טראפיקס מציגים: איך משיגים עוקבים באינסטגרם

10,000 עוקבים באינסטגרם. זוהי אבן דרך נפוצה במדיה החברתית שעסקים עובדים כדי להגיע אליה בעת בניית מותג. לחלקם, הגעה לנקודה זו מוכיחה שיש להם פוטנציאל להיות משפיענים רציניים במדיה החברתית ובתעשייה.

תוכן בחסות |

שיווק באמצעות משפיענים נמצא בעלייה מתמדת, וכיום, משתמשי אינסטגרם רבים רוכשים לפעמים רשימות של עוקבים באינסטגרם פוטנציאליים בתקווה שהם יגרמו לפחות לחלק מאותם האנשים לשים לב לחשבון האינסטגרם שלהם. אבל במיוחד בסביבה בה קיימים שיתופי פעולה של עסקים מול עסקים, רכישת רשימה כזו עלולה להוביל לתנועה באיכות ירודה לאתר שלכם - יחד עם השלכות לא רצויות כמו שיעור יציאה גבוה יותר מדף הנחיתה או מהאתר שלכם, פחות זמן שבו הם נמצאים בדפים שלכם והפניות של אנשים שאינם מתעניינים בתוכן שלכם כלל.

זה מסלול הרבה יותר בטוח (ומתגמל יותר) להגדיל את הקהל שלכם באופן אורגני. המעורבות עם המותג שלכם תהיה הרבה יותר גבוהה, חברי קהל היעד שלכם ישתפו את התוכן שלכם, ויהיו לכם יותר הזדמנויות להמיר או לטפח לידים טובים שמתעניינים מאד במה שאתם מוכרים.

קרדיט תמונות: פיקסהביי

הבאנו כאן 10 טיפים פשוטים אשר יעזרו לכם להגיע ל-10,000 עוקבים באינסטגרם מבלי לקנות  את דרככם לשם!

1. נסו למצוא את הקול שלכם.

אם פרסמתם באינסטגרם כבר זמן מה ואתם לא מקבלים את הבאז החברתי שאתם מחפשים, נסו דברים חדשים! שנו את סוג התוכן שאתם מפרסמים, וכתבו את התוכן שלכם בטון אחר. לאחר מכן נתחו את שעור ההצלחה שהשינוי שלכם הביא, ושימו לב לאיזה תוכן הקהל שלכם יותר מתחבר. אתם יכולים גם להסתכל על מותגים שאתם רוצים לחקות במדיה החברתית, ולשלב כמה רעיונות חדשים. לאחר שזיהיתם את התוכן והקול שהכי נוגעים באנשים שנחשפו לתוכן שלכם, פרסמו עוד פוסטים כאלה!

טיפ אקסטרה: ניסויים כמו אלה שציינו כדאיים רק אם אתם דואגים להקדיש את הזמן לנתח מה עובד ומה לא. לשם כך, עשוי להיות יעיל לעבור לחשבון עסקי. אינסטגרם לעסקים מציעה יתרונות שאינם זמינים בחשבון האישי הרגיל שלכם. כלים כמו ניתוח ביצועים מעמיק יותר, תובנות על העוקבים שלכם וכלי פרסום.

2. התמקדו בתוכן רלוונטי למותג שלכם.

זה נכון שיותר מדי ניסויים עלולים לשבש את הצמיחה של כמות העוקבים שלכם. בניית מותג אמיתי תלויה בעקביות. אחרי שעוקבים אחרי חשבון מסוים מספיק זמן, אנשים מצפים מאותו חשבון למשהו ספציפי – אותה נישה של תוכן שהם נהנים ממנו. אמנם חשוב לגוון ולהוסיף סוגי תוכן חדשים, אך ברגע שתמצאו את הנישה שלכם, אל תסטו ממנה יותר מדי בלי אסטרטגיה מחושבת היטב.

3. היו פעילים.

