פז yellow
צילום: פז

שכחתם את הארנק בתור לקופה בסופר? מעכשיו תוכלו לשלם דרך אפליקציית yellow

האפליקציה הפופולרית של רשת חנויות הנוחות של פז, מצרפת כעת עשרות סופרמרקטים ברחבי הארץ שיאפשרו לשלם באמצעותה וליהנות מקאשבק של עד 10% על כל סל הקניות ישירות לארנק הדיגיטלי
נושאים בכתבה פז yellow

אפליקציית yellow מתרחבת. השימושים בה היו עד כה בעיקר בתוך קבוצת פז הגדולה - תדלוק בפז, טעינה חשמלית וקניות yellow כשבמקביל האפליקציה התרחבה לשימושים נוספים. כעת מדווחת הקבוצה כי לאפליקציית yellow יש בשורה חדשה שעשויה לעזור לכם לקנות בסופרים שונים ברחבי הארץ ועל הדרך לחסוך לכם גם זמן וגם כסף.

אפליקציית yellow, של רשת חנויות הנוחות של חברת הדלק והקמעונאות פז, היא אחת האפליקציות הפופולריות בישראל. האפליקציה קיימת כבר יותר מעשור ומרחיבה בהתמדה את היצע המוצרים והשירותים למשתמשיה ואת מגוון המבצעים וההטבות. עד כה הציעה האפליקציה למשתמשיה אפשרות לתדלק בתחנות פז, לטעון חשמלית את הרכב ולערוך קניות בחנויות yellow תוך קבלת קאשבק של עד 10% ישירות לארנק הדיגיטלי. מדובר בהנחה משמעותית שבעצם מתבטאת מיד בחשבון שלכם.

זו הסיבה שכמות המשתמשים באפליקציה הולכת ועולה כשבמקביל ההתרחבות הדיגיטלית והנגישות הדיגיטלית של הציבור מייצרות משתמשים נוספים. בעידן הדיגיטלי של היום, כשיותר ויותר פעולות ותשלומים נעשים דרך הסמארטפון, אפליקציית yellow היא סוג של ארנק שנמצא בתוך הסמארטפון. הייחוד של האפליקציה מעבר לאפשרות לשלם דרכה הוא המחירים הנוחים, המבצעים והקאשבק.

 

אפליקציית yellow – ככה תשלמו בסופרים ברחבי הארץ

האפשרות החדשה באפליקציית yellow עשויה להקל על חייהן של משפחות רבות וכל מי שזקוק לקניות גדולות: עשרות רבות של סופרמרקטים ברחבי הארץ מצטרפים גם הם לאפליקציה, כך שתשלום וצבירה על תדלוקים בתחנות פז ובקניות ב-yellow, יאפשרו מעתה תשלום באותם סופרים. משתמשי האפליקציה ימשיכו ליהנות מקאשבק של עד 10% על תדלוק, טעינה חשמלית בפז ועל קניות ב-yellow. זאת חדשה טובה למשתמשי האפליקציה ולכאלו שיצטרפו בהמשך. למעשה, ככל שיצטרפו יותר חנויות בהמשך כך היכולת שלכם לערוך קניות במרחב ומגוון גדול יותר של חנויות תלך ויגדל.

 

קאשבק של עד 10% בתדלוק, טעינה וקניות ב-yellow

את הכסף שנצבר יוכלו הלקוחות לממש חזרה בקניות בסופר, בחנויות yellow, במשלוחי wolt וכן בקניות בסופר פארם. וזה לא הסוף: על ידי סימון הסניפים המועדפים על הלקוחות, האפליקציה תעדכן אותם ותציג להם מדי יום מבצעים מתחלפים ומשתלמים במגוון של סופרים, לרבות של בשר, ירקות ומוצרים רבים אחרים. בצורה כזאת יוכלו הלקוחות לקנות בדיוק את המוצרים הדרושים להם במחירים הטובים ביותר, מה שיאפשר להם גם להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולחסוך לא מעט כסף.

