באומן בר ריבנאי מקימה חברה חדשה - BBR INTERNATIONAL לפעילות הקבוצה בחו"ל

למנכ"ל החברה החדשה ימונה אבשה שילין; בנוסף חוברת הקבוצה לחברת IMM הרוסית
משה בנימין |

קבוצת באומן בר ריבנאי מודיעה על הקמת חברה חדשה: BBR INTERNATIONAL. למנכ"ל החברה החדשה ימונה אבשה שילין שימשיך לכהן כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויהפוך לשותף בקבוצה.

כחלק מהקמת החברה החדשה חתמה ב.ב.ר אינטרנשיונל בשבוע האחרון הסכם לשיתוף פעולה עם חברת IMM הרוסית המתמחה בפתרונות פירסומיים בנקודות מכירה. IMM פועלת בשוק הרוסי כבר למעלה מעשרים שנה ומטפלת בשורה ארוכה של חברות ענק במגוון רחב של קטגוריות כגון: תקשורת, מזון, קמעונאות, שירותים רפואיים, שירותים פיננסיים ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה הוקם בימים אלו במוסקבה משרד משותף לשתי החברות, שירכז את הטיפול בכל הלקוחות הקיימים של שני השותפים ברוסיה.

אבשה שילין "לאחר כמעט שנתיים של פעילות בחו"ל, ועם הרחבת העבודה של הקבוצה בחו"ל, החלטנו למסד את הפעילות כחברה נפרדת שתנוהל כחברה עצמאית משאר עסקי הפרסום של הקבוצה בישראל. בנוסף לתפקידי כמשנה מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אני שמח כשותף בקבוצה, לקחת על עצמי גם את המשימה המרתקת של ניהול ופיתוח עסקי הקבוצה מחוץ לגבולות ישראל".

עוד משילין, "בשנתיים האחרונות ניהלנו את הלקוחות בחו"ל כקבוצת לקוחות במשרד. יחד עם זיו לינוונד, ראש קבוצת הלקוחות הבינלאומיים במשרד, הבנו מהם היתרונות היחסיים הרבים שיש לנו מול השווקים במזרח אירופה והשתמשנו בהם בהצלחה רבה להגדלת ופיתוח הפעילות. ההחלטה לפתח חברה עצמאית נובעת מהגידול בעבודה והצורך להעניק ללקוחות הבינלאומיים שירות מופרד במדינות השונות בהם אנו פועלים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.