טראפיקס מציגים: איך משיגים עוקבים באינסטגרם
10,000 עוקבים באינסטגרם. זוהי אבן דרך נפוצה במדיה החברתית שעסקים עובדים כדי להגיע אליה בעת בניית מותג. לחלקם, הגעה לנקודה זו מוכיחה שיש להם פוטנציאל להיות משפיענים רציניים במדיה החברתית ובתעשייה.
שיווק באמצעות משפיענים נמצא בעלייה מתמדת, וכיום, משתמשי אינסטגרם רבים רוכשים לפעמים רשימות של עוקבים באינסטגרם פוטנציאליים בתקווה שהם יגרמו לפחות לחלק מאותם האנשים לשים לב לחשבון האינסטגרם שלהם. אבל במיוחד בסביבה בה קיימים שיתופי פעולה של עסקים מול עסקים, רכישת רשימה כזו עלולה להוביל לתנועה באיכות ירודה לאתר שלכם - יחד עם השלכות לא רצויות כמו שיעור יציאה גבוה יותר מדף הנחיתה או מהאתר שלכם, פחות זמן שבו הם נמצאים בדפים שלכם והפניות של אנשים שאינם מתעניינים בתוכן שלכם כלל.
זה מסלול הרבה יותר בטוח (ומתגמל יותר) להגדיל את הקהל שלכם באופן אורגני. המעורבות עם המותג שלכם תהיה הרבה יותר גבוהה, חברי קהל היעד שלכם ישתפו את התוכן שלכם, ויהיו לכם יותר הזדמנויות להמיר או לטפח לידים טובים שמתעניינים מאד במה שאתם מוכרים.
קרדיט תמונות: פיקסהביי
הבאנו כאן 10 טיפים פשוטים אשר יעזרו לכם להגיע ל-10,000 עוקבים באינסטגרם מבלי לקנות את דרככם לשם!
1. נסו למצוא את הקול שלכם.
אם פרסמתם באינסטגרם כבר זמן מה ואתם לא מקבלים את הבאז החברתי שאתם מחפשים, נסו דברים חדשים! שנו את סוג התוכן שאתם מפרסמים, וכתבו את התוכן שלכם בטון אחר. לאחר מכן נתחו את שעור ההצלחה שהשינוי שלכם הביא, ושימו לב לאיזה תוכן הקהל שלכם יותר מתחבר. אתם יכולים גם להסתכל על מותגים שאתם רוצים לחקות במדיה החברתית, ולשלב כמה רעיונות חדשים. לאחר שזיהיתם את התוכן והקול שהכי נוגעים באנשים שנחשפו לתוכן שלכם, פרסמו עוד פוסטים כאלה!
- פרמטר קטן, שליטה גדולה: איך גוגל השתלטה מחדש על האינטרנט?
- דברים שחייבים לדעת על הצד הטכני של ה-SEO
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
טיפ אקסטרה: ניסויים כמו אלה שציינו כדאיים רק אם אתם דואגים להקדיש את הזמן לנתח מה עובד ומה לא. לשם כך, עשוי להיות יעיל לעבור לחשבון עסקי. אינסטגרם לעסקים מציעה יתרונות שאינם זמינים בחשבון האישי הרגיל שלכם. כלים כמו ניתוח ביצועים מעמיק יותר, תובנות על העוקבים שלכם וכלי פרסום.
2. התמקדו בתוכן רלוונטי למותג שלכם.
זה נכון שיותר מדי ניסויים עלולים לשבש את הצמיחה של כמות העוקבים שלכם. בניית מותג אמיתי תלויה בעקביות. אחרי שעוקבים אחרי חשבון מסוים מספיק זמן, אנשים מצפים מאותו חשבון למשהו ספציפי – אותה נישה של תוכן שהם נהנים ממנו. אמנם חשוב לגוון ולהוסיף סוגי תוכן חדשים, אך ברגע שתמצאו את הנישה שלכם, אל תסטו ממנה יותר מדי בלי אסטרטגיה מחושבת היטב.
3. היו פעילים.
