עמיר פרץ קמפיין מפלגת העבודה
צילום: יח"צ

בצל שיחות האיחוד עם ברק: העבודה נערכת לקמפיין הבחירות

הקמפיין המקדים יתמקד ביושרו ואמינותו של היו"ר הנכנס עמיר פרץ, כך עפ"י סקרים פנימיים שבמפלגה טוענים כי נמצאים בידיהם. הכוורת לקראת הקמפיין הולכת ונבנית
אלכסנדר כץ | (5)

מפלגת העבודה הציגה הקמפיין המקדים שלה, כשהדגש הוא התמודדות עם עמדת הציבור שאינו מאמין לפוליטיקאים בכלל. במוקד הגל הראשון של הקמפיין יעמוד עמיר פרץ, שלדברי העבודה, סקרי עומק פנימיים שבוצעו טרם היציאה לקמפיין, עולה כי פרץ מזוהה עם תכונת אמינות.

 

מדובר בקמפיין מקדים שלאחריו צפויים להגיע המסרים העיקריים, ובהם תכנית כלכלית-חברתית חדשה ותכנית הקוראת לחזרה לניהול סדר יום מדיני יוזם יחד עם תקיפות ביטחונית במטרה להחזיר את השקט למדינת ישראל בכלל ועוטף עזה בפרט.

 

המטרה במפלגת העבודה היא להחזיר מצביעים בעקבות הכישלון של הבחירות באפריל האחרון – 6 מנדטים בלבד תחת היו"ר הקודם אבי גבאי, לאחר 24 המנדטים שהמפלגה השיגה בבחירות 2015, אז עמד בראשה בוז'י הרצוג. ברקע כמובן מתקיימים המגעים לריצה משותפת עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שהקים לאחרונה את 'ישראל דמוקרטית' ומצליח להפיח קצת רוח חיים במערכת הבחירות הרדומה עד כה, על רקע המיאוס הציבורי מהמערכת הפוליטית, והבחירות השניות לכנסת בתוך 5 חודשים.

 

בשלב זה מגבשים במפלגה את הכוורת שתוביל את קמפיין הבחירות. ידוע שלצוות הצטרף יועץ התקשורת והקמפיינר יוסי טאטיקה, שייעץ לפרץ בבחירות ליו"ר המפלגה בחודש שעבר. כמו כן הצטרף גם יועץ התקשורת אורי רמתי, מקורבו של פרץ ב-15 השנים האחרונות, שגם היה בצוות של פרץ בפריימריז האחרונים ביוני. משרד הפרסום שילווה את המפלגה הוא A TEAM, משרד קטן ולא מאד מוכר בשוק המקומי.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מי זה A TEAM (ל"ת)
    יונתן 14/07/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ס 13/07/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא רוצה את הפרצוף שלכם אולי רק כדי לחסוך כסף לביקור בגן חיות אתם מטוסים לא יעזור לכם לא ההזוי ברק ולא העתק סטאלין עם המשקפת רוב העם לא סובל אותכם אם היה יכול היה מעלים אותכם ערב רב עוכרי ישראל
  • 3.
    ישר ולעניין 13/07/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
    עמיר פרץ ואמינות זה כמו מים ושמן הדוחים זה את זה... פרץ נטש כבר פעמיים את מפלגת העבודה וגם איים בפרישה לקדימה בתקופה שברק כיהן כיו"ר העבודה - אז פרץ חתר תחת מנהיגות ברק כשם שאחכ חתר תחת מנהיגותה של שלי יחימוביץ פרץ ומינות זה כל כך הזוי ועוד משלמים הון של כסף ליועצים ( החברים של פרץ חחחח...
  • 2.
    ע.פ 13/07/2019 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 מנדטים לפרץ אם לא יחבור למרץ וברק. ברק יוביל.
  • 1.
    גבאי 12/07/2019 00:12
    הגב לתגובה זו
    עמיר משדר אמינות חחחחח מאיפה הבאתם זאת האיש הכי רמאי אולמרט נתן לו לבחור או במשרד הביטחון או משרד הרווחה. מה החליט הפוץ. ביטחון. נהרגו עשרות חיילים במלחמה שהובילו שלושת הדפוקים. פרץ אולמרט וחלוץ שרץ למכור מניות ביום שפרצה המלחמה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.