כיצד לייצר מקורות הכנסה באינטרנט בתקופת החל"ת
בעזרת האינטרנט, כמעט הכל נמצא בהישג יד. בכמה לחיצות בלבד אתה מקבל גישה לאלפי ואף מיליוני פיסות מידע ונתונים כמעט בכל תחום ועניין
בעזרת האינטרנט, כמעט הכל נמצא בהישג יד. בכמה לחיצות בלבד אתה מקבל גישה לאלפי ואף מיליוני פיסות מידע ונתונים כמעט בכל תחום ועניין. ככל שחולפות השנים, האינטרנט ממשיך לחולל שינויים קיצוניים בהיבטים שונים, כולל המסחר באינטרנט. מומחים אומרים כי מרחב המידע, הידוע בכינויו "האינטרנט העולמי", גדל ביותר ממיליון עמודים מדי יום, כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט לצרוך מידע, חינוך, בידור, עסקים ומסיבות אישיות אחרות. לא צריך אדם עם ראש עסקי כדי להבין שתופעה זו יכולה לייצר מקורות הכנסה. הפופולריות הגוברת במהירות של האינטרנט בשנים האחרונות היא בוודאי הזדמנות לעסקים שכל עובד בחל"ת לא ירצה להחמיץ.
אולי אתה חושב שרק אנשי עסקים יכולים להרוויח הרבה כסף מהאינטרנט, נכון? תחשוב שוב. גם אתה יכול להרוויח כסף רב דרך האינטרנט גם אם אין לך מוצרים למכור וחברה מוכרת ומבוססת. אֵיך? באמצעות שיווק שותפים. יכול להיות שנתקלתם בצמד המילים האלה ברשת בזמן הגלישה. שיווק שותפים היא חלוקת הכנסות בין סוחר לבין שותף והתגמול דל השותף הוא עבור הפניה או קידום המוצרים והשירותים של הסוחר. זו אחת הענפים המתפתחים בימינו מכיוון שהיא מוכחת כאמצעי חסכוני ויכולת להשגת רווח גדול הן עבור הסוחר והן עבור השותפים והשחקנים האחרים בתוכנית השותפים, כגון רשת השותפים או ספקית פתרונות השותפים.
שיווק שותפים עובד ביעילות עבור הסוחר והשותף (משווק השותפים – אתם). הסוחר, הוא מרוויח הזדמנויות לפרסם את מוצריו בשוק גדול יותר, מה שמגדיל את סיכוייו להרוויח. ככל שהוא מקבל יותר משווקי שותפים , כך הוא יכול לצפות למכירות רבות יותר. בכך שהוא גורם לשותפים לשווק את המוצרים והשירותים שלו, הוא חוסך לעצמו זמן, מאמץ וכסף בחיפוש אחר שווקים ולקוחות אפשריים. כאשר לקוח לוחץ על הקישור באתר השותף או במודעה, רוכש את המוצר, ממליץ עליו לאחרים שמחפשים את אותו פריט או קונה אותו שוב, הסוחר מכפיל את סיכויי הרווחים שלו. מצד שני, משווק השותפים מרוויח מכל לקוח שלוחץ על הקישור באתר שלו ואשר באמת רוכש את המוצר או עושה שימוש בשירות הניתן על ידי הסוחר. ברוב המקרים,
אם ברצונך להיות משווק שותפים ולעשות כסף מהאינטרנט גם בתקופת החל"ת ואחריה, תוכל לעקוב אחר שלוש הדרכים הבסיסיות והקלות ביותר להלן להירשם לתוכנית שיווק שותפים יעילה. ראשית זה לזהות דבר מסוים שאתה מעוניין בו או מתמצא. התמקדות בתחום ספציפי שאתה מכיר היטב תעזור לך להפיק את המיטב בלי הרבה סיכונים ומאמץ. תוכלו להוסיף טאץ 'אישי לאתר שלכם או לקמפיין המודעות ולתת למבקרים שלכם כקונים אפשריים רושם שאתם מומחים בתחומכם. בדרך זו, אתה צובר את אמונם ובסופו של דבר מעודד אותם לקנות את המוצרים שאתה מקדם. נקודה נוספת היא לחפש סוחרים ומשלמים טובים ומוצרים או שירותים הקשורים לתחום העניין שלך וליצור כעת אתר (נכס דיגיטלי מניב) ולהשכיר דרכו שטחי פרסום.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.כסף באינטרנט 28/10/2020 17:34הגב לתגובה זומומלץ בחום
- 1.דוד 26/10/2020 10:25הגב לתגובה זולראשונה שמעתי על pakoes נראה אחלה אתר מעשיר..
צילום: STG Digital Marketing Agency5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה
הקפדה על תאורה נכונה, שימוש בחומרים טבעיים והכנסת צמחייה מלאכותית לשטחי העבודה הם בין האמצעים שיסייעו לכם לייצר מרחב חם ומזמין
בעידן שבו העבודה ההיברידית הפכה לנורמה, המשרד כבר איננו רק מקום לביצוע משימות – הוא מרחב חיים, מפגש, השראה ויצירתיות. עובדים מבלים בו שעות ארוכות, והאווירה שבו
משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה, על תחושת השייכות ועל הפרודוקטיביות. לא פלא שעיצוב סביבת העבודה הפך לאחד הכלים המרכזיים ביצירת תרבות ארגונית מודרנית.
אז איך הופכים חלל משרדי קר וסטנדרטי למקום שמרגיש חם, מזמין ומעורר השראה? הנה חמש דרכים שכדאי להכיר.