כמה אתם פעילים באינסטגרם? אתם עושים לייק לתמונות של אנשים אחרים, מגיבים עליהן ועוסקים בתוכן שלהם באופן קבוע? זוהי דרך מצוינת להתחיל להשיג תשומת לב, במיוחד אם הפוסטים האלה עוקבים מקרוב אחר אנשים בשוק היעד שלכם. עם זאת, אם אתם פעילים מדי, אתם יכולים חלילה להיראות כמו בוט ספאמי לאלגוריתמים של אינסטגרם, והם עלולים להתריע ולחסום אתכם מלהגיב לזמן מה. יש לכך סיבה טובה, משום שיש הרבה אנשים שמפציצים בתגובות אקראיות כדי להופיע בפרופילים של משפיענים עם כתובות האתרים או השירותים שלהם וכו'. לכן נקודת המפתח כאן היא לשמור על פעילות קבועה - אך מקובלת חברתית - של אינטראקציה.
4. אל תעקבו בשביל לקבל עוקב.
זה מפתה, אבל אל תעשו את זה. כשרואים למשל מישהו עם 7,450 עוקבים אבל הוא עוקב אחרי 7,500 אנשים, זה בדרך כלל מרמז שהתוכן שלו לא ממש איכותי - ושהוא רק מנסה למלא את ספירת העוקבים שלו על ידי לחיצה על כל כפתור עוקב שהוא נתקל בו. בניית קהל אמיתי ואקטיבי דורשת זמן וסבלנות. אם יש לכם אסטרטגיית מדיה חברתית אמיתית עבור המותג העסקי שלכם, מעקב אחר אנשים אחרים כדי שהם יעקבו אחריכם חזרה לא יביא לכם את התוצאות שאתם רוצים.
5. היו אמיתיים וישרים.
דברים יכולים להתחיל להרגיש מזויפים באינסטגרם. האם החיים של אותו אדם באמת כל כך מושלמים? למי יש מטבח כל כך נקי? אל תפחדו להיות אותנטיים וליצור תוכן שאנשים יכולים להתחבר אליו. הדגשת המוזרויות של העסק שלכם יכולה לכבוש את האנשים. למרות שזה עדיין מלוטש במידה מסוימת, פרסום תוכן שנוצר על ידי משתמשים, תוכן של צד שלישי, או אפילו ציטוטים של עובדים ישפוך אור גם על מה הערכים והבחירות של המותג שלכם. השימוש בכלי ה- Stories של אינסטגרם הוא גם דרך מצוינת להציג את תרבות החברה שלכם או את האישיות הייחודית שלכם. אם אתם מרגישים בנוח עם וידאו שווה לכם לנסות!
טיפ אקסטרה: הסיפור שלכם באינסטגרם צריך להיות הגיוני עם או בלי סאונד מופעל. מחקר גילה שרק 29% מהאנשים שצופים בסיפורי אינסטרגרם אומרים שהם "תמיד" צופים עם הסאונד פועל. שימוש בכתוביות היא אחת הדרכים להבטיח את העברת המסר שלכם בוודאות.
6. אל תשוויצו יותר מדי.
אז זכיתם בפרס. זה מעולה, ואתם בהחלט צריכים לכתוב על זה. פשוט הימנעו ממצב שבו פרסים, שבחים, ותעודות שלכם הן סוג התוכן היחיד שאתם מפרסמים. באותו אופן, אל תבזבזו יותר מדי זמן בדיבור על המוצר או השירות שלכם ולמה הוא מדהים. למעשה, השקיעו מעט מאוד זמן בכך. אנשים לא עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלכם כדי לקבל תוכן פרסומי. הם רוצים לראות את הצד האנושי שבכם או בארגון שלכם. הם רוצים לקבל השראה מקורית, והם רוצים לצחוק!
7. פרסמו את התוכן בזמן.
התעדכנות באירועים עכשוויים, חדשות בתעשייה ותרבות פופ תעזור לכם להגביר את האינגייג'מנסט של החשבון שלכם. בדקו מה צפוי או טרנדי כרגע וכיצד תוכלו למנף זאת בדף שלכם. האם יש meme חדש שהפך לוויראלי? נסו לראות איך אתם יכול להתאים אותו למותג או למומחיות שלכם. האם קרה משהו בתקשורת שמשפיע על התעשייה שלכם? כתבו מאמר בבלוג שלכם עם ספין משלכם וקדמו אותו בערוצים החברתיים שלכם (כולל אינסטגרם!) ניצול של אקטואליה ומגמות באינטרנט יכול לעזור לכם לקבל יותר צפיות בתוכן שלכם, במיוחד כאשר אתם משתמשים בהאשטאגים מתאימים.
8. זהו משפיענים וצרו איתם אינטראקציה.