כל מה שצריך לעשות על מנת ליהנות ממגוון האפשרויות באפליקציה הוא להוריד אותה מחנות האפליקציות במכשיר שלכם או באמצעות הקישור כאן, ואז יש לבצע רישום של פרטים אישיים ולהזין את פרטי כרטיס האשראי בתוך האפליקציה.

קיראו עוד ב"בארץ"

אפליקציית יילו היא מהאפליקציות הפופולריות בישראל. היא מונה למעלה משני מיליון הורדות ומשמשת מאות אלפי ישראלים מדי חודש בתשלום על קניות ותדלוקים. האפליקציה מציעה גם צבירה על טעינה חשמלית לרכבים חשמליים בתחנות פז וכן הטבות מתחלפות, ביטוח רכב בקליק בשיתוף חברת הראל ואפילו פלייליסטים לרכב.

הכתבה מטעם פז-yellow

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי גליקמן מנכל צים
צילום: שלומי יוסף

חברות ספנות זרות מתעניינות בצים - אבל הסיכוי לעסקה נמוך מאוד

המנכ"ל, אלי גליקמן מנסה לרכוש את השליטה בחברה יחד עם רמי אונגר אבל הדירקטוריון מנסה לקבל הצעות גם מגופים אחרים

מנדי הניג |
נושאים בכתבה צים אלי גליקמן

צים ZIM Integrated Shipping Services 2.67%  , חברת הספנות הוותיקה של ישראל על המדף.  המנכ"ל, אלי גליקמן מנסה לרכוש את השליטה בחברה יחד עם רמי אונגר שפועל בתחום הרכב, נדל"ן וספנות. אבל הדירקטוריון גם בשל לחץ מבעלי מניות מצהיר כי הוא מנסה לקבל הצעות מגופים אחרים. התקבלו הצעות - כך הודיעה צים בשבוע שעבר, גם מגופים אסטרטגיים.   

ענקיות ספנות בינלאומיות הביעו עניין ברכישת החברה, אבל ההערכה היא שהסיכוי שהמהלך יתממש נמוך מאוד. הסיבה פשוטה - צים נחשבת לנכס לאומי וביטחוני מהמעלה הראשונה, והמדינה צפויה להפעיל את כל הכלים שברשותה כדי למנוע מכירה לגורמים זרים. היא יכולה להטיל ווטו על המכירה. 

היסטורית, צים הוקמה מתוך צורך אסטרטגי,  להבטיח לישראל עצמאות ימית וסחר בטוח. עד היום, היא נתפסת כעורק חיים לאומי, במיוחד בשעת חירום. מלחמות, מגפות, משברים, כשחברות זרות הפסיקו לפעול, צים נשארה היחידה שהמשיכה להביא לישראל מזון, ציוד חיוני ותחמושת.

כמו אל על, גם צים נהנית ממעמד מיוחד לטוב ולרע, שמאפשר למדינה להטיל וטו על מהלכים אסטרטגיים באמצעות מניית זהב או רגולציה מחמירה. באל על, למשל, הוכנס בעל שליטה - משפחת רוזנברג, תחת תנאים מחייבים שהגדירו את אל על כחברת הדגל הלאומית בתעופה. בצים הסיפור יהיה דומה. מדובר בחברה הלאומית בתחום הספנות, והשליטה בה לא תעבור לידיים שעלולות שלא לשרת את האינטרסים של ישראל בשעת הצורך. צריך לזכור ש-98% מהסחר עם העולם נעשה דרך הים. 

לפי הידוע, חברות ענק הביעו עניין בצים, לרבות הפג לויד הגרמנית, ומארסק הדנית.  בהפג לויד מחזיקים גורמים מקטאר וסעודיה.

