באומן בר ריבנאי מקימה חברה חדשה - BBR INTERNATIONAL לפעילות הקבוצה בחו"ל
קבוצת באומן בר ריבנאי מודיעה על הקמת חברה חדשה: BBR INTERNATIONAL. למנכ"ל החברה החדשה ימונה אבשה שילין שימשיך לכהן כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויהפוך לשותף בקבוצה.
כחלק מהקמת החברה החדשה חתמה ב.ב.ר אינטרנשיונל בשבוע האחרון הסכם לשיתוף פעולה עם חברת IMM הרוסית המתמחה בפתרונות פירסומיים בנקודות מכירה. IMM פועלת בשוק הרוסי כבר למעלה מעשרים שנה ומטפלת בשורה ארוכה של חברות ענק במגוון רחב של קטגוריות כגון: תקשורת, מזון, קמעונאות, שירותים רפואיים, שירותים פיננסיים ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה הוקם בימים אלו במוסקבה משרד משותף לשתי החברות, שירכז את הטיפול בכל הלקוחות הקיימים של שני השותפים ברוסיה.
אבשה שילין "לאחר כמעט שנתיים של פעילות בחו"ל, ועם הרחבת העבודה של הקבוצה בחו"ל, החלטנו למסד את הפעילות כחברה נפרדת שתנוהל כחברה עצמאית משאר עסקי הפרסום של הקבוצה בישראל. בנוסף לתפקידי כמשנה מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אני שמח כשותף בקבוצה, לקחת על עצמי גם את המשימה המרתקת של ניהול ופיתוח עסקי הקבוצה מחוץ לגבולות ישראל".
עוד משילין, "בשנתיים האחרונות ניהלנו את הלקוחות בחו"ל כקבוצת לקוחות במשרד. יחד עם זיו לינוונד, ראש קבוצת הלקוחות הבינלאומיים במשרד, הבנו מהם היתרונות היחסיים הרבים שיש לנו מול השווקים במזרח אירופה והשתמשנו בהם בהצלחה רבה להגדלת ופיתוח הפעילות. ההחלטה לפתח חברה עצמאית נובעת מהגידול בעבודה והצורך להעניק ללקוחות הבינלאומיים שירות מופרד במדינות השונות בהם אנו פועלים".

מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר
משה בן זקן מדבר על השיח מול האוצר, על התחב״צ, על רכבת מהירה לחיפה ועל זה שחייבים להשקיע בתשתיות אפילו אם הרובוטקסי בדרך לפה כי ״גם טסלות יכולות להיתקע בפקקים״; הוא משוכנע שישראל בדרך למהפכה תחבורתית אבל מזהיר שלא יקרה
כלום בלי תקציבים, ביצוע והרבה מרפקים
משרד התחבורה טוען שהוא סוף סוף "שם גז". בועידת התשתיות של ביזפורטל, מנכ"ל המשרד משה בן זקן נשמע אופטימי, אבל לא מתכחש למציאות הקשה שפוגשת את כולנו כל בוקר על הכביש. לדבריו, תקציבי עתק כבר ממומשים בשטח, פרויקטים של רכבות מהירות מתקדמים, וגם על מהפכת התחבורה האוטונומית הוא אומר "אנחנו שם".
בראיון על הבמה, בן זקן מדבר בגובה העיניים, הוא לא חושש להשתמש בביטויים כמו "צריך להיות ערס מול האוצר" כדי להזרים תקציבים, מצהיר על התנגדות לאגרת גודש "לפני שתהיה אלטרנטיבה אמיתית", ומסמן מטרות: הקלה בעומסים, מאבק בתאונות, קישוריות לפריפריה וקידום תחבורה ציבורית גם בתקצוב וגם בשירות.
אבל לא רק רכבות כבדות על הפרק גם רכבים ללא נהג. בן זקן מגלה שמשרד התחבורה כבר בשיח מתקדם עם טסלה, כדי לאפשר לישראלים להפעיל את הרכב האוטונומי שלהם כשאטל פרטי. "מי שיש לו טסלה יוכל להגדיר בתוכנה שהרכב יצא לעבוד כשאתה לא נוהג בו", הוא אומר. ומה עם Uber? גם בדרך פה. בן-זקן אומר שהם חידשו את הקשרים מול החברה והם מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר את ההפעלה בישראל בלי לפגוע בנהגי המוניות.
לצפיה בועידה -
- משרד התחבורה מגביר היערכות לרעידת אדמה הרסנית
- מהומה בועדת הכלכלה: "מחירי התחבורה הציבורית יעלו ב-18% בשנת 2024"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועידת התשתיות של ביזפורטל שיחה עם משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה
איך הגעת לכאן היום? המשתתפים בפאנלים האחרים נסעו אפילו יותר משלוש שעות כדי להגיע בזמן לועידה
האמת שהגעתי מפגישה כאן בסמוך, הייתי כבר במרכז.
לא נתקעת בפקקים?