Moses
צילום: אתר הרשת

כל הבורגרים בסל אחד: גם 'מוזס' של BBB יטופל ב-THE BOX

התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד לאחר בורגרים ו-BBB
כתבי אייס | (1)

משרד הפרסום THE BOX יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים Moses. התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד, שמטפל כבר היום ברשת בורגרים ו-BBB, שתיהן מקבוצת BBB וכעת למעשה מטפל בכל מותגי הקבוצה. 

THE BOX יעבדו לצד סטודיו IDEA, בבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר. הסטודיו אחראי על מיתוג מחדש לרשתות בורגרים וBBB ומעניק פתרונות עיצוביים שוטפים לכל מותגי הקבוצה.

שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק בקבוצת BBB: "כקבוצה המנהלת מספר מותגים ופועלת בערוצי שיווק מגוונים, אנו חשים כי קיימת חשיבות רבה להתנהלות שוטפת ואסטרטגית מול גורמים עיקריים, שחיים את כלל המותגים, ויכולים לסייע לנו בתהליכי הבידול ובמהלכים האסטרטגיים. THE BOX ו- IDEA הם שותפים כאלה, ואני מאחל להם ולנו הרבה הצלחה בשנים הקרובות. זו גם ההזדמנות להודות לסטודיו WICKED על הטיפול המסור לאורך השנים במותג MOSES, ולאחל להם המון הצלחה בהמשך".

 

בועז פסקו ותומר גדרון, מנהלים משותפים ב-THE BOX: "אנחנו מודים לחברים מקבוצת BBB על הבחירה בנו. מוזס היא מחלוצות הקטגוריה ומאז ומתמיד קידמה איכות וחדשנות. הטיפול ב-3 מותגי החברה יאפשר לנו הסתכלות אסטרטגית רחבה תוך יצירת עולמות תוכן יצירתיים מבוססי אנליזה יום יומית".

 

בן זינדרמן וזאביק טרנר, בעלי סטודיו IDEA: "אנחנו גאים לעבוד עם קבוצת BBB ומרגישים חלק בלתי נפרד מהתפתחות והצלחת הקבוצה. שיתוף הפעולה המיוחד התחיל ב2015 עם מיתוג מחדש ובניית שפה חזותית היקפית לרשת בורגרים, משם המשיך לרשת .BBB ועכשיו, עם רשת מוזס, אנחנו גאים להשלים את הטיפול בקבוצת ההמבורגרים המובילה בישראל". 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חתוליהו 06/02/2019 14:44
    הגב לתגובה זו
    אהובה ושפירא עשו כיפה אדומה ליריב פוגל, שותף לשעבר במוזס, ותומר זכאי, שלמעשה המציא את הלוגו והשפה של הרשת עוד מימי יובל סלע העליזים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.