באומן בר ריבנאי מקימה חברה חדשה - BBR INTERNATIONAL לפעילות הקבוצה בחו"ל

למנכ"ל החברה החדשה ימונה אבשה שילין; בנוסף חוברת הקבוצה לחברת IMM הרוסית
משה בנימין |

קבוצת באומן בר ריבנאי מודיעה על הקמת חברה חדשה: BBR INTERNATIONAL. למנכ"ל החברה החדשה ימונה אבשה שילין שימשיך לכהן כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויהפוך לשותף בקבוצה.

כחלק מהקמת החברה החדשה חתמה ב.ב.ר אינטרנשיונל בשבוע האחרון הסכם לשיתוף פעולה עם חברת IMM הרוסית המתמחה בפתרונות פירסומיים בנקודות מכירה. IMM פועלת בשוק הרוסי כבר למעלה מעשרים שנה ומטפלת בשורה ארוכה של חברות ענק במגוון רחב של קטגוריות כגון: תקשורת, מזון, קמעונאות, שירותים רפואיים, שירותים פיננסיים ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה הוקם בימים אלו במוסקבה משרד משותף לשתי החברות, שירכז את הטיפול בכל הלקוחות הקיימים של שני השותפים ברוסיה.

אבשה שילין "לאחר כמעט שנתיים של פעילות בחו"ל, ועם הרחבת העבודה של הקבוצה בחו"ל, החלטנו למסד את הפעילות כחברה נפרדת שתנוהל כחברה עצמאית משאר עסקי הפרסום של הקבוצה בישראל. בנוסף לתפקידי כמשנה מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אני שמח כשותף בקבוצה, לקחת על עצמי גם את המשימה המרתקת של ניהול ופיתוח עסקי הקבוצה מחוץ לגבולות ישראל".

עוד משילין, "בשנתיים האחרונות ניהלנו את הלקוחות בחו"ל כקבוצת לקוחות במשרד. יחד עם זיו לינוונד, ראש קבוצת הלקוחות הבינלאומיים במשרד, הבנו מהם היתרונות היחסיים הרבים שיש לנו מול השווקים במזרח אירופה והשתמשנו בהם בהצלחה רבה להגדלת ופיתוח הפעילות. ההחלטה לפתח חברה עצמאית נובעת מהגידול בעבודה והצורך להעניק ללקוחות הבינלאומיים שירות מופרד במדינות השונות בהם אנו פועלים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד