פסגות יוצאים במהלך כינוס מיתוגים - מעתה אמרו רק "פסגות"

בפסגות אופק מבצעים מהלך כינוס מותגים ומרכזים את פעיליות החברה תחת שם אחד כולל "פסגות" - המהלך יתוקשר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי
משה בנימין |

בית ההשקעות פסגות אופק, יוצא במהלך אסטרטגי לחיזוק המותג, וייקרא מעתה "פסגות". זאת, במקביל לכינוס כלל מוצרי החברה, תחת שם אחד ממוקד וברור הנשען על עוצמת המותג של בית ההשקעות. מהלך הטמעת המותג "פסגות" יושלם בתקופה הקרובה.

רועי ורמוס, מנכ"ל "פסגות": "כינוס כל הפעילויות תחת המותג "פסגות" הוא צעד שיקל על הצרכן בבואו לבחור מוצרים ושירותים פיננסיים, ולזהות את הביטחון, האמינות, הידע והמקצועיות של פסגות, באופן רוחבי בכל בית ההשקעות".

מסקרים בלתי תלויים שנערכו במהלך 2007 עולה כי בית ההשקעות מוביל במגוון רחב של פרמטרים: חברת הדירוג המובילה דן אנד ברדסטריט קבעה כי פסגות אופק הינו בית ההשקעות הגדול בישראל. בנוסף, על פי מדד המותגים של גלובס לשנת 2007, בית ההשקעות הוא המוערך ביותר בקרב יועצים פיננסיים. זאת ועוד, בסקר שערך מכון המחקר מותגים השנה בקרב 400 יועצי השקעות צוינה פסגות אופק כבית ההשקעות המוערך, המקצועי והשירותי ביותר.

פסגות ישמר את המותג "גדיש" במסגרת מותג פעילות הגמל שלו, לאור סקרים שערך מהם עלה כי זהו מותג מוכר, בעל עוצמה, הנוסך בטחון בקרב עמיתי הקופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד