הרשות השנייה לשופרסל: "הכסף שלך קונה יותר" אבל לא ב-2009
פניית הריבוע הכחול לרשות השנייה כנגד המתחרה בטענה כי הסלוגן של 'שופרסל דיל' תקף רק לשנת 2008 נענתה בחיוב
התחרות בין הריבוע הכחול לשופרסל לא מתחילה ונגמרת בתוך הסניפים בלבד, אלא זולגת גם לפרסומות ולסלוגנים. הרשות השנייה הורתה לרשת 'שופרסל דיל' להסיר מהסלוגן הפרסומי שלה "הכסף שלך קונה יותר" את המילים "גם ב-2009".
בדיקת הרשות השנייה מגיעה לאחר פנייתם של המתחרים הישירים - הריבוע הכחול לרשות ותלונתם על כך שתקפות המסר הפרסומי נכונה רק לשנת 2008 ועל כן אסור ל'שופרסל דיל' לייחסו גם ל-2009 מחשש להטעיית צרכנים.
רשת הריבוע הכחול הגישה את תלונתה לאגף הפרסומות של הרשות עם השקתה של תת הרשת החדשה הזולה 'מגה בול' הפועלת במודל ה-'הארד דיסקאונט' וטוענת לסל המחירים הזול ביותר בארץ, פחות מזה של שופרסל דיל.