Moses
צילום: אתר הרשת

כל הבורגרים בסל אחד: גם 'מוזס' של BBB יטופל ב-THE BOX

התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד לאחר בורגרים ו-BBB
כתבי אייס | (1)

משרד הפרסום THE BOX יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים Moses. התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד, שמטפל כבר היום ברשת בורגרים ו-BBB, שתיהן מקבוצת BBB וכעת למעשה מטפל בכל מותגי הקבוצה. 

THE BOX יעבדו לצד סטודיו IDEA, בבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר. הסטודיו אחראי על מיתוג מחדש לרשתות בורגרים וBBB ומעניק פתרונות עיצוביים שוטפים לכל מותגי הקבוצה.

שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק בקבוצת BBB: "כקבוצה המנהלת מספר מותגים ופועלת בערוצי שיווק מגוונים, אנו חשים כי קיימת חשיבות רבה להתנהלות שוטפת ואסטרטגית מול גורמים עיקריים, שחיים את כלל המותגים, ויכולים לסייע לנו בתהליכי הבידול ובמהלכים האסטרטגיים. THE BOX ו- IDEA הם שותפים כאלה, ואני מאחל להם ולנו הרבה הצלחה בשנים הקרובות. זו גם ההזדמנות להודות לסטודיו WICKED על הטיפול המסור לאורך השנים במותג MOSES, ולאחל להם המון הצלחה בהמשך".

 

בועז פסקו ותומר גדרון, מנהלים משותפים ב-THE BOX: "אנחנו מודים לחברים מקבוצת BBB על הבחירה בנו. מוזס היא מחלוצות הקטגוריה ומאז ומתמיד קידמה איכות וחדשנות. הטיפול ב-3 מותגי החברה יאפשר לנו הסתכלות אסטרטגית רחבה תוך יצירת עולמות תוכן יצירתיים מבוססי אנליזה יום יומית".

 

בן זינדרמן וזאביק טרנר, בעלי סטודיו IDEA: "אנחנו גאים לעבוד עם קבוצת BBB ומרגישים חלק בלתי נפרד מהתפתחות והצלחת הקבוצה. שיתוף הפעולה המיוחד התחיל ב2015 עם מיתוג מחדש ובניית שפה חזותית היקפית לרשת בורגרים, משם המשיך לרשת .BBB ועכשיו, עם רשת מוזס, אנחנו גאים להשלים את הטיפול בקבוצת ההמבורגרים המובילה בישראל". 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חתוליהו 06/02/2019 14:44
    הגב לתגובה זו
    אהובה ושפירא עשו כיפה אדומה ליריב פוגל, שותף לשעבר במוזס, ותומר זכאי, שלמעשה המציא את הלוגו והשפה של הרשת עוד מימי יובל סלע העליזים.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.