כל הבורגרים בסל אחד: גם 'מוזס' של BBB יטופל ב-THE BOX
משרד הפרסום THE BOX יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים Moses. התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד, שמטפל כבר היום ברשת בורגרים ו-BBB, שתיהן מקבוצת BBB וכעת למעשה מטפל בכל מותגי הקבוצה.
THE BOX יעבדו לצד סטודיו IDEA, בבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר. הסטודיו אחראי על מיתוג מחדש לרשתות בורגרים וBBB ומעניק פתרונות עיצוביים שוטפים לכל מותגי הקבוצה.
שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק בקבוצת BBB: "כקבוצה המנהלת מספר מותגים ופועלת בערוצי שיווק מגוונים, אנו חשים כי קיימת חשיבות רבה להתנהלות שוטפת ואסטרטגית מול גורמים עיקריים, שחיים את כלל המותגים, ויכולים לסייע לנו בתהליכי הבידול ובמהלכים האסטרטגיים. THE BOX ו- IDEA הם שותפים כאלה, ואני מאחל להם ולנו הרבה הצלחה בשנים הקרובות. זו גם ההזדמנות להודות לסטודיו WICKED על הטיפול המסור לאורך השנים במותג MOSES, ולאחל להם המון הצלחה בהמשך".
בועז פסקו ותומר גדרון, מנהלים משותפים ב-THE BOX: "אנחנו מודים לחברים מקבוצת BBB על הבחירה בנו. מוזס היא מחלוצות הקטגוריה ומאז ומתמיד קידמה איכות וחדשנות. הטיפול ב-3 מותגי החברה יאפשר לנו הסתכלות אסטרטגית רחבה תוך יצירת עולמות תוכן יצירתיים מבוססי אנליזה יום יומית".
בן זינדרמן וזאביק טרנר, בעלי סטודיו IDEA: "אנחנו גאים לעבוד עם קבוצת BBB ומרגישים חלק בלתי נפרד מהתפתחות והצלחת הקבוצה. שיתוף הפעולה המיוחד התחיל ב2015 עם מיתוג מחדש ובניית שפה חזותית היקפית לרשת בורגרים, משם המשיך לרשת .BBB ועכשיו, עם רשת מוזס, אנחנו גאים להשלים את הטיפול בקבוצת ההמבורגרים המובילה בישראל".
- 1.חתוליהו 06/02/2019 14:44הגב לתגובה זואהובה ושפירא עשו כיפה אדומה ליריב פוגל, שותף לשעבר במוזס, ותומר זכאי, שלמעשה המציא את הלוגו והשפה של הרשת עוד מימי יובל סלע העליזים.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