יואב תורג'מן מנכ"ל רפאל, צילום: דוברות רפאליואב תורג'מן מנכ"ל רפאל, צילום: דוברות רפאל
ראיון

מנכ"ל רפאל: "גרמניה היא ידידה מאוד קרובה של ישראל ויש שיח מאוד אינטימי בין מערכת הביטחון הישראלית לגרמנית"

יואב תורג'מן, מנכ"ל החברה על כיפת ברזל -"הצלנו רבבות אזרחים", על מכירת כיפת ברזל בעולם - "רק לידידות הקרובות ביותר, המדינה נזהרת במתן רישיונות ייצוא", על הצמיחה העתידית, הנפקה ומכירות לגרמניה וסעודיה

רן קידר |

התוצאות של רפאל לרבעון השלישי טובות - מנכ"ל רפאל: "מערכות הלייזר ייכנסו באופן סופי בסוף דצמבר", התוצאות של רבעון רביעי שעונתית הוא חזק מאוד יהיו טובות עוד יותר. הצבר בשיא של כל הזמנים. זה זמן להנפיק, אבל יואב תורג'מן, מנכ"ל רפאל שמכוון להנפקה, יודע שיש תור  - רק אחרי שהתעשייה האווירית תונפק (אם תונפק) יהיה אפשר לדבר על רפאל. ברפאל יש רגישות גודלה יותר בשל קשר סימביוזי חזק מאוד עם מערכת המו"פ של משרד הביטחון (מפא"ת). לכל חברות התעשייה הביטחונית יש קשר הדוק עם משרד הביטחון והצבא, ברפאל מסיבות היסטוריות וכי היא נחשבת ל"מעבדת מו"פ" של הצבא, זה אפילו משמעותי יותר.

ועדיין, תורג'מן סבור שהנפקה מאוד חשובה ונחוצה, ובכלל, בין השורות, אפשר לשמוע ממנו קולות שמדברים דווקא על החסמים שנובעים מהקשר ההדוק למשרד הביטחון. הוא לא מתלונן, הוא כמובן יודע שההצלחה הגדולה של המערכות היא תולדה של שיתוף פעולה הדוק עם משהב"ט והצבא, אבל כיפת ברזל שהיא מערכת מאוד מוצלחת כמעט ולא נמכרת החוצה. "רק לידידות הטובות ביותר שלנו", אומר תורג'מן ומכוון לארה"ב. 

ההצלחה מוכחת, פתרון שהציל אלפים רבים של חיים. למה לא לנצל את הביקושים ולמכור הרבה?

"רבבות אנשים. אנחנו מעריכים שהפעלת כיפת ברזל במלחמה הצילה רבבות אנשים. הקמנו עכשיו מפעל יחד עם ריית'און, שותף אמריקאי שלנו לייצור כיפות ברזל למארינס. כיפת ברזל היא עוגן מאוד משמעותי ביכולת ההגנה של מדינת ישראל וככזה המדינה נזהרת במתן רישיונות של שיווק לייצוא. זה ברור ונכון, אבל, זה אומר שלא מיצינו כלל את הפוטנציאל של מכירות המערכת".

נורמליזציה עם סעודיה, אם תהיה ובהמשך להצטיידות שלהם במטוסי קרב מארה"ב - ה-F-35, עשויה להגדיר אותה כידידה. הם צריכים את כיפת ברזל מול האיומים מסביב. תמכרו להם מערכות כיפת ברזל?

 "אני מניח שהיא תרצה הרבה מאוד מערכות של כיפת ברזל. כל העולם ראה את היכולות שלנו במלחמה, ראה את היכולות ב'עם כלביא'. כולם מבינים את העליונות האווירית, את יכולות המודיעין ומערכות ההגנה של ישראל. הביקושים למערכות שלנו מאוד גדולים".

ועדיין, יש עלייה בצבר, אבל איך זה שכיפת ברזל לא נמכרת לידידות שלנו בעשרות רבות של מיליארדים?

"אישורי הייצוא לא פשוטים. אנחנו מוכרים לידידות קרובות, ולא ממצים את פוטנציאל השוק".

גרמניה היא לא ידידה קרובה?

"גרמניה היא ידידה מאוד קרובה של ישראל ויש שיח מאוד אינטימי בין מערכת הביטחון הישראלית לגרמנית וגרמניה זוכה לעדיפות גבוהה".