רייטינג

סופ"ש עם החלטה דרמטית בנוגע לרה"מ - ומותגי ריאליטי גדולים

אמש ניצחה הכוכב הבא בקלות את משחקי השף, שמבחינתה כבשה את יום ה' אפילו יותר בקלות. עוד בחמישי: ערב חזק למהדורות בשל ההתרחשויות הפוליטיות-משפטיות. ומה בשישי?
אלכסנדר כץ | (5)

ערב של 2 מותגי ריאליטי גדולים – עם מנצחת ברורה: על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) קיבלה 21.1% (635K), מול משחקי השף (רשת 13) שניפקה 14.2% (445K). רואים עולם (כאן 11) עם 2.1% (46K) בלבד.

 

'אנשים' (קשת 12) - 12.6%, 'מפלצות קטנות' (רשת 13) - 4.7%, שידור חוזר של 'מתיר עגונות' (כאן 11) - 1.5%, 'מעברים' (כאן 11) - 1.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

פגוש את העיתונות (קשת 12) הניבה 15.6% גבוהים במיוחד,

בפער של יותר מ-10 נקודות מהמטה (רשת 13) עם 5.3%.

שידור חוזר של זמן אמת (כאן 11) עם 1.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע (קשת 12) עם נתון גבוה מאד ושיא לשנת 2019 של 22.7% (677K),

פי 3 ממהדורת שבת (רשת 13) עם 7.5% (272K).

חדשות שבת (כאן 11) עם 3.6% (83K).

 

 

יום ו':

 

 

2 פרקים בשידור חוזר של סברי מרנן (קשת 12) הניבו 9.3% (274K) ו-7.4% (219K). שי בשידור (רשת 13) התחזקה ונצמדה יחסית למתחרים - 7.8% (263K). שידור חוזר של אבא משתדל (כאן 11) עם 1.2% (43K).

 

שידור חוזר של 'מועדון לילה' (קשת 12) - 5.2%, 'זאת וזאתי' (רשת 13) - 3%, שידור חוזר של 'היהודים באים' (כאן 11) - 1.3%,

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת 12) קיבלה 12.6% (394K),

מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שהתחזקה ל-7.6% (289K).

חדשות השבוע (כאן 11) ממשיכה לדשדש עם 2.2% (76K).

 

בגזרת הבוקר:

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) הניבה 5.6%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

אופירה וברקוביץ' (קשת 12) הניבה 8%,

מולן שידור חוזר של אהרוני וגידי (רשת 13) שניפקה 4.7%, ואחריו שישי - סיכום שבוע (רשת 13) עם 6.1% גבוהים יחסית.

סוכן תרבות (כאן 11) קיבלה 1.7%.

 

 

יום ה':

 

 

החלטת הפרקליטות להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הובילה לנתוני צפייה גבוהים למהדורות החדשות השונות. מהדורת חדשות 12 קיבלה 20.2% (532K), חדשות 13 עם 10.3% (331K) וחדשות הערב (כאן 11) עם 6.5% (176K), ובסך הכל נתון מצרפי של 37 נקודות.

 

ובפריים טיים, עוד ערב חיובי לרשת 13 עם משחקי השף שהניבה 18.5% (559K), בפער עצום מערב התרמה גדולים מהחיים (קשת 12) שהניב 8.3% (222K). השעשועון המרדף (כאן 11) נהנה מ-5.3% (145K).

 

מהדורת חדשות מיוחדת (מ-23:45) - 7.6%, מהדורת חדשות מיוחדת (23:15) - 9.2%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 4.2%, 'מהצד השני עם גיא זהר' (כאן 11) - 3.1%, 'חדר 101' (כאן 11) - 2.3%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.1%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם - 8.7%, שש עם עודד בן עמי - 11.8%, מהדורה מוקדמת - 17.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 5.7%, מהדורה מוקדמת - 8.4%.

כאן 11: ערב ערב - 1.6%, קלמן סג"ל - 2.6%, חדשות הערב - מהדורה מוקדמת - 3.8%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חדשות 13 פיהוק 24/11/2019 18:45
    הגב לתגובה זו
    חדשות 11 עדיפים
  • 4.
    מעניין שהרייטינג הרצפתי של "כאן" זוכה לפרסום. מעניין ! (ל"ת)
    לחקור 24/11/2019 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    התאגיד לא רלוונטי בעליל (ל"ת)
    ענת 24/11/2019 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בבלת 24/11/2019 10:24
    הגב לתגובה זו
    לסגור את התאגיד ולמכור את רשת. תנו רק לקשת לשדר, תראו איזה מספרים הם מנפקים. ואיזה תוכן מעולה שיש להם!
  • 1.
    נו באמת 24/11/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
    אתם קולטים שהתאגיד עולה לנו 800 מיליון שקלים בשנה אבל הצפיה בו די קרובה לאפס. יאללה עלובים הביתה
פטריק דרהי
צילום: ויקיפדיה

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"

דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?

רן קידר |

איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.

אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.

דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT,  חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.


בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.


"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.