שכחתם את הארנק בתור לקופה בסופר? מעכשיו תוכלו לשלם דרך אפליקציית yellow
אפליקציית yellow מתרחבת. השימושים בה היו עד כה בעיקר בתוך קבוצת פז הגדולה - תדלוק בפז, טעינה חשמלית וקניות yellow כשבמקביל האפליקציה התרחבה לשימושים נוספים. כעת מדווחת הקבוצה כי לאפליקציית yellow יש בשורה חדשה שעשויה לעזור לכם לקנות בסופרים שונים ברחבי הארץ ועל הדרך לחסוך לכם גם זמן וגם כסף.
אפליקציית yellow, של רשת חנויות הנוחות של חברת הדלק והקמעונאות פז, היא אחת האפליקציות הפופולריות בישראל. האפליקציה קיימת כבר יותר מעשור ומרחיבה בהתמדה את היצע המוצרים והשירותים למשתמשיה ואת מגוון המבצעים וההטבות. עד כה הציעה האפליקציה למשתמשיה אפשרות לתדלק בתחנות פז, לטעון חשמלית את הרכב ולערוך קניות בחנויות yellow תוך קבלת קאשבק של עד 10% ישירות לארנק הדיגיטלי. מדובר בהנחה משמעותית שבעצם מתבטאת מיד בחשבון שלכם.
זו הסיבה שכמות המשתמשים באפליקציה הולכת ועולה כשבמקביל ההתרחבות הדיגיטלית והנגישות הדיגיטלית של הציבור מייצרות משתמשים נוספים. בעידן הדיגיטלי של היום, כשיותר ויותר פעולות ותשלומים נעשים דרך הסמארטפון, אפליקציית yellow היא סוג של ארנק שנמצא בתוך הסמארטפון. הייחוד של האפליקציה מעבר לאפשרות לשלם דרכה הוא המחירים הנוחים, המבצעים והקאשבק.
אפליקציית yellow – ככה תשלמו בסופרים ברחבי הארץ
האפשרות החדשה באפליקציית yellow עשויה להקל על חייהן של משפחות רבות וכל מי שזקוק לקניות גדולות: עשרות רבות של סופרמרקטים ברחבי הארץ מצטרפים גם הם לאפליקציה, כך שתשלום וצבירה על תדלוקים בתחנות פז ובקניות ב-yellow, יאפשרו מעתה תשלום באותם סופרים. משתמשי האפליקציה ימשיכו ליהנות מקאשבק של עד 10% על תדלוק, טעינה חשמלית בפז ועל קניות ב-yellow. זאת חדשה טובה למשתמשי האפליקציה ולכאלו שיצטרפו בהמשך. למעשה, ככל שיצטרפו יותר חנויות בהמשך כך היכולת שלכם לערוך קניות במרחב ומגוון גדול יותר של חנויות תלך ויגדל.
- פז: ההכנסות קטנו ב-16%, הרווח הנקי גדל ב-54%
- פז קפצה ב-6%: שפיר תקנה 10% מבית הזיקוק במקום 15%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קאשבק של עד 10% בתדלוק, טעינה וקניות ב-yellow
את הכסף שנצבר יוכלו הלקוחות לממש חזרה בקניות בסופר, בחנויות yellow, במשלוחי wolt וכן בקניות בסופר פארם. וזה לא הסוף: על ידי סימון הסניפים המועדפים על הלקוחות, האפליקציה תעדכן אותם ותציג להם מדי יום מבצעים מתחלפים ומשתלמים במגוון של סופרים, לרבות של בשר, ירקות ומוצרים רבים אחרים. בצורה כזאת יוכלו הלקוחות לקנות בדיוק את המוצרים הדרושים להם במחירים הטובים ביותר, מה שיאפשר להם גם להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולחסוך לא מעט כסף.
כל מה שצריך לעשות על מנת ליהנות ממגוון האפשרויות באפליקציה הוא להוריד אותה מחנות האפליקציות במכשיר שלכם או באמצעות הקישור כאן, ואז יש לבצע רישום של פרטים אישיים ולהזין את פרטי כרטיס האשראי בתוך האפליקציה.
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
אפליקציית יילו היא מהאפליקציות הפופולריות בישראל. היא מונה למעלה משני מיליון הורדות ומשמשת מאות אלפי ישראלים מדי חודש בתשלום על קניות ותדלוקים. האפליקציה מציעה גם צבירה על טעינה חשמלית לרכבים חשמליים בתחנות פז וכן הטבות מתחלפות, ביטוח רכב בקליק בשיתוף חברת הראל ואפילו פלייליסטים לרכב.
הכתבה מטעם פז-yellow
פטריק דרהי (יוטיוב)התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
העברת נכסים, להטוטים פיננסים, הסדר חוב, פשיטת רגל כלכלית וניצול של כספי אג"ח במיליארדים - דרהי שלא הכרתם
קבוצת אלטיס של פטריק דרהי בצרות - השווי הנכסי שלה מוערך בסכום שלילי. זה אומר שהנכסים שווים פחות מההתחייבויות. גירעון בהון הכלכלי, זו בעצם פשיטת רגל. אבל פשיטת רגל מתרחשת רק כשיש טריגר. כלומר, אם יש גירעון בהון, אבל החוב הוא לתשלום בעוד 3 שנים, אז לכאורה החברה יכולה לתפקד. יש לה עוד זמן להציל את עצמה.
זו סוגיה מורכבת והיא תלויה בחוקים בכל מדינה, אבל המצב הזה של גירעון בהון הכלכלי ויכולת לתפקד בזכות חובות לרוב מהציבור הוא כשל שוק שאנשי עסקים יכולים לנצל אותו לטובתם - הם נשארים בעמדת מפתח, הם גם מוכרים סיפור שאם הם לא יהיו החברה תקרוס כי הם מחזיקים בידע. במקרים רבים זה נכון והם באמ מנסים להציל את המצב במקביל לסוג של הסדר חוב. במקרים רבים אחרים הם מגיעים להסכמות עם קרנות גידור שמחזיקות בחוב שנסחר נמוך במטרה להשביח את הפעילות. יש מקרים שזה מצליח, יש מקרים שזה כישלון טוטאלי. אין הרבה מקרים שבתקופת "החסד" הזו, הבעלים זורק כסף.
הרי זה לא הכסף שלהם, זה הכסף של מחזיקי החוב, הם הנושים הראשונים של החברה. פטריק דרהי החזיק צעצוע בשם i24news - חברת חדשות שבשנתיים האחרונות גם הרחיבה מאוד את הפעילות בארץ בהשקעה של מאות מיליונים וכל זה על חשבון המשקיעים הצרפתים. דרהי רצה להיות טייקון תקשורת בארץ, אבל הוא פושט רגל בצרפת. זה לא מסתדר. אם אתה רוצה להשקיע כספים שסיכוי מאוד גבוה שהולכים לפח, תעשה את זה בכסף שלך, לא בכסף של מחזיקי אג"ח צרפתים. אם אתה רוצה תדמית נקייה בישראל כי אתה יהודי אוהב המדינה, תעשה זאת בכסף שלך - הצרפתים לא צריכים לשלם על זה.
אבל דרהי הצליח למשוך כמה שנים טובות, עד שהשבוע באופן פתאומי אלטיס החליטה לסגור-להעביר את הפעילות ההפסדית של i24news ולהישאר רק עם הפעילות באנגלית. דרהי אמר שהוא ייקח על עצמו את הפעילות בארץ, כשהפעילות תעבור תוכנית הבראה.
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איזו חוסר הגינות. כשזה לא הכסף שלך, אתה מתפרע בבזבוזים, העיקר שתהיה טייקון תקשורת. כאשר זה הכסף שלך, אתה עושה תוכנית הבראה ורה ארגון. אבל יש פה עוד שאלה - למה בכלל להעביר את הפעילות לדרהי. למה אלטיס לא עושה מכרז ומוכרת לכל המרבה במחיר, אפילו כמה מיליונים בודדים? דרהי בעצם לוקח את הערוץ אחרי השקעה של מאות מיליונים בחינם. זה תרגיל בריבוע - גם גרמת לחברה פושטת רגל בבעלותך שיש לה כסף של אחרים (חובות ואג"ח) להשקיע כספים במקום שטוב לך ולא לחברה, וגם אחר כך קיבלת את זה כנראה באפס. כך לפחות על פי הידוע מהדיווחים.
מותגי השנה - 2025מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025
שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?
כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה.
זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג
השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.
אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:
לאומי
השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.
2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.
- "נראה שיפור בדירוג האשראי ב-2026": הנתונים שמפתיעים את השווקים
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.