כמה אתם פעילים באינסטגרם? אתם עושים לייק לתמונות של אנשים אחרים, מגיבים עליהן ועוסקים בתוכן שלהם באופן קבוע? זוהי דרך מצוינת להתחיל להשיג תשומת לב, במיוחד אם הפוסטים האלה עוקבים מקרוב אחר אנשים בשוק היעד שלכם. עם זאת, אם אתם פעילים מדי, אתם יכולים חלילה להיראות כמו בוט ספאמי לאלגוריתמים של אינסטגרם, והם עלולים להתריע ולחסום אתכם מלהגיב לזמן מה. יש לכך סיבה טובה, משום שיש הרבה אנשים שמפציצים בתגובות אקראיות כדי להופיע בפרופילים של משפיענים עם כתובות האתרים או השירותים שלהם וכו'. לכן נקודת המפתח כאן היא לשמור על פעילות קבועה - אך מקובלת חברתית - של אינטראקציה.

4. אל תעקבו בשביל לקבל עוקב.

זה מפתה, אבל אל תעשו את זה. כשרואים למשל מישהו עם 7,450 עוקבים אבל הוא עוקב אחרי 7,500 אנשים, זה בדרך כלל מרמז שהתוכן שלו לא ממש איכותי - ושהוא רק מנסה למלא את ספירת העוקבים שלו על ידי לחיצה על כל כפתור עוקב שהוא נתקל בו. בניית קהל אמיתי ואקטיבי דורשת זמן וסבלנות. אם יש לכם אסטרטגיית מדיה חברתית אמיתית עבור המותג העסקי שלכם, מעקב אחר אנשים אחרים כדי שהם יעקבו אחריכם חזרה לא יביא לכם את התוצאות שאתם רוצים.

5. היו אמיתיים וישרים.

דברים יכולים להתחיל להרגיש מזויפים באינסטגרם. האם החיים של אותו אדם באמת כל כך מושלמים? למי יש מטבח כל כך נקי? אל תפחדו להיות אותנטיים וליצור תוכן שאנשים יכולים להתחבר אליו. הדגשת המוזרויות של העסק שלכם יכולה לכבוש את האנשים. למרות שזה עדיין מלוטש במידה מסוימת, פרסום תוכן שנוצר על ידי משתמשים, תוכן של צד שלישי, או אפילו ציטוטים של עובדים ישפוך אור גם על מה הערכים והבחירות של המותג שלכם. השימוש בכלי ה- Stories של אינסטגרם הוא גם דרך מצוינת להציג את תרבות החברה שלכם או את האישיות הייחודית שלכם. אם אתם מרגישים  בנוח עם וידאו שווה לכם לנסות!

טיפ אקסטרה: הסיפור שלכם באינסטגרם צריך להיות הגיוני עם או בלי סאונד מופעל. מחקר גילה שרק 29% מהאנשים שצופים בסיפורי אינסטרגרם אומרים שהם "תמיד" צופים עם הסאונד פועל. שימוש בכתוביות היא אחת הדרכים להבטיח את העברת המסר שלכם בוודאות.

6. אל תשוויצו יותר מדי.

אז זכיתם בפרס. זה מעולה, ואתם בהחלט צריכים לכתוב על זה. פשוט הימנעו ממצב שבו פרסים, שבחים, ותעודות שלכם הן סוג התוכן היחיד שאתם מפרסמים. באותו אופן, אל תבזבזו יותר מדי זמן בדיבור על המוצר או השירות שלכם ולמה הוא מדהים. למעשה, השקיעו מעט מאוד זמן בכך. אנשים לא עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלכם כדי לקבל תוכן פרסומי. הם רוצים לראות את הצד האנושי שבכם או בארגון שלכם. הם רוצים לקבל השראה מקורית, והם רוצים לצחוק!

7. פרסמו את התוכן בזמן.

התעדכנות באירועים עכשוויים, חדשות בתעשייה ותרבות פופ תעזור לכם להגביר את האינגייג'מנסט של החשבון שלכם. בדקו מה צפוי או טרנדי כרגע וכיצד תוכלו למנף זאת בדף שלכם. האם יש meme חדש שהפך לוויראלי? נסו לראות איך אתם יכול להתאים אותו למותג או למומחיות שלכם. האם קרה משהו בתקשורת שמשפיע על התעשייה שלכם? כתבו מאמר בבלוג שלכם עם ספין משלכם וקדמו אותו בערוצים החברתיים שלכם (כולל אינסטגרם!) ניצול של אקטואליה ומגמות באינטרנט יכול לעזור לכם לקבל יותר צפיות בתוכן שלכם, במיוחד כאשר אתם משתמשים בהאשטאגים מתאימים.

8. זהו משפיענים וצרו איתם אינטראקציה.

