yes תבלום את שירות הסטרימינג? חתמה על הסכם לשידור הסדרות של 'שואוטיים'
חברת הלוויין yes וחברת CBS הכריזו הבוקר (יום ג') על הסכם אסטרטגי ארוך טווח ורחב היקף, במסגרתו yes תשדר את הסדרות של רשת הפרימיום Showtime העסקה כוללת את כל הסדרות החדשות והעתידיות של הרשת, ועל פי הערכות עלות ההסכם נעמדת במיליוני דולרים. לחברה הסכם דומה עם HBO, שחלק מתכני האיכות שלו משודרים בערוץ yes HO.
בין הסדרות המדוברות ניתן למנות את Billions בכיכובם של זוכי האמי דמיאן לואיס ('הומלנד') ופול ג'יאמטי, ששברה שיאי הצפייה – כאשר שפרק הבכורה שלה זכה לרייטינג הגבוה ביותר אי פעם ב-Showtime וזכתה לביקורות מהללות ומפרגנות וחודשה כבר לעונה שניה. עוד סדרות ברשימה: סדרת ההמשך של טווין פיקס של הבמאי דיוויד לינץ' ובהשתתפות חברי הקאסט המקוריים, ועם סיום הסדרה האשה הטובה, התסריטאים והיוצרים רוברט ומישל קינג יביאו את BrainDead, סדרת סאטירה על הפוליטיקה בוושינגטון. בנוסף, ישודרו גם העונות החדשות של סדרות להיט כגון ריי דונובן.
ההסכם הזה יוסיף גם סדרות של CBS, בהן Limitless המבוססת על סרטו של בראדלי קופר, My Crazy Ex-Girlfriend של זוכת גלובוס הזהב רייצ'ל בלום והפרויקט סטיבן ספילברג -American Gothic.
עם התגברות התחרות על לב הצופה הישראלי, כאשר לשוק הצטרפו ויצטרפו מתחרות חדשות כגון סלקום TV, וכניסתה של נטפליקס לשוק הישראלי (בנתיים עם תוכן שאינו מתורגם לעברית), החברות מגדילות את ההשקעה שלהן בתוכן קנוי, ובין היתר חותמות על הסכמים לשידור סדרות זמן קצר ואפילו בו בזמן (בעיקר בפרקי השקה) יחד עם שידור הסדרה בארה"ב.
- ?סופרבול משעמם, ורייטינג נמוך: 98 מיליון צפו במשחק
- מנכ"ל CBS שתמך בקמפיין #MeToo - מואשם בהטרדות מיניות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי בארי צמברליין, נשיא חטיבת המכירות CBS Studios International, "ההסכם הזה ממשיך להדגים עד כמה נחשק וחשוב התוכן שלנו בשוק הבינ"ל. אנו שמחים לעבוד עם yes על מנת להביא לקהל הישראלי את היצע התוכניות החדש שלנו, החל מדרמות חדשות כמו BrainDead וטווין פיקס, ועד לסדרות קיימות וזוכות פרסים שלנו, כמו האישה הטובה וריי דונובן".
דנה שטרן, מנהלת מחלקת הערוצים, הרכש וה-VOD של yes, הוסיפה כי "הסכם זה יאפשר ללקוחותינו ליהנות מהיצע מרשים של סדרות דרמה חדשות ומשובחות, שיהיו זמינות גם ב-VOD שלנו. הסדרות המצוינות הללו יצטרפו לסדרות האיכות מבית HBO ולשאר הסדרות הטובות ביותר בעולם, המשודרות רק ב-yes".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.