לאחר שנתיים וחצי: אושרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד נטוויז'ן בנושא הטעיית צרכנים
בתביעה, אשר היקפה הכולל מוערך ב-818 מיליון שקל נטען כי חברת האינטרנט הטעתה צרכנים באשר לדקות בונוס אשר נכללו בכרטיסי חיוג בינלאומיים
כמעט שנתיים וחצי אחרי שהוגשו שלוש בקשות לתביעות ייצוגית כנגד נטוויז'ן בית המשפט אישר אתמול את התביעות (אשר בינתיים מוזגו לתביעה אחת) כתביעה ייצוגית.
במסגרת התביעה, שהיקפה הכולל מוערך על ידי התובעים ב-818 מיליון שקל נטען כי נטוויז'ן הטעתה צרכנים באשר לדקות בונוס אשר נכללו בכרטיסי חיוג בינלאומיים. עוד נטען בתביעה כי נטוויז'ן הפחיתה את זמן השיחה בכרטיסי החיוג בגין המתנה ללא מענה וניתוקי שיחות.
בחברת נטוויז'ן הודיעו כי הם לומדים את ההחלטה, בוחנים את משמעויותיה ושוקלים את צעדיהם בהמשך התהליך.
מרבית הבקשות לתביעות ייצוגיות המוגשות כנגד חברות התקשורת השונות מסתיימות בדחיית הבקשה ומעטות מצליחות לקבל את אישור בית המשפט לתביעה ייצוגית. עם זאת, כפי שקורה במרבית המקרים כדוגמת אלו, הצדדים מגיעים לפשרה.