מצאו את המשפיעים המובילים בתחום המומחיות שלכם ועקבו אחריהם. עקבו אחרי מה שהם מפרסמים ואיך הקהל שלהם מגיב לתוכן שלהם. הצטרפו לשיחה. סביר להניח שהאנשים שעוקבים ומקיימים אינטראקציה נמצאים גם בקהל היעד שלכם, ואם תגיבו למשהו שהם אומרים, אולי תצליחו להוציא מזה עוקב חדש!
9. הסתכלו ב"מבט על" על חשבון האינסטגרם שלכם.
קחו צעד אחורה וקבלו התרשמות מהירה מחשבון האינסטגרם שלכם בכללותו (אתם יודעים, העמוד שיש בו את כל הריבועים). מה חסר? הוא נראה מגובש ומושך? ודאו שכל התמונות שלכם נראות טוב ובהתאמה למותג, שהצגתם את הhighlights שלכם בצורה אסתטית, שכל המידע שלכם בBio מעודכן בהאשטאגים וקישור עדכני לאתר שלכם או לתוכן רלוונטי שאתם מעוניינים להציג.
קרדיט: פיקסהביי
10. קדמו את פרופיל האינסטגרם שלכם בערוצי המדיה האחרים שלכם.
אם כבר יש לכם כמות עוקבים מכובדת בפלטפורמה חברתית אחרת, ודאו שהעוקבים האלה ישמעו גם על חשבון האינסטגרם שלכם! אתם צריכים להביא אנשים גם לאינסטגרם שלכם על ידי קידום החשבון באתר שלכם! כמה דרכים לקידום בערוצי המדיה האחרים:
-הטמעת תמונות אינסטגרם מהדף שלכם בניוזלטר שלכם
-הטמעת תמונות אינסטגרם מהדף שלכם בפוסטים בבלוג שלכם
-הוספת קישור לאינסטגרם שלכם בחתימת האימייל שלכם
-הוספת את כינוי האינסטגרם שלכם לBio של פלטפורמות המדיה החברתית האחרות שלכם
צילום: Pexelsהלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?
היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק
עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.
מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.
מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?
BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.
במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.
- מחיקת רישום BDI שלילי ושיפור נתוני האשראי – האם פעולות אלו אפשריות?
- צפי לגידול של 50% בשיעור החברות שיקרסו בישראל לעומת 25% בעולם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.
צילום: אריק קסבילא רק להגיע – אלא להגיע רגועים: דור חדש של שירותי הסעות בישראל
הכירו את הטרנד המרכזי בשוק התחבורה המשלב בטיחות בלתי מתפשרת עם צי רכב מהודר ונוחות טכנולוגית שיביא את עובדיכם למקום העבודה כשהם רגועים ומפוקסים
התנועה בכבישי ישראל הפכה מזמן לכאב ראש לאומי. העומס, הפקקים והלחץ הנגזר מהם פוגעים לא רק באיכות החיים של העובד הממוצע, אלא גם בשורה התחתונה של הארגון. בעולם העסקים המודרני, שבו שימור הון אנושי הוא קריטי,
פתרון ההסעות לעובדים אינו עוד הוצאה לוגיסטית גרידא, אלא השקעה אסטרטגית ברווחת העובדים ו בפרודוקטיביות שלהם. חברת מטרומקס, הנחשבת לחברת ההסעות הגדולה והמובילה בישראל, מציעה כעת את דור העתיד של התחבורה מתקדמת – כזו שמעבירה את הנוסעים לא רק ממקום למקום, אלא גם ממצב של מתח למצב של רוגע.
ההסעה העסקית החדשה: משינוע לשימור עובדים
עבור חברות וארגונים גדולים, ניהול מערך ההסעות חברות הוא משימה מורכבת ויקרה. דרישת השוק העסקי כיום היא לא רק אוטובוס שיגיע בזמן, אלא שותף עסקי שמסוגל לנהל את המערך באופן מקצועי, בטוח ושקוף.
- האם עימות בין נהג לסדרן ייחשב תאונת עבודה?
- העליון פסל מכרז הסעות בקריית אתא - וזו הסיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מטרומקס משרתת מגוון רחב של לקוחות עסקיים ומוסדיים מהמובילים במשק (דוגמת שטראוס, בתי חולים-כללית ורשויות מקומיות), ומבינה שהמסע מתחיל הרבה לפני העלייה לרכב. אמינות היא המפתח: הנהגים המקצועיים של החברה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות שוטפות, מתוך הבנה שהם הפנים של הארגון המעסיק.
