פסגות יוצאים במהלך כינוס מיתוגים - מעתה אמרו רק "פסגות"

בפסגות אופק מבצעים מהלך כינוס מותגים ומרכזים את פעיליות החברה תחת שם אחד כולל "פסגות" - המהלך יתוקשר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי
משה בנימין |

בית ההשקעות פסגות אופק, יוצא במהלך אסטרטגי לחיזוק המותג, וייקרא מעתה "פסגות". זאת, במקביל לכינוס כלל מוצרי החברה, תחת שם אחד ממוקד וברור הנשען על עוצמת המותג של בית ההשקעות. מהלך הטמעת המותג "פסגות" יושלם בתקופה הקרובה.

רועי ורמוס, מנכ"ל "פסגות": "כינוס כל הפעילויות תחת המותג "פסגות" הוא צעד שיקל על הצרכן בבואו לבחור מוצרים ושירותים פיננסיים, ולזהות את הביטחון, האמינות, הידע והמקצועיות של פסגות, באופן רוחבי בכל בית ההשקעות".

מסקרים בלתי תלויים שנערכו במהלך 2007 עולה כי בית ההשקעות מוביל במגוון רחב של פרמטרים: חברת הדירוג המובילה דן אנד ברדסטריט קבעה כי פסגות אופק הינו בית ההשקעות הגדול בישראל. בנוסף, על פי מדד המותגים של גלובס לשנת 2007, בית ההשקעות הוא המוערך ביותר בקרב יועצים פיננסיים. זאת ועוד, בסקר שערך מכון המחקר מותגים השנה בקרב 400 יועצי השקעות צוינה פסגות אופק כבית ההשקעות המוערך, המקצועי והשירותי ביותר.

פסגות ישמר את המותג "גדיש" במסגרת מותג פעילות הגמל שלו, לאור סקרים שערך מהם עלה כי זהו מותג מוכר, בעל עוצמה, הנוסך בטחון בקרב עמיתי הקופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אמא ותינוק
צילום: Photo by Pixabay

לבד במערכה: כך הפכו אימהות יחידניות לקורבנות המרכזיים של יוקר המחיה

אלפי נשים בישראל שמגדלות ילדים לבדן נמצאות במלחמת הישרדות מתמדת: הן נאלצות לתמרן כדי לגשר על הפער בין ההוצאות שמזנקות מיום ליום להכנסות שמדשדשות במקום, וחרדות מפני העתיד. הורות עצמאית 2025 קווים לדמותה

ענת גלעד |
נושאים בכתבה משפחה יוקר המחיה

הן נשים חזקות שהגיעו להורות כשהן בשלות ויודעות דבר או שניים על החיים. הן רכשו השכלה גבוהה, התקדמו בקריירה, קנו דירה וחשבו שהעתיד בטוח. עבור הילדים שלהן, הן כל העולם.

אבל אחרי חמש שנים של משברים כלכליים רצופים, מיתון עמוק ומדינה שמיום ליום יותר קשה לחיות בה, אימהות יחידניות רבות לא מצליחות להירדם בלילה מהמחשבה מה יהיה מחר. תחושת הביטחון הכלכלי שקרסה הפכה את חלום ההורות היחידנית למלחמת הישרדות יומיומית.

במדינה שבה יוקר המחיה כבר אינו רק מונח סטטיסטי אלא מציאות חיים יומיומית, משפחות רבות נדרשות לעשות ויתורים כואבים. אבל את אחד המחירים הכבדים ביותר משלמות אימהות יחידניות - נשים שבחרו בהורות ללא בן זוג.

עבור נשים אלו, להחלטה להביא צאצא לעולם קדמה כבר מהתחלה מחשבה עמוקה על היכולת לפרנס אותו או אותה בכבוד ולספק את כל צרכי המשפחה. הן ניגשו לתהליך מתוך תכנון כלכלי קפדני ושיקול דעת, הכינו כסף ליום שחור. אך אף אישה שחלמה להיות אם יחידנית לא יכלה לחזות את רצף המשברים הכלכליים ואת גלי ההתייקרויות שפקדו את ישראל בשנים האחרונות.

גם אלו שפעלו בצורה השקולה ביותר, והקימו תא משפחתי יחידני מתוך בחירה ומודעות כלכלית, לא יכלו להיות חסינות מגל ההתייקרויות הגורף שהגיע לשיאו בשנת 2025, שבו הוצאות משק הבית עלו באלפי שקלים בשנה. התייקרות מוצרי מזון, חשמל, מים וארנונה, שלא לדבר על תחבורה, גנים וצהרונים, יחד עם קיצוצים נוספים ומשכורת שלא מתעדכנת בהתאמה, הפכו את שמיכת התקציב לקצרה עוד יותר עבור מי שמפרנסת לבדה. בתנאי אי-ודאות קיצוניים שכאלה, שבהם גם משפחות עם שני מפרנסים מתקשות לגמור את החודש.