סלקום מדהימה את שוק הסלולר: 2000 ש' ללקוח במתנה
סלקום הודיעה היום (א') על השקת פרויקט "אהבה מהסרטים", ותאפשר ללקוחותיה שיש להם חשבון או יתרה של מעל ל-50 שקל לחודש לקבל מדי יום חמישי, לאורך כל השנה כרטיס, כניסה חינם לכל אחד מ-119 אולמות הקולנוע של רשת גלובוס-גרופ בישראל, מאילת ועד קריית שמונה.
הפרויקט יכלול שני מסלולים - בראשון, לקוח יוכל להזמין מקום מראש, אך אים לא יממש את ההזמנה יאלץ לשלם על הכרטיס. בשני - תבוצע הזמנה על בסיס מקום פנוי.
בנוסף, משיקה סלקום בפורטל האינטרנט הסלולרי עולם תוכן בתחום הסרטים בו יופיע מידע על הסרטים, רשימת בתי הקולנוע וכתובותיהם, תקצירים על סרטים חדשים לצפייה במכשירי הדור השלישי, רינגטונים מסרטים פופולריים, אייקונים מסרטים פופולריים, חידוני טריוויה מעולם הקולנוע, משחקי java קולנועיים, אנציקלופדיית הקולנוע של Ynet, חדשות מהוליווד ועוד.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום, אמר היום במסיבת העיתונאים: "מחקרי שוק שערכנו גילו, כי יציאה לקולנוע היא סוג הבילוי המועדף על הצרכן הישראלי. סלקום נענית לאתגר שהציבו לה הלקוחות, והיא הופכת עבורם את יום חמישי ל-"Happy Day". חיבור עוצמתה של סלקום לפרוייקט בסדר גודל כזה, והעובדה שמדובר בפרויקט מתמשך ולא באירוע חד-פעמי, יכולה להביא לשינוי הרגלי הבילוי של הצרכן הישראלי".
דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום אמר, כי "מדובר באחת מהפעילויות הגדולות בהיקפן שנעשו על ידי חברה במשק, בפריסה כלל-ארצית ולמשך תקופה ארוכה. שווי ההטבה ללקוח יכול להגיע לכ-2,000 שקל בשנה. אנחנו מציעים ללקוחות חוויה כוללת, גם כניסה לקולנוע וגם עולם שלם של תכני קולנוע בטלפון הסלולרי".
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "ביציאה לקולנוע יש הכל: בילוי ישראלי, קירבה בין אנשים, ריגוש והפתעה. הפרוייקט משתלב במסגרת המיצוב המחודש של החברה, בו בחרה סלקום לפעול בזירה של "קשר בין אנשים". סלקום תציג במהלך השנה הקרובה פרוייקטים נוספים, שיביאו לידי ביטוי את עולם הערכים החדש של המותג סלקום, שהוא המותג הישראלי החזק ביותר".

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.