חברת iSOCIA משיקה את פלטפורמת D-KIT של חברת יוניסל בסרביה
עם ניסיון אדיר בשוק המקומי בתחום ניהול המוניטין החברתי, משיקה iSOCIA בסרביה חבילת שירותים דיגיטאליים המציעה פתרונות יעילים למיצוב עסקים קטנים ובינוניים (SMB's), כמו גם לפרסום באינטרנט, ברשתות חברתיות ובפלטפורמות הטלפונים הניידים.
D-KIT הושקה בישראל ע"י חברת יוניסל לפני חצי שנה ומאז משתמשים בשירותיה מאות עסקים ישראלים בהצלחה רבה. ביום חמישי 7.6, בפעם הראשונה, D-kit הוצגה לציבור הסרבי
בהתחשב בכך שהאינטרנט, הרשתות החברתיות ופלטפורמות הטלפונים הניידים, הוכיחו את עצמם כערוצי תקשורת בעלי השפעה רבה המחברים את המותג לקהילה שלו וללקוחות פוטנציאלים. D-Kit משדרגת את אותו ערוץ תקשורת צעד קדימה. D-kit תספק הזדמנויות ממשיות לעסקים קטנים עד בינוניים, תמנף ותשפר את הניראות שלהם ותאפשר פעילות עסקית יעילה יותר, במיוחד בשווקים מתפתחים כגון, סרביה ומזרח אירופה.
קובי גמליאל, מייסד ומנכ"ל iSOCIA, המתמחה בניהול מוניטין חברתי, ומספקת את שירותיה למותגים והמפרסמים הגדולים בישראל; "בחרנו בפלטפורמת D-kit של חברת יוניסל, אשר זכתה להצלחה רבה בישראל ומהיום היא למעשה חבילת מוצרים בינלאומית. בשנים האחרונות השירותים הללו הן חלק בלתי נפרד מהשירות המקומי שלנו וחברות רבות כבר שיפרו במידה ניכרת את תוצאותיהן העסקיות וכבשו פלחי שוק חדשים דרך ערוצי תקשורת מודרניים, לאחר שהכירו והפכו את עצמן למזוהות יותר בקרב משתמשי הרשתות החברתיות ופלטפורמות הטלפונים הניידים. זאת המציאות הגלובאלית שלנו, אימוץ ויישום מהיר של טכנולוגיות חדשות. אם אתה לא מצליח לשמור על קצב אחיד עם העולם, העולם מתקדם בלעדיך".
גמליאל, בעל תואר שני בתקשורת פוליטית, חוקר את עתידה של הסוציולוגיה הדיגיטלית, וב-2009 הקים את iSOCIA לאחר שעבד עם חברות סטארט אפ רבות. "מצאנו שותף מקומי מושלם שיכול להרחיב את השירותים והטכנולוגיה שלנו לכל איזור הבלקן. השהייה בסרביה גרמה לי להבין כמה פוטנציאל השירותים והטכנולוגיה ענק ומתפתח, אני שמח שהשותפים שלנו הם צוות צעיר, אנרגטי עם רצון עז ללמוד ולהיות המוביל בשוק. היום, בעולם הפרסום, המשחק השתנה, כמות היא כבר לא שם המשחק, ולמרות שחלקכם משיגים גם איכות, זה עדיין לא מספיק. חייבים לראות החזר על ההשקעה. D-kit יכולה לתת החזר חיובי על ההשקעה לשוק המקומי באמצעות שירותים נגישים ומשתלמים כלכלית לכל מותג וארגון, שכן ידוע שהתמורה תגיע בצורת מוניטין, מכירות ומודעות".
איל לרנר, סמנכ"ל מכירות ותפעול בחברת יוניסל: "לאחר חודשי פיתוח ויישום פעילות D-KIT בארץ בחרנו בחברת iSOCIA לפתח את הפעילות גם מחוץ לישראל. אני בטוח שההצלחה בישראל מהווה תשתית מצויינת לעסקים דומים גם בחו"ל".
אנדריאנה טומיצ', מנהלת בכירה ב-Real Time Group, חברה סרבית עם שותפות עסקית גם בקרואטיה ומונטנגרו, שולטת בשוק ניטור המדיה המקומי ברזומה עשיר של כ 250 לקוחות. לחברה יש שירותי ניטור רבים בניהם מדיה מסורתית ודיגיטאלית ומעל ל 100 עובדים: "זוהי קפיצה חשובה קדימה והזדמנות פז עבור העסקים המקומיים למנף את עסקיהם. D-kit תאפשר למותגים המקומיים לתקשר באמצעות פלטפורמות של טלפונים ניידים, לשלוט בנוכחות המותג ברשת, למדוד את פלטפורמות הפרסום השונות ולנהל רשימות תפוצה. כמו כן, תפתח דלת עוצמתית למותגים בהעברת מסרים לכל טלפון נייד באזור. כל אלו יעזרו להגביר את הקצב ולהיות מעודכנים בשיטות השיווק והפרסום הגלובאליות בדומה למדינות מערביות".