שכחתם את הארנק בתור לקופה בסופר? מעכשיו תוכלו לשלם דרך אפליקציית yellow
אפליקציית yellow מתרחבת. השימושים בה היו עד כה בעיקר בתוך קבוצת פז הגדולה - תדלוק בפז, טעינה חשמלית וקניות yellow כשבמקביל האפליקציה התרחבה לשימושים נוספים. כעת מדווחת הקבוצה כי לאפליקציית yellow יש בשורה חדשה שעשויה לעזור לכם לקנות בסופרים שונים ברחבי הארץ ועל הדרך לחסוך לכם גם זמן וגם כסף.
אפליקציית yellow, של רשת חנויות הנוחות של חברת הדלק והקמעונאות פז, היא אחת האפליקציות הפופולריות בישראל. האפליקציה קיימת כבר יותר מעשור ומרחיבה בהתמדה את היצע המוצרים והשירותים למשתמשיה ואת מגוון המבצעים וההטבות. עד כה הציעה האפליקציה למשתמשיה אפשרות לתדלק בתחנות פז, לטעון חשמלית את הרכב ולערוך קניות בחנויות yellow תוך קבלת קאשבק של עד 10% ישירות לארנק הדיגיטלי. מדובר בהנחה משמעותית שבעצם מתבטאת מיד בחשבון שלכם.
זו הסיבה שכמות המשתמשים באפליקציה הולכת ועולה כשבמקביל ההתרחבות הדיגיטלית והנגישות הדיגיטלית של הציבור מייצרות משתמשים נוספים. בעידן הדיגיטלי של היום, כשיותר ויותר פעולות ותשלומים נעשים דרך הסמארטפון, אפליקציית yellow היא סוג של ארנק שנמצא בתוך הסמארטפון. הייחוד של האפליקציה מעבר לאפשרות לשלם דרכה הוא המחירים הנוחים, המבצעים והקאשבק.
אפליקציית yellow – ככה תשלמו בסופרים ברחבי הארץ
האפשרות החדשה באפליקציית yellow עשויה להקל על חייהן של משפחות רבות וכל מי שזקוק לקניות גדולות: עשרות רבות של סופרמרקטים ברחבי הארץ מצטרפים גם הם לאפליקציה, כך שתשלום וצבירה על תדלוקים בתחנות פז ובקניות ב-yellow, יאפשרו מעתה תשלום באותם סופרים. משתמשי האפליקציה ימשיכו ליהנות מקאשבק של עד 10% על תדלוק, טעינה חשמלית בפז ועל קניות ב-yellow. זאת חדשה טובה למשתמשי האפליקציה ולכאלו שיצטרפו בהמשך. למעשה, ככל שיצטרפו יותר חנויות בהמשך כך היכולת שלכם לערוך קניות במרחב ומגוון גדול יותר של חנויות תלך ויגדל.
- פז: ההכנסות קטנו ב-16%, הרווח הנקי גדל ב-54%
- פז קפצה ב-6%: שפיר תקנה 10% מבית הזיקוק במקום 15%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קאשבק של עד 10% בתדלוק, טעינה וקניות ב-yellow
את הכסף שנצבר יוכלו הלקוחות לממש חזרה בקניות בסופר, בחנויות yellow, במשלוחי wolt וכן בקניות בסופר פארם. וזה לא הסוף: על ידי סימון הסניפים המועדפים על הלקוחות, האפליקציה תעדכן אותם ותציג להם מדי יום מבצעים מתחלפים ומשתלמים במגוון של סופרים, לרבות של בשר, ירקות ומוצרים רבים אחרים. בצורה כזאת יוכלו הלקוחות לקנות בדיוק את המוצרים הדרושים להם במחירים הטובים ביותר, מה שיאפשר להם גם להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולחסוך לא מעט כסף.
