ג'ונסון & ג'ונסון הכתה בתחזיות; עלייה של 42% בהכנסות
חברת הפארמה, ג'ונסון & ג'ונסון פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה ועקפה את תחזיות האנליסטים, תוך שהיא מעדכנת את תחזית ההכנסות השנתית שלה.
על פי דו"חות החברה, הכנסותיה של ג'ונסון & ג'ונסון הסתכמו בכ-20.56 מיליארד דולר ברבעון השני – גבוה מתחזיות האנליסטים להכנסות של 20.29 מיליארד דולר, כאשר את העלייה מייחסת החברה לעליה במכירות התרופות שלה לטיפול בסרטן, דארזאלס ואימברויקה, שרשמו השנה עלייה של כ-9.8% במכירות.
בשורה התחתונה, ג'ונסון & ג'ונסון מסכמת את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של 5.61 מילארד דולר, עליה של כ-42% לעומת רווח נקי של כ-3.95 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח למניה הסתכם בכ-2.58 דולר, גבוה מתחזיות האנליסטים שדיברו על רווח למניה של 2.45 דולר.
עם פרסום תוצאותה הרבעון, ג'ונסון & ג'ונסון עדכנה את תחזיתה השנתית להכנסות של 80.8 עד 81.6 מיליארד מתחזית קודמת להכנסות של 80.4 עד 81.2 מיליארד.
נזכיר כי משרד המשפטים האמריקני פתח לאחרונה בחקירה נגד החברה, וזאת בחשד שידעה כי אבקת הטלק שלה לתינוקות הכילה לכאורה את החומר אסבסט, החשוד כמסרטן, והסתכירה זאת מהציבור.
- על בד: קו ייצור חדש; צופה ממנו הכנסות של 140 מיליון שקל בשנה
- עדיקה עדיין מזגזגת - רבעון חלש אחרי רבעון טוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אחרי גולדמן זאקס, בגרמניה נותנים ללקוחות לבחור את קוד הלבוש
בעוד שבגולדמן זאקס הסירו את הדרישה לקוד לבוש מעובדי הבנק, בגרמניה קצת פחות מתלהבים מהעניין. בנק פרנקפורטר ספארקסה (Frankfurter Sparkasse), המנהל חשבונות בהיקף של 19 מיליארד אירו (22 מיליארד דולר), הקים מסופי סקר בחלק מסניפיו, ומבקש כעת מהלקוחות להצביע על האופן שבו יועצי הבנק יגיעו לעבודה בעתיד הקרוב. שניים מעובדי הבנק לקחו חלק בצילומים שבהם הציגו תלבושות שונות - מעניבה וחליפה לג'ינס ונעלי התעמלות ותמונות אלה מוצגות כעת על המסופים, כך שהלקוחות יוכלו להחליט איזה מראה הם מעדיפים. "שאלת קוד הלבוש עולה מדי פעם, אז אמרנו לעצמנו: בואו נבקש מהלקוחות שלנו לחוות את דעתם", אמרה ג'וליה דרוג-קנאופ, דוברת הבנק "על פי תוצאות הסקר, נבין את דעת הקהל, אך עם זאת, התוצאות לא בהכרח מחייבות". פרנקפורטר ספארקסה הוא לא רק הבנק הגרמני היחיד ששם את הנושא של סגנון הלבוש על סדר היום. לדוגמה, המבורגר ספארקסה הציג קוד לבוש ספורטיבי לפני 3 שנים ואמר "העניבה הרגילה עברה מאז לפריט שיצא משימוש". כמו כן, בליכטנשטיין, בנק Frick & Co נתן לכל העובדים שלו נעלי ספורט בצבעים ארגוניים והציג את קוד הלבוש החדש בשנה שעברה. כל הזכויות שמורות לבלומברג 2019.