עמיר פרץ קמפיין מפלגת העבודה
צילום: יח"צ

בצל שיחות האיחוד עם ברק: העבודה נערכת לקמפיין הבחירות

הקמפיין המקדים יתמקד ביושרו ואמינותו של היו"ר הנכנס עמיר פרץ, כך עפ"י סקרים פנימיים שבמפלגה טוענים כי נמצאים בידיהם. הכוורת לקראת הקמפיין הולכת ונבנית
אלכסנדר כץ | (5)

מפלגת העבודה הציגה הקמפיין המקדים שלה, כשהדגש הוא התמודדות עם עמדת הציבור שאינו מאמין לפוליטיקאים בכלל. במוקד הגל הראשון של הקמפיין יעמוד עמיר פרץ, שלדברי העבודה, סקרי עומק פנימיים שבוצעו טרם היציאה לקמפיין, עולה כי פרץ מזוהה עם תכונת אמינות.

 

מדובר בקמפיין מקדים שלאחריו צפויים להגיע המסרים העיקריים, ובהם תכנית כלכלית-חברתית חדשה ותכנית הקוראת לחזרה לניהול סדר יום מדיני יוזם יחד עם תקיפות ביטחונית במטרה להחזיר את השקט למדינת ישראל בכלל ועוטף עזה בפרט.

 

המטרה במפלגת העבודה היא להחזיר מצביעים בעקבות הכישלון של הבחירות באפריל האחרון – 6 מנדטים בלבד תחת היו"ר הקודם אבי גבאי, לאחר 24 המנדטים שהמפלגה השיגה בבחירות 2015, אז עמד בראשה בוז'י הרצוג. ברקע כמובן מתקיימים המגעים לריצה משותפת עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שהקים לאחרונה את 'ישראל דמוקרטית' ומצליח להפיח קצת רוח חיים במערכת הבחירות הרדומה עד כה, על רקע המיאוס הציבורי מהמערכת הפוליטית, והבחירות השניות לכנסת בתוך 5 חודשים.

 

בשלב זה מגבשים במפלגה את הכוורת שתוביל את קמפיין הבחירות. ידוע שלצוות הצטרף יועץ התקשורת והקמפיינר יוסי טאטיקה, שייעץ לפרץ בבחירות ליו"ר המפלגה בחודש שעבר. כמו כן הצטרף גם יועץ התקשורת אורי רמתי, מקורבו של פרץ ב-15 השנים האחרונות, שגם היה בצוות של פרץ בפריימריז האחרונים ביוני. משרד הפרסום שילווה את המפלגה הוא A TEAM, משרד קטן ולא מאד מוכר בשוק המקומי.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מי זה A TEAM (ל"ת)
    יונתן 14/07/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ס 13/07/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא רוצה את הפרצוף שלכם אולי רק כדי לחסוך כסף לביקור בגן חיות אתם מטוסים לא יעזור לכם לא ההזוי ברק ולא העתק סטאלין עם המשקפת רוב העם לא סובל אותכם אם היה יכול היה מעלים אותכם ערב רב עוכרי ישראל
  • 3.
    ישר ולעניין 13/07/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
    עמיר פרץ ואמינות זה כמו מים ושמן הדוחים זה את זה... פרץ נטש כבר פעמיים את מפלגת העבודה וגם איים בפרישה לקדימה בתקופה שברק כיהן כיו"ר העבודה - אז פרץ חתר תחת מנהיגות ברק כשם שאחכ חתר תחת מנהיגותה של שלי יחימוביץ פרץ ומינות זה כל כך הזוי ועוד משלמים הון של כסף ליועצים ( החברים של פרץ חחחח...
  • 2.
    ע.פ 13/07/2019 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 מנדטים לפרץ אם לא יחבור למרץ וברק. ברק יוביל.
  • 1.
    גבאי 12/07/2019 00:12
    הגב לתגובה זו
    עמיר משדר אמינות חחחחח מאיפה הבאתם זאת האיש הכי רמאי אולמרט נתן לו לבחור או במשרד הביטחון או משרד הרווחה. מה החליט הפוץ. ביטחון. נהרגו עשרות חיילים במלחמה שהובילו שלושת הדפוקים. פרץ אולמרט וחלוץ שרץ למכור מניות ביום שפרצה המלחמה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.