yes תבלום את שירות הסטרימינג? חתמה על הסכם לשידור הסדרות של 'שואוטיים'
חברת הלוויין yes וחברת CBS הכריזו הבוקר (יום ג') על הסכם אסטרטגי ארוך טווח ורחב היקף, במסגרתו yes תשדר את הסדרות של רשת הפרימיום Showtime העסקה כוללת את כל הסדרות החדשות והעתידיות של הרשת, ועל פי הערכות עלות ההסכם נעמדת במיליוני דולרים. לחברה הסכם דומה עם HBO, שחלק מתכני האיכות שלו משודרים בערוץ yes HO.
בין הסדרות המדוברות ניתן למנות את Billions בכיכובם של זוכי האמי דמיאן לואיס ('הומלנד') ופול ג'יאמטי, ששברה שיאי הצפייה – כאשר שפרק הבכורה שלה זכה לרייטינג הגבוה ביותר אי פעם ב-Showtime וזכתה לביקורות מהללות ומפרגנות וחודשה כבר לעונה שניה. עוד סדרות ברשימה: סדרת ההמשך של טווין פיקס של הבמאי דיוויד לינץ' ובהשתתפות חברי הקאסט המקוריים, ועם סיום הסדרה האשה הטובה, התסריטאים והיוצרים רוברט ומישל קינג יביאו את BrainDead, סדרת סאטירה על הפוליטיקה בוושינגטון. בנוסף, ישודרו גם העונות החדשות של סדרות להיט כגון ריי דונובן.
ההסכם הזה יוסיף גם סדרות של CBS, בהן Limitless המבוססת על סרטו של בראדלי קופר, My Crazy Ex-Girlfriend של זוכת גלובוס הזהב רייצ'ל בלום והפרויקט סטיבן ספילברג -American Gothic.
עם התגברות התחרות על לב הצופה הישראלי, כאשר לשוק הצטרפו ויצטרפו מתחרות חדשות כגון סלקום TV, וכניסתה של נטפליקס לשוק הישראלי (בנתיים עם תוכן שאינו מתורגם לעברית), החברות מגדילות את ההשקעה שלהן בתוכן קנוי, ובין היתר חותמות על הסכמים לשידור סדרות זמן קצר ואפילו בו בזמן (בעיקר בפרקי השקה) יחד עם שידור הסדרה בארה"ב.
- דיסני בעסקה הגדולה ביותר שלה ואחד הארגונים הבינל' הכי משפיעים יוצא לדרך
- ?סופרבול משעמם, ורייטינג נמוך: 98 מיליון צפו במשחק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי בארי צמברליין, נשיא חטיבת המכירות CBS Studios International, "ההסכם הזה ממשיך להדגים עד כמה נחשק וחשוב התוכן שלנו בשוק הבינ"ל. אנו שמחים לעבוד עם yes על מנת להביא לקהל הישראלי את היצע התוכניות החדש שלנו, החל מדרמות חדשות כמו BrainDead וטווין פיקס, ועד לסדרות קיימות וזוכות פרסים שלנו, כמו האישה הטובה וריי דונובן".
דנה שטרן, מנהלת מחלקת הערוצים, הרכש וה-VOD של yes, הוסיפה כי "הסכם זה יאפשר ללקוחותינו ליהנות מהיצע מרשים של סדרות דרמה חדשות ומשובחות, שיהיו זמינות גם ב-VOD שלנו. הסדרות המצוינות הללו יצטרפו לסדרות האיכות מבית HBO ולשאר הסדרות הטובות ביותר בעולם, המשודרות רק ב-yes".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
