לקוחות סלקום יורידו משחקים בחינם - אבל שילמדו להסתדר עם הפרסומות
לראשונה בישראל, ובין הראשונים בעולם, סלקום משיקה שירות מסחרי ראשון של הורדת משחקים בחינם עם צפייה בפרסומות - על בסיס פלטפורמה של חברת innerActive.
בסלקום מדווחים כי במסגרת הפיילוט נמצא, כי קהל גדול של משתמשים חדשים החל להוריד משחקים. 24% מהמשתתפים לא הורידו משחקים ב-6 החודשים לפני הניסוי ו-54% לא עשו זאת ב-3 החודשים שקדמו לניסוי.
סך הכל כ-78% הם משתתפים חדשים לעומת 12% בלבד שהם גיימרים כבדים. מספר ההורדות של משחקים גדל בממוצע פי 10 לעומת המצב שקדם לפיילוט.
מה מקבלים בחבילה? חוץ מפרסומות
במסגרת השירות יוכלו מנויי הסלולר של סלקום להוריד ולשחק בחינם במגוון משחקים. המשתמש יצפה בפרסומות ובתוכן שיווקי מגוון לפני המשחק ואף במהלכו, כחלק מהסביבה הוויזואלית של המשחק. המערכת תלווה את המשתמש ותספק לו תכנים נוספים וקופונים סלולריים על בסיס הצלחותיו, שאותן ניתן לממש במדיות אחרות (אתרי אינטרנט ונקודות מכירה).
בין המפרסמים הראשונים ניתן לציין את החברות מוטורולה וטבעול וחברות נוספות מתחום המזון והבידור שהביעו את הסכמתן להשתתף וישולבו בתקופה הקרובה.
שכולם ייהנו ובעיקר סלקום
קובי מרנקו, מנכ"ל לוגיה, גוף התוכן של סלקום: "השקת שירות המשחקים בחינם תקרב אלפי מנויים שלנו לעולם המשחקים ותעשיר את עולמם בחוויות חדשות. אנו מאמינים שהמודל המסחרי הייחודי יוכיח את עצמו כיעיל וכדאי לכל המעורבים: המנויים עצמם, המפרסמים והפרסומאים שייהנו מקמפיינים אפקטיביים מאוד וסלקום כמפעיל שיצרה יש מאין מנוף צמיחה חדש".
עודד קרן, מנהל פעילות innerActive בישראל: "השירות החדש צפוי להגדיל באופן משמעותי את היקף המשתמשים במשחקים סלולריים ולצרף קהלי יעד חדשים, כאלה שלא צרכו עד היום משחקים בתשלום.