובאמצעותו להפעיל מכשירי חשמל ביתיים.
בתחום הבטיחות מצויידת ה BYD Atto2 במרבית אביזרי הבטיחות האקטיבית הקיימת דוגמת בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בלימה לתנועה חוצה מאחור, ניטור נהג, מצלמת דרך מובנית, התרעה נגד שכחת ילדים, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה ועוד. ה BYD Atto2 זוכה לציון אבזור בטיחות מקסימלי – 8.
ה BYD Atto2 ישווק בארץ בשלב זה ברמת אבזור יחידה Comfort במחיר של 149.0 אש"ח, בדומה למתחרות. לפי אתר BYD ישראל, דגם נוסף של ה Atto2 עם הנעת פלאג אין יצטרף להיצע בשבועות הקרובים.
אנחנו נמתין כמובן למבחן אמיתי על כבישי ישראל לאחות הצעירה במשפחת BYD.
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