1. משחק באור – התאורה כגורם רגשי
אור משפיע על מצב הרוח לא פחות מאשר על הראייה. תאורה פלואורסנטית קרה יוצרת תחושת ניכור ועייפות, בעוד שתאורה רכה ובגוונים חמים משרה שלווה וריכוז. שילוב של אור טבעי עם גופי תאורה מעוצבים ומודולריים מאפשר לשנות את האווירה בהתאם לשעות היום או לאופי הפעילות. באזורים פתוחים מומלץ להוסיף מנורות תלויות שמגדירות אזור מבלי לסגור אותו, ואילו בחדרי ישיבות כדאי לשלב תאורה ממוקדת המעודדת תקשורת.
2. חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות
אחד האתגרים בעיצוב משרדים מודרניים הוא האיזון בין מראה נקי ומינימליסטי לבין חמימות אנושית. שימוש בעץ, באבן, בבדים רכים או באלמנטים בעלי טקסטורה טבעית שוברת את הקרירות של המתכות והזכוכית. רצפת פרקט, שולחן עץ גולמי או אפילו חיפוי קיר בטון מוחלק – כולם יוצרים חיבור רגשי לחלל. לא מדובר רק באסתטיקה אלא גם בהשפעה תחושתית: החומריות גורמת לנו להרגיש קרובים יותר לטבע וליציבות.
3. צבע ככלי למצב רוח
הצבעים שאנחנו רואים משפיעים על רמת האנרגיה שלנו. משרד שכולו בגוונים אפורים או לבנים עשוי לשדר מקצועיות, אך גם ניכור. שילוב נועז של צבעים – נגיעות של ירוק, חרדל, כחול עמוק או טרקוטה – מעניק אופי ואנרגיה חדשה. חשוב למצוא את האיזון בין צבעוניות שמרימה את המורל לבין עומס ויזואלי. אפשר להתחיל בפריטים קטנים: קיר דגש אחד, כיסאות צבעוניים בחדר הישיבות או הדפסים אמנותיים שמוסיפים עניין.
- סוגי עבודות זכוכית: מה חשוב לדעת לפני התחלת הפרויקט שלך?
- איך לחסוך בעיצוב חדר השינה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
4. הטבע נכנס למשרד
בעולם שבו רבים עובדים בתוך מבנים סגורים במשך רוב שעות היום, יש צורך אמיתי בקשר עם אלמנטים טבעיים. הכנסת ירוק לחלל העבודה תורמת לריכוז, למצב הרוח ולתחושת רווחה כללית. צמחיה מלאכותית איכותית מאפשרת ליהנות מהמראה המרענן של הצמחים מבלי להתמודד עם תחזוקה, השקיה או תאורה טבעית. כיום ניתן למצוא פתרונות עיצוביים מגוונים – החל מעציצים בודדים ועד קירות ירוקים שלמים – שמעניקים תחושת חיים ורוגע גם בחללים תעשייתיים וסגורים.
צילום: אייל עובדיה AIהלוואה חוץ בנקאית: מתי זו האופציה הנכונה עבורכם?
אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים, מסביר מתי זה כדאי, איך נמנעים ממלכודות, ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות
בשוק האשראי הישראלי מתרחשת מהפכה שקטה. בעוד שבנקים נותרים הכתובת הראשונה של רוב הישראלים כשמדובר בהלוואות, כ-35% מהשוק כבר עבר לגופים חוץ בנקאיים. מדובר בשינוי משמעותי שפותח אפשרויות חדשות למי שנדחה בבנק, זקוק למימון מהיר או פשוט מחפש תנאים טובים יותר.
בראיון עם אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים והיזמות, חקרנו את עולם האשראי החוץ בנקאי: מתי זו אופציה כדאית? איך נמנעים ממלכודות? ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות?
"הרבה אנשים מגיעים לגופים חוץ בנקאיים מתוך ייאוש," מספר אייל, "אבל האמת היא שלפעמים זה בכלל הפתרון הטוב ביותר מלכתחילה".
שאלה: אייל, בואו נתחיל מהבסיס. מה בדיוק זה גוף חוץ בנקאי ובמה הוא שונה מבנק רגיל?
אייל עובדיה: זו שאלה שמרבה לעלות. גוף חוץ בנקאי הוא חברה מורשת שנותנת הלוואות, אבל היא לא בנק. החברות האלה פועלות תחת פיקוח רשות שוק ההון והחוק הישראלי, אז אין פה שום אזור אפור. ההבדל המרכזי הוא שיש להם הרבה יותר גמישות בתהליכי האישור. בנק צריך לעמוד בהרבה דרישות של בנק ישראל, והתהליך שלו מאוד מתוקנן. גוף חוץ בנקאי יכול להסתכל על התמונה הרחבה יותר - הוא יכול לקחת סיכונים מחושבים שבנק לא היה מסכים לקחת.
- הלוואה מחברת אשראי חוץ בנקאי? תקראו לפני שאתם לוקחים
- משכנתא הפוכה: מה זה, ולמי זה טוב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קחו לדוגמה עצמאי שעובד שנתיים עם הכנסות טובות אבל ללא דוחות רשמיים מסודרים. בנק רגיל יגיד לו "תחזור בעוד שנה עם דוחות". חברה כמו מימון ישיר או נאוי גרופ יכולות להסתכל על תזרימי המזומנים שלו, על החשבון הבנקאי, ולאשר לו הלוואה תוך 24-48 שעות. כמובן שהן גובות על הסיכון הזה ריבית גבוהה יותר, אבל זו השאלה - האם הגמישות והמהירות שוות את ההבדל בעלות?
שאלה: אז מתי בעצם כדאי לפנות לגוף חוץ בנקאי ולא לבנק?
