"איש השנה" של מגזין TIME: נשות קמפיין MeToo#
צילום: שער מגזין TIME

מגזין TIME יימכר ב-190 מיליון ד' למיליארדר ומייסד סיילספורס

העסקה בין המו"ל הנוכחי של המגזין לבין מארק בניוף ואשתו לין תיסגר בחודש הקרוב. בניוף התחייב לא להתערב בתוכן המערכתי של המגזין הוותיק והמוערך
אלכסנדר כץ |

המיליארדר מארק בניוף ואשתו לין, רכשו את מגזין TIME ב-190 מיליון דולר בעסקת מזומן. חברת מרדית', המו"לית של העיתון מאז 2014, הודיעה אמש על ההסכם בין הצדדים שאמור להיסגר בתוף 30 ימים.  

על פי מרדית', TIME עדיין מנסה למכור 3 כותרים לשעבר - Fortune, Money וספורט אילוסטרטיד, אותם בניוף לא רוכש. לדברי החברה, כותרים אלו צפויים להימכר בעתיד הקרוב.

 

בניוף התחייב כי לא יתערב בתוכן המערכתי של העיתון שימשיך להיות מנוהל על ידי צוות העיתון. לדברי אדוארד פלסנטל, של העורך הראשי של TIME, "משפחת בניוף תחזיק את TIME כהשקעה משפחתית", כך אמר באסיפת החברה שהתקיימה ביום ראשון ובה הודיע על הרכישה לעובדים, והוסיף "לא יהיה שום קשר בין המגזין לבין חברת סיילספורס אותה הקים מארק ב-1999. מארק ואשתו לא ינהלו את העסק, אך אנו נרגשים מאוד וברי מזל לקבל מהם הדרכה ולהנות מההשראה שלהם בדרך לבנות חברה חדשה".

 

מגזין TIME הוקם ב-1923 על ידי בוגרי אוניברסיטת ייל, הנרי לוס ובריטון האדן, ועם השנים הפך לגוף מדיה משפיע במיוחד. מאז שנת 1927 הוא מעניק את תואר "איש השנה" לאנשים בודדים, ארגונים או רעיונות שהשפיעו על השנה החולפת. בעבר הוגדר התואר כ"איש השנה" אולם לאורך השנים שונה ל"אישיות השנה". לפני כשנתיים זכה בו דונלד טראמפ, במרווח שבין זכייתו בבחירות לנשיאות, לכניסתו לתפקיד. בשנה שעברה זכו נשות קמפיין MeToo# . ל-TIME יש מ-100 מיליון קוראים בשלל הפלטפורמות שלו – מהם מעל 50 מיליון מבקרים דיגיטליים, ו-40 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות.

 

בניוף בן ה-53, הוא הבעלים של חברת מחשוב הענן סיילספורס (Salesforce.com), והונו מוערך ב-6.7 מיליארד דולר, על פי מגזין פורבס. הוא מצטרף לטרנד של מיליארדרים שרוכשים מותגי מדיה מוכרים, כגון ג'ף בזוס, מייסד אמזון שרכש לפני 5 שנים את הוושינגטון פוסט, היזם הרפואי פטריק סון-שיונג רכש השנה את לוס אנג'לס טיימס, ואלמנתו של סטיב ג'ובס רכשה חלק מאטלנטיק.

 

בניוף צייץ אמש: "כוחו של TIME תמיד היה ביכולת שלו לספר את סיפורם הייחודי של אנשים ובעיות שמשפיעים על כולנו ומחברים ביננו... יש לנו כבוד עמוק לארגון שלהם וכבוד להיות הדיילים של המותג האייקוני הזה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.