ZAGA
צילום: פרסומת

נובי גוד שמח: זינוק של 24% בפרסום לכבוד סוף 2017

ריהוט, חשמל ובנקים - אלה הקטגוריות המובילות בפרסום בסוף 2017 - כך לפני יפעת בקרת פרסום. אבל גם הזינוק לא מסתיר את העובדה שהפוטנציאל עדיין לא ממומש
אלכסנדר כץ |

מחקר מיוחד שערכה יפעת בקרת פרסום על קמפיינים ייעודיים שעלו לקראת סוף שנה, מעלה נתונים מעניינים. על פי המחקר שבוצע עבור אתר אייס, ההוצאה הכספית לפרסום גדלה ב-24% לעומת תקופה מקבילה בשנה שעברה.

מנתונים שהגיעו לידי אייס עולה כי סך ההוצאה הכספית לפרסום בתקופה שבין 10 בדצמבר ל-28 בדצמבר 2017 עומד על 22.1 מיליון שקלים, מול 17.9 מיליון בתקופה המקבילה 2016. 

תחום הריהוט מוביל את הרשימה השנה עם הוצאה מוערכת של כ-5 מיליון שקלים, זינוק מ-2.8 בשנה שלפני כן. התחום בולט במיוחד במבצעי סוף שנה עם נוכחות לרשת ביתילי ורהיטי ZAGA ומכפיל את ההוצאה לפרסום בכ-81%. במקום השני, חנויות חשמל ואלקטרוניקה עם מבצעי סוף שנה של מחסני חשמל והוצאה כספית של כ-4 מיליון שקלים, ירידה מ-5.8 מיליון בשנת 2016. 

תחום הבנקים שלא היה קיים בתקופה המקבילה אשתקד, זינק באותם 18 ימים בדצמבר 2017 לכ-3.3 מיליון שקלים, כאשר בולט במיוחד בנק לאומי שמומחי מחלקת העסקים שלו מגיעים ללקוחות העסקים כדי לתכנן את השנה הקרובה. עוד כוכבת השנה היא חברת אל על שיוצאת השנה במכירת סוף שנה למגוון יעדים.

"למרות הגידול השנה, סוף השנה האזרחית הוא קולב פרסומי מתבקש שעדיין אינו מנוצל דיו על ידי המפרסמים הישראלים, עם דגש בעיקר על מבצעי סוף שנה", אומר לאייס נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. "המגזר הרוסי הקשור בעבותות של נוסטלגיה לנובי גוד, בולט באופן יחסי בהוצאה שלו לפרסום לסיום השנה האזרחית לעומת שאר המגזרים".

אגב, הספירה לאחור לקראת חצות וחגיגות הנובי גוד הניבה לערוץ 9 בפיק 12.5% צפייה בקרב הקהל דובר הרוסית בישראל. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.