מצאו את המשפיעים המובילים בתחום המומחיות שלכם ועקבו אחריהם. עקבו אחרי מה שהם מפרסמים ואיך הקהל שלהם מגיב לתוכן שלהם. הצטרפו לשיחה. סביר להניח שהאנשים שעוקבים ומקיימים אינטראקציה נמצאים גם בקהל היעד שלכם, ואם תגיבו למשהו שהם אומרים, אולי תצליחו להוציא מזה עוקב חדש!

9. הסתכלו ב"מבט על" על חשבון האינסטגרם שלכם.

קחו צעד אחורה וקבלו התרשמות מהירה מחשבון האינסטגרם שלכם בכללותו (אתם יודעים, העמוד שיש בו את כל הריבועים). מה חסר? הוא נראה מגובש ומושך? ודאו שכל התמונות שלכם נראות טוב ובהתאמה למותג, שהצגתם את הhighlights שלכם בצורה אסתטית, שכל המידע שלכם בBio מעודכן בהאשטאגים וקישור עדכני לאתר שלכם או לתוכן רלוונטי שאתם מעוניינים להציג.

קרדיט: פיקסהביי

10. קדמו את פרופיל האינסטגרם שלכם בערוצי המדיה האחרים שלכם.

אם כבר יש לכם כמות עוקבים מכובדת  בפלטפורמה חברתית אחרת, ודאו שהעוקבים האלה ישמעו גם על חשבון האינסטגרם שלכם! אתם צריכים להביא אנשים גם לאינסטגרם שלכם על ידי קידום החשבון באתר שלכם! כמה דרכים לקידום בערוצי המדיה האחרים:

-הטמעת תמונות אינסטגרם מהדף שלכם בניוזלטר שלכם

-הטמעת תמונות אינסטגרם מהדף שלכם בפוסטים בבלוג שלכם

-הוספת קישור לאינסטגרם שלכם בחתימת האימייל שלכם

-הוספת את כינוי האינסטגרם שלכם לBio של פלטפורמות המדיה החברתית האחרות שלכם

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

הכירו את סדרת דלתות ההזזה החדשות שתעניק לכם פרופיל דקיק, מראה מינימליסטי ומחיר משתלם
נושאים בכתבה דלתות
צילום: מיכאל שבדרון תכנון ועיצוב - Tamar Lev design studio - מעצבת פנים תמר לב | צילום - מיכאל שבדרון | דלתות ויטרינה מינימל הזזה FINE 7400 מבית קליל עם עד 99% זכוכית | מתקין - טרופיטק FINE עולם העיצוב המינימליסטי זוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות, והפך לסמל של איכות ויוקרה. מערכות מינימל, אשר מאופיינות בקווים נקיים ובמינימום חומר גלוי, נתפסות כהיי-אנד בתחום מערכות החלונות והדלתות. בעבר, מערכות אלה היו זמינות בעיקר לאלה המשתייכים למאיון העליון, ודרשו תכנון מדוקדק משאבים רבים וכיסים עמוקים. כשהמינימליזם הפך לחלק בלתי נפרד מעולמות העיצוב והאדריכלות, הוקדש לו מקום של כבוד בפרויקטים יוקרתיים ביותר. מערכות חלונות ודלתות מינימליסטיות, עם דגש על פרופילים דקים כמעט בלתי נראים, ושטח זכוכית מקסימלי, הפכו לסימן ההיכר של פרויקטים בסגנון הזה. אולם, השגת המראה המושלם הזה דרשה תקציבים גבוהים במיוחד ותכנון מוקדם, מה שהפך את מערכות דלתות הזזה מינימל לסוג של סמל סטאטוס הנפוץ בעיקר בבניה הפרטית ולנגיש בעיקר לבעלי אמצעים. הכניסה של קליל לעולם המינימליזם עם מערכות ה-FINE שלה, ובמיוחד עם מערכת דלתות ההזזה FINE 7400, משנה את כללי המשחק. מערכת זו מאפשרת להגשים את חלום המינימל גם במערכות חלונות ודלתות במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.