כל מה שצריך לעשות על מנת ליהנות ממגוון האפשרויות באפליקציה הוא להוריד אותה מחנות האפליקציות במכשיר שלכם או באמצעות הקישור כאן, ואז יש לבצע רישום של פרטים אישיים ולהזין את פרטי כרטיס האשראי בתוך האפליקציה.
- הבובות הפופולריות מסוכנות לילדים: משרד הכלכלה מזהיר משימוש בבובות LABUBU
- ביטוח לאומי דיגיטלי: לנצח את הבירוקרטיה מהספה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- העלימו רווחי קריפטו בעשרות מיליונים - כך חוקרי רשות המסים...
אפליקציית יילו היא מהאפליקציות הפופולריות בישראל. היא מונה למעלה משני מיליון הורדות ומשמשת מאות אלפי ישראלים מדי חודש בתשלום על קניות ותדלוקים. האפליקציה מציעה גם צבירה על טעינה חשמלית לרכבים חשמליים בתחנות פז וכן הטבות מתחלפות, ביטוח רכב בקליק בשיתוף חברת הראל ואפילו פלייליסטים לרכב.
הכתבה מטעם פז-yellow
משקיע סוחר בקריפטו (רשתות)העלימו רווחי קריפטו בעשרות מיליונים - כך חוקרי רשות המסים תפסו אותם
תושב חולון, תושב באר שבע ותושב נצרת נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים
במסגרת מבצע חקירות כלל ארצי: תושב נצרת, תושב באר שבע ותושב חולון נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים. לא ברור איך אנשים חושבים שרשות המס לא תעלה עליהם. בסוף יש עקבות דיגיטליות ועקבות בכלל ששמים את כל המעלימים בסיכון גדול. השיטה הבסיסית היא מודיעין מהשטח והלשנות. השיטה השנייה היא מעקב דיגיטלי. רשות המסים מתקדמת טכנולוגית וחוקרים שלה יכולים לעלות על כתובות IP מישראל שמשתתפים ונמצאים בפלטפורמות דיגיטליות.
החוקרים גם נמצאים בפורומים, ברשתות ומזהים גורמים חשודים ואז מרחיבים את החקירה גם במישורים נוספים. חוץ מזה, בסוף אנשים רוצים להשתמש בכסף שהרוויחו. זה מחלחל לחשבון הבנק, זה נמשך דרך כרטיסי אשראי, יש סימנים.
יש עוד הרבה דרכי פעולה, כשהיום מדווחת רשות המסים כי במסגרת החקירה התגלה כי לחשוד ששמו איגור שרגורודסקי, תושב חולון, שנחקר על ידי פקיד שומה חקירות מרכז יש דירות ונכסים שלא מוסברים דרך השכר השוטף שלו. מחומר החקירה עולה חשד כי לפיו הוא פעל בזירות מסחר למטבעות וירטואליים בחו"ל בהיקפים גבוהים בשנים 2020 - 2024 ולא דיווח לרשויות המס. כמו כן עולה חשד כי הוא לא דיווח על הכנסות שהיו לו מחברות בחו"ל ובסך הכל התחמק מדיווח על הכנסות בסך עשרות מיליוני שקלים.
שרגורודסקי שגר בחולון מחזיק מספר דירות בבעלותו, ששוויין עולה פי כמה וכמה על פוטנציאל הנכסים שלו בהינתן הכנסותיו המדוחות. נבדק חשד לעבירות על חוק איסור הלבנת הון, בכך שרשם נכס שבו עשה שימוש בעלים על שם אדם אחר. הוא חשוד שהרוויח עשרות מיליונים בקריפטו בלי לדווח לרשות המס.
- טלפון של חשוד יישאר בידי החוקרים לעוד 180 יום
- החשד: העלמת הכנסות משיפוצים ובנייה בסכום של כ-1.5 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה
עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר
מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר
האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום
החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.
סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם
בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות
שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים
נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים. ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות
אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי
שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת
פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.