מגדירים מחדש את קטגוריית המינימל

הכניסה של מערכת FINE 7400 מבית קליל משנה את כללי המשחק ומביאה עמה בשורה אמיתית לעולם העיצוב והאדריכלות בארץ. המערכת משמרת את הערכים המרכזיים של המינימליזם – קווים נקיים, מינימום חשיפה של חומר גלוי ותחושת מרחב ומאפשרת להשיג את המראה המינימליסטי, הדק, המוקפד והיוקרתי עם עד 99% זכוכית. בזכות פרופילים דקים במיוחד ואביזרים נסתרים למערכת מראה עיצובי נקי במיוחד. הבשורה הגדולה של מערכת FINE 7400 טמונה בנגישות שלה. בעוד שמערכות מינימל יוקרתיות היו בעבר נחלתם של פרויקטים יוקרתיים בלבד, קליל מצליחה לפתח מערכת דלתות הזזה אלומיניום מתקדמת המצליחה להשיג את המראה המינימליסטי בעלות נגישה מבעבר.  מערכת FINE 7400 מגדירה מחדש את הקטגוריה, ומאפשרת לאדריכלים ומעצבי פנים לשלב את המינימליזם בעיצוב מבלי לחשוש מעלויות גבוהות וחריגות בתקציב. העיצוב המינימליסטי פוגש את הנגישות אמנם אין מדובר במערכות מינימליסטיות "פֶּר-סֶה", אך סדרת דלתות ההזזה FINE 7400 מבית קליל מעניקה אפשרות להנות ממערכות דלתות אלומיניום בעלות פרופיל דקיק ומראה מינימליסטי, במחיר נגיש וזמין יותר. המערכת משמרת את הערכים המרכזיים של המינימליזם – קווים נקיים, חומר גלוי במינימום ותחושת מרחב – תוך שהיא מייתרת את הצורך באופרציות מורכבות ומיותרות. צילום: קליל דלתות הזזה מינימליסטיות עם פרופילים דקים, אביזרים נסתרים, מסילות שקועות. צילום: קליל מערכת FINE 7400 מציעה שילוב ייחודי של עיצוב מינימליסטי ושימוש בזכוכית כמעט בלתי מוגבלת, תוך כדי שמירה על מחיר משתלם. בזכות פרופיל אלומיניום דק ומתקדם, המערכת מאפשרת ליצור פתחים גדולים עם שטח זכוכית מרבי, וחיבור רצפה תקרה, מה שמכניס כמות אור מרשימה לחלל ומחזק את הקשר בין פנים וחוץ הבית. עם פרופיל אלומיניום מינימליסטי דק במיוחד, המראה המושלם של מערכות מינימל עם "99% זכוכית" הופך לאפשרות ממשית בכל פרויקט וחלום בר השגה.  

עלות מול תועלת: מערכות ה-FINE של קליל

אחד ההיבטים המרכזיים בבחירת מערכות דלתות הזזה מינימל הוא כמובן העלות. כשמדובר במערכות מינימליסטיות ברמה הגבוהה ביותר, נהוג להעריך את העלויות לפי מטר מרובע. מערכות אירופאיות מובילות עשויות להגיע לעלויות של כ-5,000 ש"ח למטר מרובע, בעוד מערכות בינוניות מיובאות עולות סביב 4,000 ש"ח למטר מרובע. לעומתן, מערכות ה-FINE של קליל מציעות פתרון איכותי עם עלות נמוכה בכ-25%-30%, וזאת מבלי לוותר על המראה המינימליסטי המוקפד והיוקרתי והפונקציונליות הגבוהה ומבלי להסתבך עם אופרציות בנייה והתקנה מורכבות. מערכת דלתות ההזזה FINE 7400 היא ביטוי מושלם למפגש בין עיצוב מתקדם ונגישות כלכלית. היא מאפשרת לכל מי שחפץ להכניס את המינימליזם אל ביתו לעשות זאת בצורה חכמה ומודרנית, עם דגש על איכות בלתי מתפשרת.   מערכת FINE 7400 של קליל מגדירה מחדש את שוק החלונות המינימליסטיים ומשנה את כללי המשחק. בזכות מערכות דלתות אלומיניום מתקדמות עם שילוב של מראה מינימליסטי ועד 99% זכוכית במפתח ועלות נוחה בהרבה ממה שהיה נהוג עד היום, היא מאפשרת להגשים את חלום מערכות מינימל אצלכם בבית.  
צילום: Geminiצילום: Gemini

מה עדיף עבור קהילת העסקים ויזה לארצות הברית או פטור ממנה (ESTA)?

מה ההבדל בין שתי האפשרויות, מה היתרונות והחסרונות של כל אחת, וכיצד תבחרו את האלטרנטיבה שהכי מתאימה לכם 

נושאים בכתבה ויזה לארה"ב

בעשורים האחרונים נסיעות עסקים לארצות הברית הפכו לדבר נפוץ מאוד בקרב ישראלים ובמיוחד אצל אנשי עסקים ישראלים. כל בעל עסק יזם מנהל בכיר או עובד חברה עם שותפים מעבר לים מכיר היטב את החשיבות שבכניסה נוחה לארה"ב אם לפגישות עם שותפים, השתלמויות, ירידים, משאים ומתנים או סגירות עסקאות. על אף נבואות במהלך השנתיים של מגיפת הקורונה, פגישות וירטואליות בזום לא באמת החליפו את הצורך של אנשי עסקים להגיע פיזית לארה"ב. לכן, אחת השאלות הבסיסיות ששואל עצמו איש עסקים שמתכוון לטוס לארה"ב היא מה עדיף עבורו ויזת עסקים או אישור ESTA החדשני.

ההבדל הראשון והמשמעותי מתגלה כבר בתהליך הבקשה. בקשת ויזת עסקים לארצות הברית מסוג B1 (או B1/B2 תיירות + עסקים) מחייבת מילוי טפסים רבים, העלאת מסמכים, תשלום אגרה לא מבוטלת וקביעת ראיון פרונטלי בשגרירות. עבור אנשי עסקים סדר היום שלהם צפוף ודינמי ומרבית העסקאות והנסיעות נולדות לעיתים מהיום למחר. עצם ההמתנה של חודשים, ואף לעיתים תורים נמשכים חצי שנה היא מטרד משמעותי מאוד. בנוסף, ריבוי הבירוקרטיה אינו נגמר רק בזמן ההמתנה: יש צורך בהכנת מסמכים רבים, הוכחות לגבי מטרת הנסיעה הקשר בין המבקש לישראל והבטחה כי יחזור למדינת המוצא. אלו דרישות שאינן פשוטות עבור רבים, במיוחד כשמדובר בנסיעות עסקים תכופות.

 עם זאת היתרון הבולט של ויזת עסקים רגילה טמון בגמישות שהיא מעניקה. אפשרות לשהות עד חצי שנה בכל ביקור היא יתרון משמעותי למי שמחפש לשלב פגישות ממושכות יותר או עבודה עם לקוחות לאורך זמן. הוויזה לרוב ניתנת לתקופה של עשר שנים עם אפשרות לכניסות מרובות ארוכות טווח מה שמספק ביטחון רב ואפשרות לתכנון לאורך זמן. פעמים רבות אנשי עסקים עם ויזה כזו יכולים להאריך את שהותם במקרה הצורך ואף לשנות את מטרת השהות שלהם בארה"ב בהתאמה לצרכים משתנים, כמו לימודים קצרים או עבודה זמנית.

לצד זה אישור ESTA מציע מודל שונה לגמרי שמתאים במיוחד לאנשים הזקוקים לגמישות תנועה מהירה ללא כל ביורוקרטיה מיותרת. ההגשה מתבצעת כוללת באופן דיגיטלי מלא, ללא צורך בראיונות או בהמתנה ארוכה. ההליך אורך דקות ספורות העלות נמוכה ביותר ביחס לויזה הרגילה והתשובה מתקבלת לרוב בתוך יום או יומיים בלבד. עבור מי שיש לו נסיעות עסקים ספונטניות או קצרות טווח זה יתרון עצום המאפשר לתכנן נסיעות במהירות וללא חשש מעיכובים.

 יתרון משמעותי נוסף של ESTA הוא שניתן לבצע מספר רב של כניסות לארה"ב במהלך שתי שנים כשהאישור בתוקף. זאת לעומת ויזה רגילה שמחזיקה תוקף של עד עשר שנים אך נדרשת לחדש בערך פעם בעשור. מי שטס לעיתים קרובות לכנסים ופגישות שמוגבלות מספר שבועות בודדים, מוצא ב-ESTA פתרון פשוט ונוח. העלויות הנמוכות והיעדר צורך בניירת מסובכת הופכים את הבחירה לאטרקטיבית במיוחד.